Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYSYMYS BULIMIKOILLE JA "JOSKUS" OKSENTAVILLE!

Vierailija
26.09.2015 |

Eli siis näin lyhyesti ja ytimekkäästi kuinka PALJON oksennatt silloinkun oksennatte? Minä itse oksennan aina pari kertaa kuukaudessa joten en "luokittele" itseäni bulimikoksi. Ja aina olen oksentanut aika vähäsen vaikka on tullut nautittua aika paljon herkkuja,yleensä esim: ehkä pari desiä? :D mutta tänään oli taas se päivä kuukaudesta jolloin oksennin ja ajattelin että nytten voisin vetää kunnon oksennus et ja oksensin tooodellla paljon.. ehkä 1-2 litraa.. joten paljon te oksennatte ja en kaipaa nytten mitään vinkujia ulisee että lopeta tuo perkkeleen kierre mutta EN LOPETA joten älä edes alota:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en voi auttaa kun en oksenna ikinä.. paitsi oksennus taudissa.

Vierailija
2/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa määriä. Yleensä ehkä puolesta litrasta litraan, oksennan vain jos olen syönyt todella paljon ja kaiken oksennan mitä saan ulos. Suunnilleen yhtä usein kuin sinä. Syömishäiriö tämä on vaikkei varsinainen bulimia. En minäkään aio kokonaan lopettaa, mutta 2x kuussa on ihan sopivasti useammin en halua tehdä koska sillon lähtee kaikki elämä aina menemään päin persettä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen juttu vaan, että kun oksentaa, se vaikuttaa aina määränä todella isolta, muttei oikeasti ole niin paljon. Oksenna seuraavan kerran johonkin mitta-astiaan, jos asia arveluttaa sua. Onnea valitsemallesi tielle, sitä tulet tarvitsemaan.

Vierailija
4/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]Vaikea sanoa määriä. Yleensä ehkä puolesta litrasta litraan, oksennan vain jos olen syönyt todella paljon ja kaiken oksennan mitä saan ulos. Suunnilleen yhtä usein kuin sinä. Syömishäiriö tämä on vaikkei varsinainen bulimia. En minäkään aio kokonaan lopettaa, mutta 2x kuussa on ihan sopivasti useammin en halua tehdä koska sillon lähtee kaikki elämä aina menemään päin persettä..
[/quote]

Aijaa.. no ainakin kun minä oksennan niin mulle tulee ihanan kevyt olo joten niin.. Itse en luokittele tätä mihinkään syömishäiriöön vaan oon nimittänyt sen "kehon puhdistukseksi" vaikka se ei vitussa sitä ole :D
Ap

Vierailija
5/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan niin kauan että maha sappi maistuu suussa.

Vierailija
6/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuokin tapa saada huomiota.

Vierailija
7/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän kerralla. Yritän saada mahan tyhjäksi, mutta keho pitää tiukasti sisällään ruuat mitä sinne on ahdettu :/
Monta kertaa joutuu työntämään sormet kurkkuun ja siitä huolimatta tulos on naurettava.

Vierailija
8/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:29"]Onhan se tuokin tapa saada huomiota.
[/quote]
Tai sitten ei. Itse häpeän kuollakseni että 12v:nä opittu tapa käsitellä tunteita, väsymystä, tylsyyttä, vitutusta ja kaikkea siltä väliltä, elää mussa vielä 30vuotiaana. Et voi kuvitella sitä itseinhon ja huonommuuden tunnetta, kun oksennat illalla, kun luulet ettei kukaan näe ja havahdut siihen kun 2v pelästyy ja alkaa itkeä. Sillä hetkellä tunsin olevani maailman paskin ihminen ja äiti ja todennäköisesti sinä et pysty koskaan ymmärtämään kuinka suuri voi itseinho ihmisellä olla, kun yrittää rauhoitella lasta ja selittää että äiti on vähän kipeä, mutta ei ole mitään hätää ja sovitaanko ettei kerrota iskälle ettei se huolestu turhaan kun äitille tuli jo vähän parempi olo.