Mikähän mulla on? (OIREET)
- Kun hengittää syvään sisään niin uloshengityksen jälkeen tulee sellaista pintaystää/ alkaa yskittämään.
- Palantunne(?) kurkussa.
- Sydämen kohdalla sellaista pinnallisen tuntuista ihan pientä värinää?
En tiedä osasinko kuvailla oikein, mutta ei ole eka kerta kun on tämmöinen olo lyhyen ajan sisällä. En ole rehkinyt/käyttänyt alkoholia/päihteitä, eli ei johdu kaiketi mistään, minkä olisin itse voinut aiheuttaa?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:04"]- Kun hengittää syvään sisään niin uloshengityksen jälkeen tulee sellaista pintaystää/ alkaa yskittämään.
En tiedä osasinko kuvailla oikein, mutta ei ole eka kerta kun on tämmöinen olo lyhyen ajan sisällä. En ole rehkinyt/käyttänyt alkoholia/päihteitä, eli ei johdu kaiketi mistään, minkä olisin itse voinut aiheuttaa?
[/quote]
Veikkaan luulotautia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:04"]- Kun hengittää syvään sisään niin uloshengityksen jälkeen tulee sellaista pintaystää/ alkaa yskittämään.
[/quote]
Nykiikö myös vasenta korvaa?
Jos nykii niin sinulla on selvät hoelmoeyden syndrooman oireet.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:04"]- Kun hengittää syvään sisään niin uloshengityksen jälkeen tulee sellaista pintaystää/ alkaa yskittämään. - Palantunne(?) kurkussa. - Sydämen kohdalla sellaista pinnallisen tuntuista ihan pientä värinää? En tiedä osasinko kuvailla oikein, mutta ei ole eka kerta kun on tämmöinen olo lyhyen ajan sisällä. En ole rehkinyt/käyttänyt alkoholia/päihteitä, eli ei johdu kaiketi mistään, minkä olisin itse voinut aiheuttaa? [/quote] Nykiikö myös vasenta korvaa? Jos nykii niin sinulla on selvät hoelmoeyden syndrooman oireet.
Älä nyt ruoki. Tuohan on ihan normaalia, jollei ulkoile ja kuntoile.
Eikun ylös ulos ja lenkille.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:04"]- Kun hengittää syvään sisään niin uloshengityksen jälkeen tulee sellaista pintaystää/ alkaa yskittämään. - Palantunne(?) kurkussa. - Sydämen kohdalla sellaista pinnallisen tuntuista ihan pientä värinää? En tiedä osasinko kuvailla oikein, mutta ei ole eka kerta kun on tämmöinen olo lyhyen ajan sisällä. En ole rehkinyt/käyttänyt alkoholia/päihteitä, eli ei johdu kaiketi mistään, minkä olisin itse voinut aiheuttaa? [/quote] Nykiikö myös vasenta korvaa? Jos nykii niin sinulla on selvät hoelmoeyden syndrooman oireet.
Älä nyt ruoki. Tuohan on ihan normaalia, jollei ulkoile ja kuntoile.
Eikun ylös ulos ja lenkille.
[/quote]
[/quote]
Helmiä sioille..
Minä sanoisin että astma, jos uloshengitys on hankalaa. Muutkin oireesi voisivat viitata siihen. Vinkuuko hengityksesi?
Liikunnan puutetta
Lopeta tupakointi
Sua ei vaivaa mikää muu kuin huono kunto
Lääkäri vois auttaa tässä tapauksessa, käväseppä siellä!