Siis ei kait tuo Posh ole oikeasti kussut housuun?
Kommentit (27)
Ääk tei testin ja mulle tuli Posh läikkä!!!!!! Niin siis pissalla... mä oon niiku Posh <3
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:57"]
En tiedä, mutta oletteko huomanneet että Victorialla nykyisin kaikissa kuvissa jotenkin todella surulliset silmät. Muutos vuosien takaiseen on ilmeinen...aivan kuin olisi kokenut jossain kohtaa jotain sellaista joka on murtanut sydämen ja psyyken.
[/quote]
Mun mielestä se on vain vaihtanut meikkityyliä. Se saa ilmeen näyttämään ihan erilaiselta, dramaattisemmalta ja surullisemmaltakin.
4 lapsen äidille käy helposti noin, pari siideriä alle ja joku kertoo vaikka hyvän vitsin niin jo lirahtaa.
No sehän on synnyttänyt neljä lasta ja ehkä se ei ole ehtinyt treenailla lantionpohjalihaksiaan. Ja kun purskahtaa nauruun, niin pissathan tulee housuun, se on selvä. Ja ihan normaalia. Mutta naisten eritteet on tabu, onhan sidemainoksissakin sinistä nestettä, eikä punaista.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:57"]En tiedä, mutta oletteko huomanneet että Victorialla nykyisin kaikissa kuvissa jotenkin todella surulliset silmät. Muutos vuosien takaiseen on ilmeinen...aivan kuin olisi kokenut jossain kohtaa jotain sellaista joka on murtanut sydämen ja psyyken.
[/quote]
No mieshän petti sitä usean kanssa taannoin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:23"]
No sehän on synnyttänyt neljä lasta ja ehkä se ei ole ehtinyt treenailla lantionpohjalihaksiaan. Ja kun purskahtaa nauruun, niin pissathan tulee housuun, se on selvä. Ja ihan normaalia. Mutta naisten eritteet on tabu, onhan sidemainoksissakin sinistä nestettä, eikä punaista.
[/quote]
Olenkin ihmetellyt mitä se sininen aine on, ujona poikamiehenä en vain ole kehdannut tytöiltä kysellä aiheesta. Nyt selvisi sitten sekin, huijausta kuten vähän arvelinkin.
En tiedä, mutta oletteko huomanneet että Victorialla nykyisin kaikissa kuvissa jotenkin todella surulliset silmät. Muutos vuosien takaiseen on ilmeinen...aivan kuin olisi kokenut jossain kohtaa jotain sellaista joka on murtanut sydämen ja psyyken.