Luuletteko että kun rekisteröityy, on pakko laittaa se nimimerkki näkyviin?
Vai mikä siinä on kun ei voi enää kirjoittaa mitään kun kello lyö ykstoista?
Kommentit (7)
Ei ole, vaan viestikentän alapuolella on kohta jossa voi laittaa raksin ruutuun "Haluan kirjoittaa nimettömänä"
En halua rekisteröityä, thats it. Se on ihan periaatekysymys.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"]
En halua rekisteröityä, thats it. Se on ihan periaatekysymys.
[/quote]
Jaa miks?
Minäkään en halua rekisteröityä. Siksi, että en halua "liittää viestejäni toisiinsa" edes ylläpidolle. Ylläpidolla ja Sanomalla on rekisteröinnin ja IP-osoitteen kautta mahdollisuus kytätä ketä vain. Vaikka tuttujaan. Ja nähdä niiden kaikki viestit halutessaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"]En halua rekisteröityä, thats it. Se on ihan periaatekysymys.
[/quote] Samoin. Jos haluavat kohdella kuin kakaroita niin minähän käyttäydyn kuin kakara, menen nukkumaan kun täällä hiljenee.
En koe tarpeelliseksi rekisteröityä. Jos ei voi kirjoittaa klo 23 jälkeen, niin olen kirjoittamatta. Keksin helposti muutakin tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:39"]
Minäkään en halua rekisteröityä. Siksi, että en halua "liittää viestejäni toisiinsa" edes ylläpidolle. Ylläpidolla ja Sanomalla on rekisteröinnin ja IP-osoitteen kautta mahdollisuus kytätä ketä vain. Vaikka tuttujaan. Ja nähdä niiden kaikki viestit halutessaan.
[/quote]
Lukekoon mun viestit jos niin kiinnostaa. Eikä mulla kyllä ole sanomalla tuttuja, vaikka äitini oli siellä kesätöissä yli 40 vuotta sitten.