Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihminen elää ikävuosia 20-25 uudelleen?

Vierailija
05.04.2022 |

Ikävöin aikaa parikymppisenä, seikkailuja ja nuoruuden huolettomuutta. Saisipa herätä uudelleen vaikkapa 20. syntymäpäivään ja elää tuon vaiheen uudestaan. Tällä hetkellä elämä on vain masentavan harmaata

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin samaa, joten lähdin taas opiskelemaan ja olen juuri parhaillaan ulkomailla vaihto-opiskelijana vuoden. Vanhana kääppänä! Jos minä pystyn, pystyt sinäkin! Ihan kokonaan en 20-kymppisen tasolle ole henkisesti kuitenkaan päässyt, mutta kaikkea ei aina saa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos on lapseton, ei tarvitse ikinä luopua omasta vapaudesta.

Vierailija
5/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos on lapseton, ei tarvitse ikinä luopua omasta vapaudesta.

Lapseton olen, loppuvuodesta 26v mittarissa

Vierailija
6/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla Kallion baareissa noita murmelipäivään jääneitä on.

Vierailija
7/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä 90-100v iässä alkaa elämään nuoruuttaan uudestaan, joten VOI!

Vierailija
8/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varsinaisesti kaipaat ikävuosista 20-25? Määrittele seikkailut ja millaista huolettomuutta kaipaat?

Kysyn siksi, että itselläni huolettomin aika oli nimenomaan n. 25-vuotiaana ja vähän siitä ylöspäin. Kun nuoruuden epävarmuudet olivat jo takanapäin ja oli kumppani, joka toi elämään huolettomuutta ja jonka kanssa oli kiva seikkailla. 

Vierailija
9/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varsinaisesti kaipaat ikävuosista 20-25? Määrittele seikkailut ja millaista huolettomuutta kaipaat?

Kysyn siksi, että itselläni huolettomin aika oli nimenomaan n. 25-vuotiaana ja vähän siitä ylöspäin. Kun nuoruuden epävarmuudet olivat jo takanapäin ja oli kumppani, joka toi elämään huolettomuutta ja jonka kanssa oli kiva seikkailla. 

Jotenkin olin aiemmin paljon energisempi, jaksoin muun muassa tehdä pitkiä retkiä ja muutenkin tehdä spontaanisti kaikkea hienoo. Treffiseuraa oli helpompaa saada ja olin paremman näköinen. Lisäksi kaikkia tekoja pystyi perustelemaan nuorella iällä