Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko että kun rekisteröityy, on pakko laittaa se nimimerkki näkyviin?

Vierailija
25.09.2015 |

Vai mikä siinä on kun ei voi enää kirjoittaa mitään kun kello lyö ykstoista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:39"]

Minäkään en halua rekisteröityä. Siksi, että en halua "liittää viestejäni toisiinsa" edes ylläpidolle. Ylläpidolla ja Sanomalla on rekisteröinnin ja IP-osoitteen kautta mahdollisuus kytätä ketä vain. Vaikka tuttujaan. Ja nähdä niiden kaikki viestit halutessaan.

[/quote]

Lukekoon mun viestit jos niin kiinnostaa. Eikä mulla kyllä ole sanomalla tuttuja, vaikka äitini oli siellä kesätöissä yli 40 vuotta sitten.

Vierailija
2/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan viestikentän alapuolella on kohta jossa voi laittaa raksin ruutuun "Haluan kirjoittaa nimettömänä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rekisteröityä, thats it. Se on ihan periaatekysymys.

Vierailija
4/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"]

En halua rekisteröityä, thats it. Se on ihan periaatekysymys.

[/quote]

Jaa miks?

Vierailija
5/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua rekisteröityä. Siksi, että en halua "liittää viestejäni toisiinsa" edes ylläpidolle. Ylläpidolla ja Sanomalla on rekisteröinnin ja IP-osoitteen kautta mahdollisuus kytätä ketä vain. Vaikka tuttujaan. Ja nähdä niiden kaikki viestit halutessaan.

Vierailija
6/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"]En halua rekisteröityä, thats it. Se on ihan periaatekysymys.
[/quote] Samoin. Jos haluavat kohdella kuin kakaroita niin minähän käyttäydyn kuin kakara, menen nukkumaan kun täällä hiljenee.

Vierailija
7/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarpeelliseksi rekisteröityä. Jos ei voi kirjoittaa klo 23 jälkeen, niin olen kirjoittamatta. Keksin helposti muutakin tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi