ARGH! Päivittäinen päänvaiva KULMAKARVOISTA!!
Auttakaa mua, olen toivoton. Kulmakarvani on todella vaaleat ja harvat ja alkaa ja loppuu vääriin kohtiin. Joudun käyttämään päivittäin kulmakynää saadakseni edes jonkinlaiset kulmakarvat itselleni mutta sekin on haasteellista koska toinen kulmakarvani on aivan erikohdallakin ja taittuu erilailla kuin toinen! Olen vastenmielisen näköinen jos en niitä jotenkin itselleni meikkaa mutta sen lisäksi se meikki ei edes pysy ja siinä kuluu hirveän paljon aikaa koska ovat todella epäsymmetriset ja harvoin saan luonnollisen näköiset koska en ole löytänyt sopivaa sävyä edes... Onko muilla vastaavanlaista ongelmaa? Onko kellään pigmentoitu kulmakarvat? Tekisi mieli repiä naama joka aamu kokonaan irti tän rasittavan kulmakarvapulman takia, pliis sanokaa etten ole ainut!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:28"]12 lisää vielä että tuskin olet "vastenmielisen näköinen" ilman kulmienkaan laittoa, rumuus on vain sisäpuolella :) [/quote] Aika ilkeästi sanottu AP:sta. Tunnetko hänet, koska osaat sanoa hänen olevan sisältä ruma?
[/quote]
Hehe, todella omituinen logiikka/rivien välistä olemattomin lukeminen tässä. Outoa että pitää tulkia ystävällisetkin viestit jotenkin negatiivisina tai pahaa tarkoittavina...no, hyvää viikonloppua sulle kuitenkin :)
Kulma on kauneimmillaan, kun se meikataan linnun siiven malliseksi. Tämän pitäisi olla yleinen ohje.
Kiitos vastauksista! Miten pohjustan? Tuohon Anastasia Dipbrow'hun aion tutustua tarkemmin. Värjääminen ei tilanteessani muutakuin pahemma koska nää tosiaan on niin harvat ja alkaa ihan erikohdista. En oikein osaa piirtää tuosta vaikeampaa kulmaani, eli vasenta mutta oikeasta saan helposti tuollaisen kauniin ja linnun siiven mallisen.
Vasen on se joka alkaa vielä vääremmästä kohtaa ja on ihan erimallinenkin kuin oikea kulmani ja rutkasti alempanakin kaikenlisäksi... :/ olen aina piirtänyt suoraa rajaa kynällä, ehkä kokeilen tuota pieniä karvamaisia vetjoa tekniikkaa seuraavaksi. Täytyy ostaa joku puuterimainen kestävä kynä ja kokeilla noita kestäviä silmiin tarkoitettuja rajauskyniä. Osaankohan ollenkaan käyttää siveltimellä laitettavaa?
ja joo, ei varmaankaan ole normaalia ja järkevää vaan typerää tällainen kulmakarvoistaan ahdistuminen mutta kun nää ihan oikeesti on kamalat, et voi uskoakaan... Tuohon 3d Pigmentointiin aion kyllä mennä tulevaisuudessa, se on varma. Nyt harjoittelen tuota piirtämistä että saisin luonnolliset ja kauniin näköiset kulmat ja näyttäisin jopa ihmiseltä. Täytyy ensi viikolla käydä siellä Kicksissä! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:23"]Kulma on kauneimmillaan, kun se meikataan linnun siiven malliseksi. Tämän pitäisi olla yleinen ohje.
[/quote]
Kyllä, katsoin aikoinaan Helena Lindgrenin kasetin, jossa hän antoi meikkiohjeita ja siinä oli juuri tämä ohje.
Oli sama ongelma, onneks ei ole enään. Karvatekniikalla tehty mulle 3d Pigmentointi . Tuli todella luonnolliset ja kauniit , kasvoista tuli kauniit , heitit kaikki kynät menee. Enään em tarvi . Viikon päästä on pigmentoinnit toinen kerta, silloin korjataan jos on korjattavaa. Maksoi 250e sis 2 krt, alennus. Näin Lahdessa. Voin näyttää kuvat omista