★MIEHET!!!★ Inhottaako teitä jos naisella on huono iho?
Kommentit (15)
Muakin kiinnostaisi tietää.
t. Eräs huonoihoinen
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:11"]★ No ei oikeastaan ★
[/quote]
♡ Oletpa ihana ♡
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:11"]★ No ei oikeastaan ★ [/quote] ♡ Oletpa ihana ♡
[/quote]
Itse olet :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:11"]★ No ei oikeastaan ★ [/quote] ♡ Oletpa ihana ♡
[/quote]
Itse olet :D
[/quote]
♡ Sinäpäs ♡
Ei inhota, mutta jätän baarin nurkkaan finninaamat. Samaten kovin atooppinen iho tai muut ihovirheet eivät innosta mihinkään intiimimpään tutustumiseen.
Mitä miehet sanotte, jos iho on muuten jo terve, mutta kasvoissa jonkun verran aknearpia, niitä ihohuokosreikiä siis?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:36"]
Jos hiukset on puhtaat
[/quote]
Vastasit osuvasti otsikon kysymykseen. Eli inhottaa huono iho, jos hiukset ovat puhtaat.
Tämä antaa toivoa kaikille aknen runtelemille rasvalettisille mieheniskijöille. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:25"]
Ei inhota, mutta jätän baarin nurkkaan finninaamat. Samaten kovin atooppinen iho tai muut ihovirheet eivät innosta mihinkään intiimimpään tutustumiseen.
[/quote]
Nämä neljä alapeukuttajaa? Olisiko tähänkin kysymykseen saanut vastata vain, että "ei yhtään haittaa"?
Vai mitä alapeukutatte? Vastasin kysymykseen täysin rehellisesti.
No ei muutamat finnit ja epätäydellisyydet haittaa mitään, mutta jos koko naama on sellaista röpelöä aknen takia niin silloin "inhottaa". Tai ei oikeastaan inhota, mutta en vaan pidä sitä lainkaan kauniina ja olen surullinen heidän puolestaan ja toivon että saisivat aknen jollain tapaa pois :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:30"]Mitä miehet sanotte, jos iho on muuten jo terve, mutta kasvoissa jonkun verran aknearpia, niitä ihohuokosreikiä siis?
[/quote]
Jostain syystä aknearvet kohtuullisissa määrin on seksikkäitä, varsinkin jos on vähän rajumpi tyyliltään. Tulee vaikutelma sellaisesta "kovasta mimmistä" :D
Etenkin atooppinen ja superkuiva iho tai kova punotus on turn-off. Arvostan naisessa pehmeää ja tasaisista ihoa todella paljon.
Onneksi oma mieheni näkee muutakin kuin naamani, olen kokonaisuus.