Siis ei kait tuo Posh ole oikeasti kussut housuun?
Sanokaa, että siideriä.
Kommentit (27)
Jos olette kaatanut juomat syliinne, meneekö sitä sekä etu- että takapuolelle?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:03"]
Juomaa se itse väittää sen olevan. Ihan mahdollista tietty mutta totuuden tietää vain posh itse.
[/quote]
Jos se olis juomaa, kai David olis voinu antaa vaikka oman takkinsa/paitansa, ni Vee olis voinu peittää läntin?
Eivät oo keksineet enää mitään muuta, millä saisivat huomiota. Hyvä idea siis!
Olettaisin, että jos olisi kussut housuunsa, niin olisi peitellyt asiaa jollain tavalla. Vetänyt vaikka Davidin takin läikän peitoksi. Sen sijaan kaatuneesta juomasta ei ehkä itsekään tajua, että miten isoksi läikäksi se voi levitä, vaikka yrittääkin kuivata tahraa.
Ei se oo pissaa, se on champpanjaa! VB ei käy pissalla, vaan shamppanjalla.
Poshilla aika mahakas tytär Seiskan kuvassa. Tainnut tyttö syödä kalapuikkoja ja ranskalaisia. Äiti riutuu syömättömänä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:36"]
Poshilla aika mahakas tytär Seiskan kuvassa. Tainnut tyttö syödä kalapuikkoja ja ranskalaisia. Äiti riutuu syömättömänä.
[/quote]
Noillahan on sama vyötärönympärys!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:36"]
[/quote]
Noillahan on sama vyötärönympärys!
[/quote]
Mut vaan enää toinen pissaa housuun...
Vaikea uskoa että Victoria Beckham astuisi ulos pissisissa housuissa :D Jos mies ei suostuisi antamaan takkia tai sitä ei kehtaisi kysyä (ovat olleet sen verran pitkään yhdessä että tuskinpa tollainenkaan enää nolottaa) niin rouva Beckham saisi varmaan tunnissa assistentin kiikuttamaan paikalle toisen vastaavanlaisen housuparin...
No laittakaa tiukat housut jalkaanne ja päästäkää noin 1,5 dl kusta housuun ja katsokaa läikkää. Sitten vaihdatte housut, istutte keittiön pöydän ääreen ja kaadatte vettä shamppanjalasista syliinne. Kumpaa Viktorian läikkä muistuttaa? Huoh. Tiedän testaamattakin...
Pissaa tai juomaa, ehkä se ei näkynyt mustista housuista, paitsi vasta salamavalossa.
Tuskin hiprakaltaan arvasi miten pahasti kusiläikkä oikeasti näkyy. Epäilen että Viktoria ei edes kertonut miehelleen tästä vahingosta. Eihän se hämärässä juhlapaikassa ole edes näkynyt.
Onkohan mun rakossa jotain vikaa kun pissa valuu alaspäin eikä tuollailailla eteen :D
Siis ihan oikeasti kuvittelette että Victoria kulkisi kotiin asti pissat housussa? Hahhaha. Joo jos ei tajuaisikaan että salamavaloissa näkyy, niin enpä usko että hän ihan mukavuus- ja hygieniasyistä odottaisi kotiin asti vaihtaakseen housut kun saisi sormia napsauttamalla uudetkin housut päälleen
Juomaa se itse väittää sen olevan. Ihan mahdollista tietty mutta totuuden tietää vain posh itse.