Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti normikorona menee ohi?

Vierailija
05.04.2022 |

Tässä lähiaikoina kuinka nopeasti korona on parantunut? Esim. kuinka monta sairauslomapäivää tarvittu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla todella lievät oireet mutta ne kesti 14 päivää. 

Olitko saikulla koko ajan?

olin saikulla yhteensä 16 päivää. Piti olla kaksi oireetonta päivää.

Ohjeiden mukaisesti "oireettomat päivät" eivät vaadi oireettomiutta, vaan kuumeettomuutta ja oireiden selvää laskua. Esim. yskä ja tukkoisuus saa jatkua.

Mulla saikku venyi oikeastaan sen takia kun sain vasta positiivisen testin kun olin ollut oireissa 9 päivää. Ja alusta asti tiesin kyllä että on korona kun olin juhlissa missä puolet vieraista sai koronan.

Mitä se testin tekeminen tuohon liittyy? Vai onko kyse jostain vanhasta ajasta. Kotonahan pitää olla min 5 pv oireiden alusta.

Meillä ainakin töissä tulee automaattisesti 5 päivää saikkua kun on saanut positiivisen testin.

Kumma automaatti. Meillä ei edes se 5 pv oireiden alusta ole saikkua, vaan jos olet kunnossa, niin vaikka 3 pv saikkua ja 2 pv etätöitä.

Vierailija
22/22 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oireet kesti 10 päivää. Nielutulehdus oli ärhäkkä ja jonkin verran oli muutenkin tukkoinen olo poskionteloiden tienoilla. Tein töitä etänä ihan normaalisti, yleiskunto oli varsin hyvä, enkä raastavaa kurkkukipua lukuun ottamatta tuntenut itseäni kovinkaan sairaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän