Onko teidän miehet tälläsiä???
Töiden jälkeen rojahtaa sohvalle ja istuu siinä iltaan asti, kunnes menee nukkumaan. Ei juttele mun kanssa, ei mitään romantiikkaa, ei tehdä koskaan mitään. Ehdotan vaikka mitä ja oon sanonu että olisit joskus munki kanssa eikä aina vaan telkkarin !! Mutta ei, telkku on maailman tärkein. Menis naimisiin ton telkkarin kanssa !! Sanoo se, että tuu istuun mun viereen kainaloon, mutta en halua kun telkkari on päällä kokoajan ja sitä pitäs tuijottaa loppu ilta ja aina niitä samoja vitun tyhmiä ohjelmia kuten joku Panttilainaamo, Varastojen metsästäjät, siis voi VITTU !!!!!!!!!
Minkälaista teillä muilla on?? Mies on 39v, ei uskois et ton ikänen voi olla noin lapsi. Aina vaan TELKKARI, TELKKARI JA TELKKARI !! Sama onko arkipäivä vai vk loppu..... Vittu mulla on mitta täysi !!
Kiitos kun sain avautua !!!!
Kommentit (5)
Mun mieheni ei oikeastaan katso telkkaria lainkaan, mutta pelaa mielellään videopelejä. Tosin kyllä suostuu tekemäänkin juttuja kun ehdotan (itse ei niinkään ideoi aktiviteettejä mutta eipä se mua haittaa).
Olisin kyllä tosi pahoillani jos ei suostuisi muuhun kuin sohvalla retkottamaan. Onko miehesi jo pitkään ollut tuollainen? Onko kovin stressaantunut tai jotain? Ei mitään harrastuksia?
No ei ole mun mies tuollainen, luojan kiitos. Onko se aina ollut samanlainen? Voi olla merkki vaikka masennuksesta tai jostain fyysisestä sairaudesta, jos ei jaksa kiinnostua mistään muusta kuin istumisesta telkkarin ääressä. Mun mies on aktiivinen myös töiden jälkeen. Urheilee, tekee kotitöitä, lukee kirjoja, soittaa ja tekee biisejä. Käydään yhdessä ulkona aina kun mahdollista, keikoilla, leffassa, näyttelyissä, kavereilla kylässä. Katsotaan me telkkariakin ja seurataan jotain sarjoja, mutta ei tosiaankaan joka ilta.
Kuulostaa siltä, että sun miehesi on aika väsy ja stressaantunut töistään. Onko noin ollut aina, vai onko hänellä duunissa nyt kovat ajat, yt.t tai jotain muuta sellaista?
Miten teillä sujuvat viikonloput ja lomat?
Kannattaisi ehkä yrittää hyvällä ja ilman nalkutusta. Tuollainen "olisit mun kanssakin etkä vaan töllöttäisi aina telkkaria" ei ole mikään ehdotus, ja sävyltään se on syyllistävä.
Kokeile mieluummin suoraa ehdotusta. "Tule syömään mun kanssa tänne illallista" - laita kunnon pöperöt ja juomat tarjolle ja telkku kiinni siksi aikaa. "Mennään leffaan siellä tulee sun lempitähden uusin leffa" "Mennään katsomaan jalkapallo-ottelua! - kannattaa lähteä liikkelle sellaisilla ehdotuksilla, jotka ovat likellä miehen mielenkiinnon kohteita.
Tee siis konkreettisia ehdotuksia, ja älä valita. Nalkutus ja "sä et koskaan" ja "sä aina sitä ja tätä" eivät ole kenestäkään kivoja ja kannustavia!
Ei siinä sikäli, kyllä tuo minuakin kynsisi, mutta jos nyt haluat yrittää tilanteeseen muutosta muuta kautta kuin avioeron kautta, niin kannattaa mieluummin porkkanalla kuin kepillä...
Me yleensä miehen kanssa tuijotetaan iltaisin pati tuntia tv:tä, mutta eipä oikein päivällä kumpikaan jaksa istua tv:n ääressä.
Minulla on vain yksi mies ja ei ole todellakaan tuollainen. Sanoisin soronoo aika nopeasti, jos tollasia tapoja olisi. Ei toki täydellinen, mutta tekee kotitöitä. Ja harrastaa saa, kuten minäkin. Ihana lasten kanssa. Itsekäs on niin kuin minäkin, terveesti.