Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauva 2kk, mies löi

Vierailija
25.09.2015 |

en voi tajuta että tää oikessti tapahtui. Siis meille. Suhde rakoili joo, tulin raskaaks, käyetttiin ehkäsyä. En halunnu tehdä aborttia, se oli miehlle fine. Loppuraskaudesta sain kuulla et sillä uus muija, en tiedä  hänestä mitään. Synyntin yksin. Saatiin nauvolan kautta perhtyöntekijä avukseni. Isä halus tulla kattoo lasta, Pani mua sen yön. Halus meidät takas.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille?

Vierailija
2/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt?

Vierailija
4/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otsiko on samalla viimeinen lause tästä aloituksesta?Mies halus teidät takaisin, ja nyt löi?
Tulee tapahtumaan uudestaan, anna mennä toisen muijan luo.
Tsemppiä ja onnea vauvasta <3

Vierailija
5/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
6/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin löikö mies sinua vai 2kk ikäistä vauvaa?

Vierailija
7/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:44"]

Niin löikö mies sinua vai 2kk ikäistä vauvaa?

[/quote]

Siis mua löi, ei vauvaa todellakaan. Rakastaa vauvaa. ap

Vierailija
8/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:44"]Niin löikö mies sinua vai 2kk ikäistä vauvaa?
[/quote]

Samaa mietin itsekin.

Vierailija
9/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mitä haluat kysyä tai mikä on tämän aloituksen tarkoitus, se on tosi sekava. Kurjaa että meis löi, ei saa lyödä, soo soo.

Vierailija
10/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi sekavassa mielentilassa ja sun täytyy nyt ajatella vauvaa ja itseäsi. Soita joku läheinen ihminen tueksesi tai mene ensi- ja turvakotiin.

Kyllä asiat järjestyvät. Tuon miehen nyt unohdat. Sinä ja vauva kyllä pärjäätte! Tsemppiä!

Vierailija
11/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori epäselvyys. Aika sekasin olenkin. Mietin sitä tosiaan lähinnä kannattaako miehen isyyttä kertoo lastenvalvojalle? Mulla on maanantaina sinne aika .ap

Vierailija
12/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva terveenä syntynyt? Vaikutat sellaiselta että vedit huumeita, viinaa ja tupakkaa surutta koko raskausaikasikin.

Vierailija
13/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]Joo sori epäselvyys. Aika sekasin olenkin. Mietin sitä tosiaan lähinnä kannattaako miehen isyyttä kertoo lastenvalvojalle? Mulla on maanantaina sinne aika .ap
[/quote]

Sun täytyy ajatella teidän taloudellista turvaa. Jos mies on joku elämäntapatyötön niin älä kerro.

Vierailija
14/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lyöminen rakkautta vähennä, helppoa olisi jos se menisikin niin. Asiaa ei missään nimessä kannata peitellä, rohkeasti asia puheeksi esim. neuvolassa ja alkajaisiksi voisit vaikka soittaa kriisikeskus Mobileen (auki 24/7), googlaamalla löydät yhteytiedot paikkakunnallesi. Älä jää yksin. Mobilesta saat hyviä ohjeita, voit soittaa nimettömänäkin jos haluat. Varmista oma ja vauvasi turvallisuus. Mobilessa järjestetään myös ryhmiä mm. väkivaltaa käyttäneille miehille josta hekin voivat saada apua. 

Vierailija
15/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]

Joo sori epäselvyys. Aika sekasin olenkin. Mietin sitä tosiaan lähinnä kannattaako miehen isyyttä kertoo lastenvalvojalle? Mulla on maanantaina sinne aika .ap

[/quote]

No kyllä lapsella on oikeus siihen, että isän nimi löytyy papereista. Sen sijaan isällä ei ole oikeutta lapsen arkeen, jos hakkaa lapsensa äitiä.

Vierailija
16/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]

[/quote]

No kyllä lapsella on oikeus siihen, että isän nimi löytyy papereista. Sen sijaan isällä ei ole oikeutta lapsen arkeen, jos hakkaa lapsensa äitiä.
[/quote]

Ikävä kyllä se ei tässä yhteiskunnassa mene näin.

Vierailija
17/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:00"]

Onko vauva terveenä syntynyt? Vaikutat sellaiselta että vedit huumeita, viinaa ja tupakkaa surutta koko raskausaikasikin.

[/quote]

Haista paska kusipää. Itse vaikutat katkeroituneelta maholta, joka ei lasta saa vaikka on se oiih niin ihku mies vierellä ja tonneja pistetty menemään. Maho ku maho.

Vauva on varsin terve, sori vaan jos se vituttaa sua.

Vierailija
18/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]

[/quote]

[/quote]

Se ei oikeasti mene näin ellei ole useampia käräjiä osoittaa väkivaltaisuutta. Ja sittenkin on etän oikeus tehdä mitä lystää. T. Uskokaa se kun puhun kokemuksesta.

Vierailija
19/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä nyt sellainen "jännämies", joista palstalla kuulee puhuttavan?

Vierailija
20/22 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita poliisille ja tee rikosilmoitusta? Miksei kukaan muu ehdota tätä? Onko se jo liian normaalia ja hyväksyttyä, että riittää kun asiasta mainitaan neuvolassa? Mitä ihmettä naiset.