DHL TOIMITUS
DHL Express worldwide, tilasin paketin englannista nyt lukee näin Arvioitu toimitusaika:
perjantai, syyskuu 25, 2015työpäivän aikana.
Mikähän tuo työpäivä on? klo 16 mennessä? tietäskö joku
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:21"]Yleensä oletetaan että työpäivä on juuri tuo 8-16.
Mutta luulisin myös että kuski soittaa sinulle, kun on tuomassa lähetystä.
[/quote]
Eivät aina edes soita, kun eivät kanna yleensä puhelimia mukana (mikä on aika erikoista). Viimeksi päivystin koko päivän kotona ja odotin soittoa. Tuli sitten yhtäkkiä ovelle.
joo kello nyt kohta 16 eikä ketään käynyt. Postilla sentään voi toimitusajan valita. Kiva kun päivystin tässä turhaan aamusta iltaan. Täytyy soittaa asiakaspalveluun, koska en ole ensi viikolla kotona vaan toisessa osoitteessa.
Ei ne soita etukäteen. Mulle on käyty soittamassa ovikelloa, kun olin suihkussa. Ennen kuin ehdin haalia jotain päälleni ja mennä ovelle, oli tietysti jo lähtenyt. Soitti sitten ihan hetken päästä, että milloin olet kotona tms. Sanoin, että se olit sitten varmaan sinä tuossa ovella, tuu takaisin. Ei kuulemma käynyt, koska oli jo matkalla poispäin. Eli soitti ainakin mulle jälkikäteen! Jouduin sitten ottamaan paketin työpaikalle seuraavalla viikolla.
no just kun aloin hermoilla tuli tekstari, että toimitus nyt illalla, toisena arkipäivänä jne.! jes Malttamattomana odotan yhtä tuotetta:)
Mulle oli jätwtty lappu että yritetty tavoittaa.
Sit hain postista ITE.
Hui
Mulle on joka kerta soitettu DHL:sta etukäteen (tuntia, paria aiemmin), että olenko kotona ja jos en, monenko aikaan olisin. Ja ovat tuoneet paketin sovitusti. Ehkä mulla on sitten ollut hyvää tuuria?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]Mulle on joka kerta soitettu DHL:sta etukäteen (tuntia, paria aiemmin), että olenko kotona ja jos en, monenko aikaan olisin. Ja ovat tuoneet paketin sovitusti. Ehkä mulla on sitten ollut hyvää tuuria?
[/quote]
Näin mullekkin! Hyvin on toiminut.
Yleensä oletetaan että työpäivä on juuri tuo 8-16.
Mutta luulisin myös että kuski soittaa sinulle, kun on tuomassa lähetystä.