Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO NORMAALIA JOS ALKAA ITKEMÄÄN SIITÄ, ETTÄ...

Vierailija
25.09.2015 |

Joku huuta vihaisesti sulle. Mulla muutaman kerran jokut tuntemattomat tyypit tulleet vihaisina huutamaan, en nyt jaksa kertoa syitä, no anyway. Mä niin ku pelästyn ja tunnen kuinka kyyneleet tulee silmiin ja kurkussa pieni
puristus. Kuitenkaan ulkopuolinen tuskin huomaa, että melkein itken tunnen se vain itse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen on nössöjen hommaa

Vierailija
2/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin käy noin. Yleensä jos vieras ihminen huutaa mulle niin säikähdin sitä ja itku on ensimmäinen reaktio lähes aina kun säikähdän jotain. Ja miehen kanssa jos tulee riita niin itken aina. Tai jos olen tarpeeksi vihainen/pettynyt niin sekin ilmenee itkuna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kävi niin. Nykysin oon huutanut takaisin, jos joku huutaa minulle syyttä.
En ole tehny mitää kamalaa monee vuoteen, joten ei oo vieraat huudellu :D

Vierailija
4/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille huudetaan? Kuulostaa todella oudolta. Jos ette ole uhmaikäisiä lapsia, jotka saa joskus vanhempansa napsahtamaan...

Vierailija
5/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:02"]

Miksi teille huudetaan? Kuulostaa todella oudolta. Jos ette ole uhmaikäisiä lapsia, jotka saa joskus vanhempansa napsahtamaan...

[/quote]

No en voi puhua ap:n enkä muiden kirjoittajien puolesta, mutta minulle on täysin tuntemattomat huutaneet. Esim. kerran yksi trikoo-ohjus wannabe-kilpapyöräilijä tuli nurkan takaa täysillä ja melkein ajoi päälleni. Kuljin itse rauhallisesti pyörätien reunaa, ja säikähdin niin että horjahdin kohti ojaa. Siitä alkoi raivoaminen, VITTU SAATANA PERKELEEN IDIOOTTI huutaminen pää punaisena. Pelkäsin, että tyyppi käy päälle.

Mietin vain, mitenköhän kyseinen äijä olisi reagoinut, jos olisi ajanut minun - tai vaikkapa jonkun koulusta palaavan lapsen - päälle. Ehkä olisi napannut oksan puusta ja alkanut hakata maassa makaavaa uhria.

Vierailija
6/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ensimmäinen reaktio on itku, mutta mut valtaa myös niin suuri adrenaliiniryöppy ja raivo, että ne huutavat ihmiset ei arvaakkaan mitä kaikkea noissa tilanteissa vois tapahtua.
Jotkut on vaan niin ulospäin räjähtäviä, että saattavat huutaa vieraille ihmisille pikkujutuista. Sekään ei kyllä ole kovin tervettä.

Vierailija
7/8 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan suuttuisin tai ehkä vain tulisin varovaiseksi ja yrittäisin olla ärsyttämättä raivoajaa. Aika tapauskohtaista. Riippuisi vähän siitäkin millä tuulella sattuisin olemaan.

Vierailija
8/8 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia täysin. Kauheaa sellainen huutaminen. Se kertoo jotain ympäristöstä ja ihmisistä. Ehkä kannattaa välttää niitä tai asua muualla jossa sitä ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä