ihanaa, nyt se on totta!:)
Tein eilen raskaustestin ja näytti positiivista :)))) olo on niin onnellinen:)) ei näyttänyt enää negatiivista :)
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:08"]Onnea!
[/quote]
kiitti :)
Onnea valtavan paljon ja onnea myös matkaan! :) <3
Onnea! Tuo on kyllä paras tunne, tosin mulla aina seuraa päivän päästä tunne että voiko tämän perua vielä. :D
Toivon vaan että kaikki menisi nyt hyvin loppuun saakka eikä tulisi tuulimunaraskauksia :)
onnea, ap<3 :) itsekin muistan tuon ihanan tunteen:)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:09"]
Onnea! Tuo on kyllä paras tunne, tosin mulla aina seuraa päivän päästä tunne että voiko tämän perua vielä. :D
[/quote]Tuo on niin totta. Mekin yritettiin vauvaa vuosia, lopulta hoidoilla tärppäsi. Mutta se tunne muutama päivä positiivisen testin jälkeen "Apua, mitä mä olen mennyt tekemään!"
Miksi täällä on paljon alapeukkuja?:o
Siis haluaako joku oikeasti vapaaehtoisesti lapsia?Tää on uutta mulle. Luulin että melkeinpä kaikki lapset ovat vahinkoja. Ei ole provo. Mutta siis että nainen haluaisi vapaaehtoisesti synnyttää, niin on kyllä aika outoa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:23"]Siis haluaako joku oikeasti vapaaehtoisesti lapsia?Tää on uutta mulle. Luulin että melkeinpä kaikki lapset ovat vahinkoja. Ei ole provo. Mutta siis että nainen haluaisi vapaaehtoisesti synnyttää, niin on kyllä aika outoa.
[/quote]
missä ihmeen tynnyrissä sinäkin olet elänyt jos noin ajattelet??!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:23"]
Siis haluaako joku oikeasti vapaaehtoisesti lapsia?Tää on uutta mulle. Luulin että melkeinpä kaikki lapset ovat vahinkoja. Ei ole provo. Mutta siis että nainen haluaisi vapaaehtoisesti synnyttää, niin on kyllä aika outoa.
[/quote]
Niin, no minä ainakin olen suunnitellut elämääni ja odottanut ja synnyttänyt toivotun lapsen. Eihän se kaikille itsestäänselvyys ole. Mutta aika isolle osalle kuitenkin ihan toivottu juttu.
Onnea!