Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei feministi käy armeijaa ja maksa treffeillä omia kulujaan?

Vierailija
26.09.2015 |

??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän asevelvollisuutta kieroutuneena, kuvottavana ja vanhanaikaisena systeeminä ja minun mielestäni kenenkään ei pitäisi sitä käydä.

Maksan treffeillä siinä missä treffikumppanikin. Sellaiset ihmiset ovat aivan käsittämättömän uuvatteja, jotka odottavat miehen maksavan aina.

Vierailija
22/34 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:48"]Minusta naisen paikka on hellan välissä.

Nainen on tehty miestään palvelemaan ja tottelemaan.

Naisen kurittaminen pitäisi olla sallittu naisen omistajalle kuten muissakin sivistysmaissa.

T: Abdullah Imran
[/quote]
Hellan välissä:D??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja Muslimien puolustaminen. Erikoinen yhdistelmä joka onnistuu vai naisen logiikalla.

Samat naiset haukkuu suomalaisia miehiä väkivaltaisiksi juopoiksi...

Vierailija
24/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:30"]

Feministit yrittää lakkauttaa asevelvollisuutta ylipäänsä epätasa-arvoisena järjestelmänä.

Mutta eihän se sua oikeasti kiinnosta.

[/quote]

Ketkä feministit? Laita linkki muutaman ison järjestön kannanottoon.

[/quote]

Tähän olisi kaivannut vastausta, kun niin usein kuulee väitteen, että feministit vastustaisivat nykyistä maanpuolustusmallia. Ja miten ammattiarmeija rahoitettaisiin? Asiaa selvittänyt Siilasmaan työryhmä tuli siihen tulokseen, että ammattiarmeija nostaisi vuosittaisia puolustusmenoja yli kaksi miljardia euroa. Naisiin kohdistuvaa väkivaltaa feministit vastustavat - tästä on todisteena se, että asian vähentämiseksi on järjestetty kampanjoita ja keräyksiä feministien toimesta. Uskon feministien haluavan tasa-arvoa maanpuolustuksenkin, kun he alkavat kampanjoida ja kerätä rahaa sukupuolen perusteella syrjivän asevelvollisuuden lakkauttamiseksi. Pallo on teillä, sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattavat kansalaiset.

Vierailija
25/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käynyt armeijan, mutta vakava masennus oli esteenä. Treffeillä en maksa, koska on käytännöllisempää tilata vain yks lasku ja harva mies tykkää, jos ehdottaisin oman ruoan maksamista.

Vierailija
26/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt mennä asioiden edelle. Miksi joku feministi tai ylipäätään naissukupuoleen lukeutuva lähtisi treffeille ap:n kanssa? Jatketaan aiheesta sitten, jos näin käy.

Vierailija
27/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:17"]

Eipäs nyt mennä asioiden edelle. Miksi joku feministi tai ylipäätään naissukupuoleen lukeutuva lähtisi treffeille ap:n kanssa? Jatketaan aiheesta sitten, jos näin käy.

[/quote]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Vierailija
28/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tämä treffijuttu on? Minä olen ollut siinä käsityksessä, että suurin osa naisista kyllä itse maksavat treffeillä.

Vierailija
29/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi antaa hyvää syytä miksi en ole käynyt armeijaa, mutta treffeillä olen aina maksanut omat ruokani ja nykyisin parisuhteessa myös miehen ruuat.

Vierailija
30/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että feministit eivät käy armeija ja maksa treffeillä? Varmasti on niitä, jotka ovat käyneet armeijan ja maksavat treffeillä. Tuliko muuten mieleeni, että feministi voisi myös vastustaa armeijaa? Sodan tullessahan joutuu puolustamaan maataan ja tappamaan muita ihmisiä. Ainakaan minä en pystyisi tekemään sitä. Vastustan muutenkin kaikenlaista sotimista. En halua oppia käyttämään aseita. Minusta pakollinen asevelvollisuus on järjetön, mutta eipä tuo asia koske minua, joten en minä nyt sellaisesta rupea huolehtimaan. Mitä jos te armeijaa vastustavat miehet sen sijaan tekisitte asialle jotain? Miksi naisten pitää puolustaa teidän oikeuksianne? Ette te ole mitään viattomia eläimiä, jotka eivät kykene puolustamaan itseänne!

Vierailija
31/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin armeijan, maksan omat kuluni ja treffeillä, tai parisuhteessa ollessa jos käydään ulkona syömässä, elokuvissa, keikoilla ym.niin maksetaan vuorotellen.
Kannatan kyllä pakollista asevelvollisuutta molemmille sukupuolille.

Vierailija
32/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydäänkö Suomessa muka edes millään treffeillä? Ehkä olen vaan liian nuorta sukupolvea, mutta en minä kyllä ole missään treffeillä käynyt ravintoloissa. Ja jos jossain kahvilassa käy niin toki siinä ollaan jonossa ja omansahan siinä maksetaan. Enkä muutenkaan tajua tuota, että jos joku suostuu tarjoamaan, niin miksei saisi antaa tarjota? Tyhmähän se on, jos välttämättä itse haluaa maksaa, kun joku toinen tarjoutuu. Kieltäytyisitkö ap ilmaisesta lounaasta?

Vierailija
33/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:32"]Naisen logiikka on sellaista. Kotityötkin pitää jakaa mutta auton vaihdelaatikon vaihto ja seinän rappaus kuuluu miehelle. Samoin Bunkkerin rakentaminen. Usein myös Hirven paloittelu.
[/quote]

Sillä aikaa kun mies vaihtaa sitä vaihdelaatikkoa, pesen ja silitän miehen paidat. Lautan ruuan valmiiksi ja pesen saunan ja kylppärin. Laitan saunan päälle ja saunan jälkeen otan suihin.
Ei mies yleensä valita.

Vierailija
34/34 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan osaa vaihtaa auton vaihdelaatikkoa, ei vaihda itse edes öljyjä ja renkaita! Ja mikä tuo seinän rappaus on?? Hirven paloittelu, häh? Ollaan kyllä joskus ostettu hirvenpaisti, jonka minä olen laittanut ruuaksi, ei sitä kukaan ole paloitellut. Ei oo bunkkeriakaan näkynyt. No joo, kalat mies perkaa ja fileoi, mutta minusta se kuuluu hänen harrastukseensa, kun hän ne kalat pyytääkin.

En ole käynyt armeijaa, koska olen pasifisti. Mieheni on käynyt sivarin. Treffeillä maksoi kyllä yleensä mies, koska hän oli töissä ja minä köyhä opiskelija. Sittemmin minä elätin meitä muutaman vuoden, kun mies jatkoi opiskeluja ja minä olin töissä. Nykyään mies maksaa elämisestämme arviolta 55% ja minä 45%, miehen palkka kun on isompi kuin mun. Toisaalta olen tuonut yhteiseen pesään perinnön kautta metsää ja talomme tontin, lisäksi olin yrittäjänä ja myin yrityksen ja toin silloin kerralla rahaa useamman vuoden miehen palkan verran. Joten eiköhän tässä aika tasan mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan