Oletko joskus ottanut vessapaperia kotiin jostain julkisesta paikasta?
Meiltä oli kerran loppu vessapaperi, ja kävin yhdestä julkisesta talosta hakemassa käsipaperia meille vessapaperiksi.
Kommentit (14)
Joo. Aika monta kertaa kaupasta vien kotiin.
Kyllä. Niitä kutsutaan kaupoiksi, ja kassalla maksu.
Vuosikausia otin kaiken vessapaperin jostain muualta.
Kerran otin lentokentän vessasta, kun tiesin, ettei kotona ole vessapaperia ja klo oli 2.
En. Kuka ottaa sen laatuista paperia.
Tein ” vaihtokauppaa” appiukkoni kanssa ( yli 20 v). Hän oli ostanut tarjouksesta todella paljon kahvia ja minä olin ostanut wc- paperia, kun sai lasten kylpytakin kaupan päälle.
Oli wc- paperia vuodeksi.
Minulla on vieläkin ne ” oravakylpytakit” tallessa.
Vapaakirkolla pariskunta kertoi he asuu asuntovaunussa ja syö seurakunnan avustukset heidän kuukauden kaikki menot on alle 200€ kk yhteensä.
Otan kaiken vessapaperin julkisista paikoista. Elän tuilla ja haluan rahani riittävän herkutteluun.
Wc - pyttyyn ei saa laittaa talouspaperia.
Kaupan ja kirjaston vessasta olen reppuun vessa ja käsipyyhepaperia joskus tunkenut kun rahat olleet lopussa.
Isäni ”säästi” noin 20 vuotta niin, että varasti töistä rullan päivässä wc-paperia.
Hän ei nähnyt asiassa mitään väärää, vaan päinvastoin asialla oikein ylpeili miten on säästänyt silkkaa rahaa.
Itse en ikinä, en edes totaalisessa rahattomuudessa ole varastanut wc-paperia.
Minä olen rehellinen ja kunnollinen hyvä ihminen.En harrasta tälläistä rikollista toimintaa.
Miksi puhut "mukaan ottamisesta"? Tuo on varastamista. Tuollaisten varkaiden takia julkisissa tiloissa pitää olla lukolliset metallitelineet papereille.
Olen joskus vienyt rullan hyvää vessapaperia julkiseen vessaan.
Ihan vain hämmentääkseni.
Hell no!!!!! 🤮