Vuotava penis... Onko kokemusta?
Hyi! Menin sänkyyn miehen kanssa, jolla valui touhutippaa (=touhupuro) koko sen ajan, kun sillä seisoi. En pystynyt ottamaan edes suihin, kun ällötti. Olen kerran aikaisemmin kohdannut samanlaisen valuttelijan. Kaikki muut ovat olleet laukeamiseen asti kuivia. Onko tuo pysyvä ominaisuus vai johtuuko se jostain ja vaihtelee kerroittain?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:57"]
Hyi! Menin sänkyyn miehen kanssa, jolla valui touhutippaa (=touhupuro) koko sen ajan, kun sillä seisoi. En pystynyt ottamaan edes suihin, kun ällötti. Olen kerran aikaisemmin kohdannut samanlaisen valuttelijan. Kaikki muut ovat olleet laukeamiseen asti kuivia. Onko tuo pysyvä ominaisuus vai johtuuko se jostain ja vaihtelee kerroittain?
[/quote]Saatat olla hyvännäköinen ja mies kiihottuu sinusta täysillä, sitähän se voisi johtua. M
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:57"]
[/quote]Saatat olla hyvännäköinen ja mies kiihottuu sinusta täysillä, sitähän se voisi johtua. M
[/quote]
Omalla miehellä tulee kans runsaasti touhutippoja. Tosin kaukana tipoista :D Kyllähän tuo kiihottumistaso on jollakin toisella sama, vaikkei tulekaan kuin hieman, pari tippaa. Ei kai suurempi kiihotus aiheuta sitä "voiteen"määrää, on vain ominaisuus
Joko kusta valuu välistä tai joku sukupuolitauti.veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.
No ap maistuuko kuselle? kiimalima on makean suolaista.
Touhutipathan maistuvat hyvälle. Tuommoiseen valuttelijaan en ole kyllä itse törmännyt.
Laita nippuside sen ympärille ja kiristä edelleen, jos jatkaa valuttamista. Pysyy myös jäykkänä pitkään.
Ne "touhutipat" ovat merkki kiihottumisesta, aivan samalla tapaa kuin naisen kostuminen. Täysin kuivana pysyvä vehje kielii jo vähän vastentahtoisesta puuhastelusta. :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:02"]
Ihana!!
[/quote]Niin onkin. Oma mieheni on vuosien mittaan vähän kuivahtanut, mikä on harmi. Miksi vain kostea nainen olisi kiihottava?
Onko vanhakin mies? Tuo kusen valuminen on normaalia vanhetessa. Kantsii kuitenkin käydä lääkärissä.
Joo virtaa alkaa tippua iän myötä. Toisilla aiemmin toisilla myöhemmin.
Liika on tietysti liikaa mutta kyöläwkalun pitää märkä olla kun kiinni kädellä ottaa. Molemmille mukavampi kun luistaa
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:38"]
Ne "touhutipat" ovat merkki kiihottumisesta, aivan samalla tapaa kuin naisen kostuminen. Täysin kuivana pysyvä vehje kielii jo vähän vastentahtoisesta puuhastelusta. :)
[/quote]
Höpöhöpö. Kyllä mä kiihottumisen tunnistan. Eikä kyse ollut tipoista, hyvä ettei lorina kuulunut.
Ap
[/quote]
Kuusysissä saan mieheni kiimalimat suuhuni, ai että kiihottaa. Mieheni saa myös saa minun kiimalimat suuhunsa ja nauttii. N 31
Miksi AP tuollainen haloo, sehän on luonnollista että touhutippoja tulee. Joiltain enemään joiltain vähemmän, uskoisin että naisilla on sama asia. Nuolen mielelläni vaimoni limaisen pillun, mitä ihmeellistä siinä onM50+.
[/quote]
Jos tietäisin missä asut tulisin kusemaan päällesi, uskoisin että nautit.
Otan suihin ja tuntuu kiihottavalta kun kuli on ihan märkä. Imemällä saa vielä lisää. Aaah N43