Vessaa vetävä kissa
Sig-kissa ei ole tainnut kuulla ilmastohädästä kun vetelee wc-pyttyä viihdykkeeksi . Ai ai , mitä tuhlausta .
Kommentit (12)
Vessan vetäminen ei vaikuta ilmastoon millään tavalla.
meidän edellinen kissa räpläsi aina hanan auki, kerran oli vesivahinko lähellä kun lautanen oli altaassa siinä reijän kohdalla ja vesi ei mennyt normaalilla vauhdilla alas.... oli jo siellä ylivuotoreikien tasalla kun tulimme yläkertaan.
Sen jälkeen puolisi laittoi kissasulun alakertaan pannuhuoneeseen josta kahvasta sai vedet poikki, kun jonnekin lähti.
Se kisu on jo ollut kisojen taivaassa yli 10 vuotta, ei kylläkään tuon taipumuksensa takia, vaan tuli syöpä.
Nykyinen ei hanoihin puutu, vaikka vedellä tykkääkin lotrata aina kun aamutoimia teen.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisivat vessan oven kiinni.
Silloin kun mulla oli pari itämaista niin ne osasivat avata ovet kahvasta kääntämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mulla oli pari itämaista niin ne osasivat avata ovet kahvasta kääntämällä.
Meidän siamilaiset ovat yhtä eteviä❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännä ovenkahvat pystysuoraan.
Pöntön kansi kiinni, niin loppuu kiinnostus, kun ei näe seurauksia.
vaikuttaa siltä, että kissalla ei ole tarpeeksi virikkeitä, kun pitää vessaa vedellä. Omistajat leikittäkööt kissaa enemmän niin vedentuhlaus päättyy tai ostakoot kissalle kssoille tehdyn vesilähteen, joka toimii tassunpainalluksella (kierrättä vettä sen sijaan, että juoksuttaa sitä viemäriin)
Kaffebulla kirjoitti:
Vessan vetäminen ei vaikuta ilmastoon millään tavalla.
Keloapinat on niin yksinkertaista sakkia että luulevat vessanpöntönkin saastuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännä ovenkahvat pystysuoraan.
Me kokeilimme tuota, pystyyn ylös ei toiminut, mutta pystyyn alas vihdoin toimi. Kissat on viisaita otuksia ja ne tykkäävät höynäyttää palvelijoitaan.
Käyttääkö pyttyä myös oikeaan tarkoitukseen vai muuten vain vetelee? Aika roistomaista käytöstä kyseiseltä katilta. Söpöä silti.