Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ikonista elokuvaa tunnistat musiikki pätkien perusteella?

Vierailija
05.04.2022 |

Itse tunnistin 22/40.

Ja nämä tunnistin:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 26, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 38

Joissain muissakin oli tuttuja melodioita, mutta en saanut elokuvia mieleeni ajoissa mistä ne olisi.

Älkääkä ekalle sivulle paljastako mitä elokuvia videolla on, että etukäteen ei paljastuisi mitä elokuvia testissä on palstalaisille, jotka tekisivät testiä.

Paperi ja kynä voisi helpottaa laskemisessa montako meni oikein. Videotakin voi pausettaa, jotta ei tipu rytmistä, kun seuraava alkaa samantein, kun edellinen elokuva ollaan paljastettu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä se testi video:

Vierailija
2/13 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole sitten ollenkaan tyyppejä joita kiinnostaisi kokeilla, kuinka hyvin tuntee leffan musiikin perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/40, ei kovin vahvasti mennyt. Tunnistin: 1, 2, 4, 5, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 28, 30, 33 ja 34. 

Oli noiden lisäks monta sellasta, jotka oon joskus kuullut mutten olis koskaan arvannut oikein leffoja mistä ne on, en ollut edes nähnyt niistä suurinta osaa. Tosin 26 ois pitänyt tietää, mutta en vaan saanu päähäni vaikka miten mietin. :D En oo siis sitäkään katsonut, mutta onhan tuo musiikki sen verran tunnettu...

Vierailija
4/13 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 oli hämäävä, kun ei ollutkaan se kaikkein tunnetuin sävelmä. 

Vierailija
5/13 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 oli hämäävä, kun ei ollutkaan se kaikkein tunnetuin sävelmä. 

Jos on kuluttanut paljon noita elokuvia niin kyllä ne mistä tahansa musiikista tunnistaa. Mä tunnistin parissa sekunnissa tuon 32:n.

Vierailija
6/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisi tulemaan reilusti testituloksia tänne niin jossakin vaiheessa voisin laittaa viestiä missä on tuon videon elokuvat järjestyksessä.

Ap

(Luulisi tämän ketjun olevan mukavaa ajanvietettä)

Vierailija
7/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25/40.

Kuvittelenko, vai onko vanhemmissa elokuvissa paremmin tunnistettavissa olevaa musiikkia? Siis sellaista omaperäisempää, eikä same-same mössöä jota nykyään on joka leffassa.

Tuossa oli nimittäin muutama hyvinkin suosittu leffa, jotka olen itsekin nähnyt, osan jopa monta kertaa, enkä silti tunnistanut musiikkia yhtään.

Vierailija
8/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25/40.

Kuvittelenko, vai onko vanhemmissa elokuvissa paremmin tunnistettavissa olevaa musiikkia? Siis sellaista omaperäisempää, eikä same-same mössöä jota nykyään on joka leffassa.

Tuossa oli nimittäin muutama hyvinkin suosittu leffa, jotka olen itsekin nähnyt, osan jopa monta kertaa, enkä silti tunnistanut musiikkia yhtään.

Mä kun oon katsonut paljon nykypäivän elokuvia niin aika paljon on niissä semmoista musiikkia, kuin ne olisivat vain sointuja sointujen perään.

Vanhemmissa on kyllä paremmin melodiaa ja ovat tunnistettavampia.

Vierailija
9/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/40 tai jotain. Meni laskut sekaisin kun yt tunki yhteen väliin mainoksia. Monta kappaletta tunnistin myös muttei tullut mieleen missä leffassa ne oli olleet ja pari kertaa tunnisti säveltäjän mutta leffa meni eri syistä väärin. Lisäksi noi pätkät oli vähän hämääviä kun siinä 15 sekunnissa kappale ei päässyt oikein sinne pääteemaan asti vaan pyöri vielä alkusoitossa. 

Vierailija
10/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tehdä. Jos Narnia ja Phantom Menace on jonkun mielestä "ikonisia" elokuvia niin ...

Vierailija
11/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistanut yhtään katsoin 18. Vain Kummisetä oli tuttu mutta luulin Tri Zivagoksi.

Nuorten elokuvia hulluweedin törky tehtaalta. -------🤡🙈

Vierailija
12/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnistanut yhtään katsoin 18. Vain Kummisetä oli tuttu mutta luulin Tri Zivagoksi.

Nuorten elokuvia hulluweedin törky tehtaalta. -------🤡🙈

Mä arvelisin, että 80 -luvulla syntyneille tämä voisi olla kaikista osuvin testi.

Ei vaikuta kaikista helpoimmalta testiltä.

Vierailija
13/13 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Turhapuro-elokuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän