Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan älyä vähättelemättä minusta on jännä huomata

Vierailija
25.09.2015 |

miten kissa tajuaa naruun joutuessaan, että nyt on turha edes yrittää pakoon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua myöskään. 

Syvä ristiriita viestissäsi. Eikö kissasi juuri ole älykäs, kun niissä valjaissa ei riuhdo holtittomasti lintujen perään. Ymmärtää siis tilanteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]En tajua myöskään. 

Syvä ristiriita viestissäsi. Eikö kissasi juuri ole älykäs, kun niissä valjaissa ei riuhdo holtittomasti lintujen perään. Ymmärtää siis tilanteen?
[/quote]

Et osaa lukea rivien välistä. Olet tyhmempi kuin yksikään eläin maailmassa.

Vierailija
4/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]En tajua myöskään. 

[/quote]

Ja minulla ei ole enää kissaa.

Vierailija
5/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama reaktio kun emo kantaa pientä pentua niskasta kiinni pitäen, pysyy paikoillaan koska voi olla todellinen uhka kyseessä kun emo siirtää pentua. Naruun laitettaessa alistuu pentuna ihmisen eli emon toimenpiteeseen.

Vierailija
6/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mielestäni on jännää, että eläin (kissa), joka ei osaa ratkaista matemaattisia tehtäviä eikä ennakoida asioita, tajuaa mennä aina sinne samalle laatikolle, kun tuntee että kohta tulee pissi tai kakka. Minusta se on oikeasti maagista, miten jonkun elävän olion ymmärrys on niin rajallista mutta niin loogista.

Vierailija
7/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]En tajua myöskään.  Syvä ristiriita viestissäsi. Eikö kissasi juuri ole älykäs, kun niissä valjaissa ei riuhdo holtittomasti lintujen perään. Ymmärtää siis tilanteen? [/quote] Et osaa lukea rivien välistä. Olet tyhmempi kuin yksikään eläin maailmassa.

[/quote]

Eläimet ne varsin hyvin lukevat "rivien välistä" kirjoitettua tekstiä... Eläimet lukevat elekieltä aivan varmasti ihmisiä paremmin. Jos tarkoitit sitä, niin samaa mieltä. 

Mutta ok, olen tyhmempi kuin kastemato tai jokin koisahyönteinen, jos niin haluat. Hyväksyn!

Hauku lisää, oli niin karmea päivä että ruoskinta tekee ihan vain hyvää. Anna palaa!

Vierailija
8/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä ketjua... Onko sekin ihmeellistä että pikkulapset osaa käydä vessassa?

Vierailija
9/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]En tajua myöskään.  Syvä ristiriita viestissäsi. Eikö kissasi juuri ole älykäs, kun niissä valjaissa ei riuhdo holtittomasti lintujen perään. Ymmärtää siis tilanteen? [/quote] Et osaa lukea rivien välistä. Olet tyhmempi kuin yksikään eläin maailmassa.

[/quote]

Eläimet ne varsin hyvin lukevat "rivien välistä" kirjoitettua tekstiä... Eläimet lukevat elekieltä aivan varmasti ihmisiä paremmin. Jos tarkoitit sitä, niin samaa mieltä. 

Mutta ok, olen tyhmempi kuin kastemato tai jokin koisahyönteinen, jos niin haluat. Hyväksyn!

Hauku lisää, oli niin karmea päivä että ruoskinta tekee ihan vain hyvää. Anna palaa!
[/quote]

No, olet muuten vain vähän ding dong.

Vierailija
10/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:33"]Mä en ymmärrä tätä ketjua... Onko sekin ihmeellistä että pikkulapset osaa käydä vessassa?
[/quote]

Vertaamme nyt ihmisen ja eläimen älykkyyttä keskenään. Älä vain seuraavaksi väitä, että eläimet ovat ihmisten tasolla.

Vierailija
11/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tämä sattuu olemaan minusta jännittävä ilmiö, kun jonkun mielestä kemiallinen reaktio on jännittävä ja minusta ihan päivänselvä ja aika tylsä.

Vierailija
12/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:21"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]En tajua myöskään.  Syvä ristiriita viestissäsi. Eikö kissasi juuri ole älykäs, kun niissä valjaissa ei riuhdo holtittomasti lintujen perään. Ymmärtää siis tilanteen? [/quote] Et osaa lukea rivien välistä. Olet tyhmempi kuin yksikään eläin maailmassa. [/quote] Eläimet ne varsin hyvin lukevat "rivien välistä" kirjoitettua tekstiä... Eläimet lukevat elekieltä aivan varmasti ihmisiä paremmin. Jos tarkoitit sitä, niin samaa mieltä.  Mutta ok, olen tyhmempi kuin kastemato tai jokin koisahyönteinen, jos niin haluat. Hyväksyn! Hauku lisää, oli niin karmea päivä että ruoskinta tekee ihan vain hyvää. Anna palaa! [/quote] No, olet muuten vain vähän ding dong.

[/quote]

Hei... pyysin ruoskimaan! 

Toi ding, dong lähinnä nauratti. Kunnon solvaamista nyt! Mokasin niin pahasti pari juttua duunissa, että jos joku ei täällä hauku, niin meen hellanlevylle kohta istumaan. 

Ja liesi siis päällä :)

Vierailija
13/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:33"]Mä en ymmärrä tätä ketjua... Onko sekin ihmeellistä että pikkulapset osaa käydä vessassa?
[/quote]

Vertaamme nyt ihmisen ja eläimen älykkyyttä keskenään. Älä vain seuraavaksi väitä, että eläimet ovat ihmisten tasolla.
[/quote]
Taidat olla ylemmyydentuntoinen äijänkäppyrä, joka pyhästi kuvittelee ihmisten olevan maailmankaikkeuden herroja ja kuninkaita.... lässyn lääh.

Vierailija
14/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:33"]Mä en ymmärrä tätä ketjua... Onko sekin ihmeellistä että pikkulapset osaa käydä vessassa?
[/quote]

[/quote]
Taidat olla ylemmyydentuntoinen äijänkäppyrä, joka pyhästi kuvittelee ihmisten olevan maailmankaikkeuden herroja ja kuninkaita.... lässyn lääh.
[/quote]

Olen nainen :D ja rakastan kissoja ja eläimiä ylipäänsä :) Se että tiedostan faktat ei tee minusta eläimiä alistavaa äijänkäppyrää. Eläin ei kykene matemaattiseen tehtävään, mutta se ei ole "vain eläin." Minä rakastan eläimiä enemmän kuin ihmisiä, että se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi