Ihanan kamalaa - keskusteltiin miehen kanssa kk sitte että saa tulla lapsi
Siskollani kesti 2 v raskautta ja siksi halusin aloittaa niin että on aikaa. Oonkin. Sit jo nyt raskaana. Etuajassa❤️
Kommentit (11)
Ihme juttu, onnitteluistakin jo joku vatipää alapeukuttaa :O
On eka raskaus ihanan kamalan pelottavaa ja iloista samalla kertaa. Tunteet jyllää.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:28"]Siskollani kesti 2 v raskautta ja siksi halusin aloittaa niin että on aikaa. Oonkin. Sit jo nyt raskaana. Etuajassa❤️
[/quote]
Ihan kaksi vuottako oli raskaana?
Tämä on niitä harvoja asioita elämässä jotka ei juurikaan ole omissa käsissä. Voi toki suunnitella ja toivoa ajankohtaa, mutta raskaus alkaa kun alkaa, jatkuu jos jatkuu ja vauva voi syntyä milloin sattuu. Ja se lapsi voi olla helppo herranterttu tai todella vaativa ja väsyttävä - tai enemmän tai vähemmän vammainen tai sairas. Eikä näihin asioihin oikeastaan voi itse vaikuttaa. On vain otettava vastaan se mikä annetaan.
Meillä kävi sama, oon tullut raskaaksi 14-15 päivää pillereiden lopetuksen jälkeen. Olin varautunut vuodenkin odotukseen (äidillä käynyt niin). Alkushokin jälkeen on ollut ihanaa, kunpa kaikki sujuisi loppuun asti hyvin. Onnea sulle:)
Ei kai toi oo etuajassa vaan nopeesti. Minä olen tullut etuajassa raskaaksi kun söin pillereitä vielä 3 kk raskautumisen jälkeen ja asia selvisi vasta sitten.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:18"]Ei kai toi oo etuajassa vaan nopeesti. Minä olen tullut etuajassa raskaaksi kun söin pillereitä vielä 3 kk raskautumisen jälkeen ja asia selvisi vasta sitten.
[/quote]omi sitten normia lyhyempi raskaus
Minä olen raskautunut myös helposti. Aina kun hommailtu oikeaan aikaan kuukaudesta ilman ehkäisyä olen raskaaksi tullut. Viimeksi vielä osasin veikata kumpi tulee ja oikein meni. Viikonloppuna seksiä, oviksen huippu tiistaina ja tyttö tuli.
Paljon ONNEA :D