Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kadonneet silmälasini on?

Vierailija
05.04.2022 |

Olen sunnuntaina kadottanut silmälasini? Onko palstaennustajilla antaa vinkkiä, missä voisi olla?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan alla?

Vierailija
22/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaapin päällä (jos tarpeeksi matalalla), yöpöydän ja seinän välissä, kahvinkeittimen lähellä.

Ei hitto. Tältä saa näköjään vastauksen kaikkeen. Olin jo kertaalleen katsonut yöpöydän ja seinän välin. Nyt katsoin uudestaan ja siellä mun silmälasit oli! OMG. Olin jo menettänyt toivon. Varasin jopa optikolle ajan uusien silmälasien ostoa varten! KIITOS!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkaapin päällä (jos tarpeeksi matalalla), yöpöydän ja seinän välissä, kahvinkeittimen lähellä.

Ei hitto. Tältä saa näköjään vastauksen kaikkeen. Olin jo kertaalleen katsonut yöpöydän ja seinän välin. Nyt katsoin uudestaan ja siellä mun silmälasit oli! OMG. Olin jo menettänyt toivon. Varasin jopa optikolle ajan uusien silmälasien ostoa varten! KIITOS!

Ap

😊👍 Ole hyvä!

Vierailija
24/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakkaat. Olin jo menettänyt toivon. Oikeasti. Mutta aloin teidän vinkkien perusteella vielä kerran etsimään. Ja silmälasit löytyi yöpöydän ja seinän välistä. Olin sen jo moneen kertaan tarkistanut.

Uskomatonta! Olen ihan järkyttynyt ja kiitollinen teille. Tämä aloitukseni oli oikeesti epätoivoinen, mutta nyt on kaikki taas hyvin!!

Kiitos kaikille!

Ap

Vierailija
25/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä.

Vierailija
26/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässä.

On nyt päässä. Juoksin tosiaan vinkkienne perusteella kaikki rauhassa läpi, ja silmälasit löytyi sieltä yöpöydän ja seinän välistä.

Tää av on jotenkin maaginen. Ihanaa, mä rakastan teitä!

Ap

Vierailija
27/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😊👍 Ole hyvä!

Kiitos! Täältä saa aina varman vastauksen. Helpotuksen määrää ei voi kuvailla.

Vierailija
28/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmälasit ovat kadonneet miten näet etsiä niitä?

Vierailija
29/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitkos jo rektumistasi?

Vierailija
30/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn alla tai taskussa

Vierailija
31/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos silmälasit ovat kadonneet miten näet etsiä niitä?

Niin, käsikopelolla ja vahvennetuilla aurinkolaseilla. Sen vuoksi en niitä varmaan löytynytkään heti aluksi. Mulla on myös piilarit, mutta Koronan takia en uskalla niitä käyttää. Sain jotenkin buustia teidän avullanne taas etsiä. Olen iloisella tavalla pöyristynyt.

Ap

Vierailija
32/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyn alla tai taskussa

Ne löytyi juuri yöpöydän ja seinän välistä. Oli kyllä osaksi sängyn alla. Omituista.

Vierailija
33/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mahtavaa, että löytyi!

Sulla kun ei ole mitään toivoakaan nähdä ilman laseja, kannattaisi ehkä ostaa halvat varalasit juuri näihin tilanteisiin. -6 on vielä just varastovahvuuksien puitteissa, että -50 % tarjouksesta saat alle satasella varalasit.

Vierailija
34/34 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras ristiverinen mies vei ne riihen takaa ja kulki satamaa päin hevoskärryillä, ei tule takaisin.

Siusta tullee rikas, tuut asumaa kahen järven välissä, saat lapsia paljo. Rikkautta on paljo elämässäis ja rakkauttakii jonnii verran ja jonnii verra epäonnee, muttei paljo.

Ostatko pitsilöi?