Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ei kait tuo Posh ole oikeasti kussut housuun?

Vierailija
25.09.2015 |

Sanokaa, että siideriä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta oletteko huomanneet että Victorialla nykyisin kaikissa kuvissa jotenkin todella surulliset silmät. Muutos vuosien takaiseen on ilmeinen...aivan kuin olisi kokenut jossain kohtaa jotain sellaista joka on murtanut sydämen ja psyyken.

Vierailija
22/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääk tei testin ja mulle tuli Posh läikkä!!!!!! Niin siis pissalla... mä oon niiku Posh <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:57"]

En tiedä, mutta oletteko huomanneet että Victorialla nykyisin kaikissa kuvissa jotenkin todella surulliset silmät. Muutos vuosien takaiseen on ilmeinen...aivan kuin olisi kokenut jossain kohtaa jotain sellaista joka on murtanut sydämen ja psyyken.

[/quote]

Mun mielestä se on vain vaihtanut meikkityyliä. Se saa ilmeen näyttämään ihan erilaiselta, dramaattisemmalta ja surullisemmaltakin.

Vierailija
24/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lapsen äidille käy helposti noin, pari siideriä alle ja joku kertoo vaikka hyvän vitsin niin jo lirahtaa.

Vierailija
25/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on synnyttänyt neljä lasta ja ehkä se ei ole ehtinyt treenailla lantionpohjalihaksiaan. Ja kun purskahtaa nauruun, niin pissathan tulee housuun, se on selvä. Ja ihan normaalia. Mutta naisten eritteet on tabu, onhan sidemainoksissakin sinistä nestettä, eikä punaista.

Vierailija
26/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:57"]En tiedä, mutta oletteko huomanneet että Victorialla nykyisin kaikissa kuvissa jotenkin todella surulliset silmät. Muutos vuosien takaiseen on ilmeinen...aivan kuin olisi kokenut jossain kohtaa jotain sellaista joka on murtanut sydämen ja psyyken.
[/quote]

No mieshän petti sitä usean kanssa taannoin.

Vierailija
27/27 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:23"]

No sehän on synnyttänyt neljä lasta ja ehkä se ei ole ehtinyt treenailla lantionpohjalihaksiaan. Ja kun purskahtaa nauruun, niin pissathan tulee housuun, se on selvä. Ja ihan normaalia. Mutta naisten eritteet on tabu, onhan sidemainoksissakin sinistä nestettä, eikä punaista.

[/quote]

Olenkin ihmetellyt mitä se sininen aine on, ujona poikamiehenä en vain ole kehdannut tytöiltä kysellä aiheesta. Nyt selvisi sitten sekin, huijausta kuten vähän arvelinkin.