Miehen kiinnostus
Oliko mies kiinnostunut? Olemme samassa koulussa. Emme kuitenkaan välttämättä nähneet joka päivä. Aina kun näimme, niin mies katsoi syvälle silmiin ja räpsytteli minulle silmiä. Katseiden vaihto oli välillä todella intensiivistä. Tätä kesti 2 kk. Vaihdoin toiselle koulupisteelle ja tällöin mies sanoi, että hänestä on harmi, kun vaihdan koulupistettä. Kirjoittelimme muutamat viestit silloin. Näin miestä aina välillä koulukampuksella ja katseemme kohtasi ja hän jäi kerran itse katseesta kiinni, kun katsoi minua salaa. Laitoin miehelle viestiä yhdestä asiasta ja hän ei enää vastannut viestiini vaikka tätä aikaisemmin vastasi. Oliko mies kiinnostunut mutta kiinnostunut vain lopahti?
Kommentit (10)
Miksi mies käyttäytyy noin, että on välillä noin kylmä ja sitten taas flirttaa ja näyttää kiinnostusta. En vain ymmärrä hänen käyttäytymistään. Näin hänet kerran koululla ja en halunnut itse moikata häntä ja pyysin tätä anteeksi. Mies teki minulle samoin. En ymmärrä tämä on ollut ihmeellistä kissa-hiiri leikkiä mutta nyt hän ei vastannut enää viestiini ja kyllä se minusta on merkki, että kiinnostus on loppunut.
Oijoi oikein räpytti silmiään! Oot kattonut ihan liikaa sarjakuvia.
- koulu
- mies
Miten nämä sopii yhteen?
Hullu tuijottelija. Karkuun tuollaisia.