Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä mieheni käytöksestä?

Vierailija
26.09.2015 |

Olemme menossa vuoteeseen illalla. Hän heittäytyy suoraan mahalleen eikä tee elettäkään koskettaakseen edes minua jollain tavalla. Hyväilen hänen selkäänsä ja pussailen häntä minkä siinä hänen mahallaan ollessaan nyt edes pystyy. Aikansa teen niin ja sitten turhaudun kun hän makaa lahnana. Pyydän kauniisti, että "voisit vaikka koskettaa mua näin: ja näytön miten sivelen hänen selkää".

Mies pomppaa sängystä ylös vaihdilla ja huutaa raivon vallassa: " TAASKO TÄÄ SAATANAN PASKA ALKAA!" Ja lähtee tupakalle. Kosketusta kuin mitään muutakaa ei sitten lopuillasta/yöstä siis heru.

Hermostuisivatko teidän miehenne jos anelette edes vähän kosketusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Ei halua koskettaa ja sillä on aina kuuma. Elän jatkuvassa kosketuksen puutteessa ja en oikein viitsisi vieraissakaan käydä halaamassa ja hellimässä. 

Vierailija
2/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, säikähtäisin itse ja pahasti ! Mutta toisaalta miehesi eleet kyllä kertoivat aika paljon, että hän tosiaan halusi olla rauhassa.. Olisi senkin silti voinut vähän ystävällisemmin sanoa.

- narsissi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin lukemaan elekieltä, kehonviestintää..

Vierailija
4/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla suhteenne ihan kunnossa. 

Vierailija
5/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo vastaavasta kokemusta, mutta halusin vain sanoa, että tuntui itsestäkin pahalta lukea toi. Torjutuksi tuleminen on kamalaa varsinkin jos itse tosissaan haluaa toista ja kaipaa läheisyyttä...

Vierailija
6/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies selkeesti halusi olla rauhassa. Kunnioita sitä.

Vierailija
8/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet sellaisen miehen kanssa? ??

Vierailija
9/9 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tuommoista. Mutta vaikka kuinka yritämme viilentää makkaria, niin siellä tulee tosi nopeasti lämmin. Olemme molemmat aika kuumaverisiä. Joskus kyllä hellimme, mutta useimmiten tulee niin kuuma, että se alkaa olemaan epämiellyttävää. Välillä se turhauttaa minuakin, kun ei voida käpertyä toistemme viereen, vaan pitää nukkua reilusti eri puolilla sänkyä, että kuumuus olisi edes jotenkin siedettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi