Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulukaverit lihoneet törkeän paljon!

Vierailija
26.09.2015 |

Olen 45-vuotias mies ja timmissä kunnossa. Pidän itsestäni huolta. Kun Facebookin kautta on katsonut koulukavereiden kuvia, useat ja varsinkin naiset ovat järkyttäviä valaita. Aivan hirvittävää. Miten joku teininä pantavan oloinen kissa lihoo muodottomaksi? Hyi saatana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sä saat kehua itseäsi ja haukkua muut.

Vierailija
2/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:15"]Olen 45-vuotias mies ja timmissä kunnossa. Pidän itsestäni huolta. Kun Facebookin kautta on katsonut koulukavereiden kuvia, useat ja varsinkin naiset ovat järkyttäviä valaita. Aivan hirvittävää. Miten joku teininä pantavan oloinen kissa lihoo muodottomaksi? Hyi saatana.
[/quote]

Miten se "koulun kuumin" mies ei keksi 45-vuotiaana lauantai-illalle muuta tekemistä kuin vanhojen koulukavereiden vahtaamisen facesta ja sitten siitä av:lle raportoinnin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:15"]Olen 45-vuotias mies ja timmissä kunnossa. Pidän itsestäni huolta. Kun Facebookin kautta on katsonut koulukavereiden kuvia, useat ja varsinkin naiset ovat järkyttäviä valaita. Aivan hirvittävää. Miten joku teininä pantavan oloinen kissa lihoo muodottomaksi? Hyi saatana.
[/quote]

Miten se "koulun kuumin" mies ei keksi 45-vuotiaana lauantai-illalle muuta tekemistä kuin vanhojen koulukavereiden vahtaamisen facesta ja sitten siitä av:lle raportoinnin?

[/quote]
En väittänyt itseäni koulun kuumimmaksi. Helvetin lössähtänyttä porukkaa näköjään on.

Vierailija
4/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 45-vuotias, henkisesti 15v"

Vierailija
5/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:15"]

Olen 45-vuotias mies ja timmissä kunnossa. Pidän itsestäni huolta. Kun Facebookin kautta on katsonut koulukavereiden kuvia, useat ja varsinkin naiset ovat järkyttäviä valaita. Aivan hirvittävää. Miten joku teininä pantavan oloinen kissa lihoo muodottomaksi? Hyi saatana.

[/quote]

Hyi saatana.

Vierailija
6/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi kyllä sanoa miehistäkin. Luokan entiset hottikset näyttävät ihan kuuskymppisiltä. Ja ne harvat timmitkin ovat keskittyneet lähinnä vain timminä olemiseen eivätkä ole saavuttaneet elämässään oikeastaan yhtään mitään. Katsoin huvikseni yhden tällaisen verotiedot ja jätkä tienaa reilusti vähemmän kuin mitä mä maksan vuodessa veroja. Elämä on.

Vierailija
7/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki edes nainen ja perhe runkkari

Vierailija
8/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 27, mutta nyt jo näkee kuinka moni on turvonnut pullaksi sitten lukioaikojen. Moni on toki vielä ihan hoikassa/timmissä kunnossa, mutta varsinkin vakituisessa parisuhteessa olevat ovat näemmä levähtäneet ja rupsahtaneet. Ja ne, jotka olivat jo lukiossa läskejä, ovat vain levinneet entisestään. Surullista...

Vierailija
9/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ihmiset olette kyllä perseestä.

Vierailija
10/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"]Olen vasta 27, mutta nyt jo näkee kuinka moni on turvonnut pullaksi sitten lukioaikojen. Moni on toki vielä ihan hoikassa/timmissä kunnossa, mutta varsinkin vakituisessa parisuhteessa olevat ovat näemmä levähtäneet ja rupsahtaneet. Ja ne, jotka olivat jo lukiossa läskejä, ovat vain levinneet entisestään. Surullista...
[/quote]
Kyllä usein jo kakskymppisenä moni on jo paisunut.

Vierailija
11/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet löytänyt elämän™ oikean tarkoituksen. Toisten ulkomuodon paheksuminen on sitä tärkeintä elämässä. Jotta voit sanoa:

ÖHÖHÖHÖHÖHÖ LÄSKI ÖHÖHÖHÖHÖ

Kyllä, tämä on päämäärä elämässä. Harmi, etteivät kaikki ole vielä tätä ymmärtäneet. Niin ja niistä läskeistä nyt ei tartte mitään välittää. ÖHÖHÖHÖHÖÖ

Vierailija
12/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:15"]Olen 45-vuotias mies ja timmissä kunnossa. Pidän itsestäni huolta. Kun Facebookin kautta on katsonut koulukavereiden kuvia, useat ja varsinkin naiset ovat järkyttäviä valaita. Aivan hirvittävää. Miten joku teininä pantavan oloinen kissa lihoo muodottomaksi? Hyi saatana.
[/quote]
Muistitko katsoa myös miesten kuvia? Et varmaan koska silloin tietäisit että miehet ne vasta ihrakasoja ovatkin.

Vierailija
13/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos niillä on nyt huonommat geenit. Silloin ne oli ihan eri juttu. Niillä oli GEENEJÄ, jotka poistuivat vähitellen.

Vierailija
14/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:15"]Olen 45-vuotias mies ja timmissä kunnossa. Pidän itsestäni huolta. Kun Facebookin kautta on katsonut koulukavereiden kuvia, useat ja varsinkin naiset ovat järkyttäviä valaita. Aivan hirvittävää. Miten joku teininä pantavan oloinen kissa lihoo muodottomaksi? Hyi saatana.
[/quote]
Muistitko katsoa myös miesten kuvia? Et varmaan koska silloin tietäisit että miehet ne vasta ihrakasoja ovatkin.
[/quote]
Olen katsonut. Niin ovat. Itse olen 173/77.

Vierailija
15/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama ja eniten vituttaa että ne ei antaneet mulle kouluaikoina. Suakin?

Oon myöhemmin saanut pillua muutaman kerran. Onneks!

Vierailija
16/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit hajoavat monilla siinä 25 ikävuoteen. Sitten onkin muisti vain.

Vierailija
17/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:36"]Joo sama ja eniten vituttaa että ne ei antaneet mulle kouluaikoina. Suakin?

Oon myöhemmin saanut pillua muutaman kerran. Onneks!
[/quote]
Ei vituta. Vaimolta saan pillua tarpeeksi. Hänkin timmi. Ihmettelen vaan tuota plösöyden määrää.
ap

Vierailija
18/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tää on aika provosoiva, mutta tottahan tuo. Oon kyl itsekin 10kg lihavampi kuin ylppäreissä. Aika monella hiipiny hitaasti ja salakavalasti kilot, varsinki 25 jälkeen alkaa massaa kertyä. Onneks kaikilla sama taistelu ikää ja vetovoimaa vastaan, ei tuo nyt niin vakavaa oo...

Vierailija
19/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin samankokoinen kuin lukiossakin ja omat kaverini on myös. Laihat ovat edelleen laihoja ja ne vähän pyöreämmät ovat edelleen saman painoisia. Joten en tiedä, mistä koulusta sä tuut. Joo ja en ole vielä kylläkään 45 vaan 10 vuotta nuorempi mutta kouluajoista on silti jo tovi ja suurin osa sen aikaisista kavereista on vakiintuneita perheellisiä ihmisiä.

Vierailija
20/21 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhailla geenit säilyy. Syntyy hyvägeneettisiä lapsiakin sitten.