Missä kadonneet silmälasini on?
Olen sunnuntaina kadottanut silmälasini? Onko palstaennustajilla antaa vinkkiä, missä voisi olla?
Kommentit (34)
Autossa
Onko kotelokin hukassa? Muistele, milloin viimeksi muistat niitä käyttäneesi. Omat löytyy yleensä aina jonkin tason päältä tai pöydältä, jonkun tavaran takana.
Vierailija kirjoitti:
sohvan selkänojan ja istuintyynjen välissä
Ei ollut, monta kertaa tarkistettu.
So
Vierailija kirjoitti:
Missä muistat käyttäneeksi niitä viimeksi?
Ennen kauppaan menoa muistaakseni. Kävin taksilla kaupassa. Kauppaan ja taksiin on jo soitettu, ei löytynyt. Missä ihmeessä? Minulla on miinus kuusi, joten olen lähes sokea niitä. Vaihdoin aurinkolaseihin välissä.
Jääkaapin päällä (jos tarpeeksi matalalla), yöpöydän ja seinän välissä, kahvinkeittimen lähellä.
Roikkuvat kaulassasi siinä narussa jonka päätit hankkia kun viimeksi kyselit täällä lasiesi perään.
Vierailija kirjoitti:
Autossa
Onko kotelokin hukassa? Muistele, milloin viimeksi muistat niitä käyttäneesi. Omat löytyy yleensä aina jonkin tason päältä tai pöydältä, jonkun tavaran takana.
Kotelo löytyi tuosta olohuoneesta tyhjillään. Minulla on nyt vaan vahvennetut aurinkolasit. Niiden kanssa yritän etsiä. Epätoivoista.
Aurinkolasien kotelossa? Taskussa? Eteisen lattialla? Hattuhyllyssä?
No minä olen kadottanut kahdet aurinkolasit ja yhdet silmälasit. Kaikkialta etsitty eikä mistään löydy
Istuit niiden päälle ja lasi rikkoutuessaan teki ihosi tunnottomaksi. Nyt ne sirut ovat siellä persuksissasi. Mene vaikka peilin eteen pyllistämään niin näet.
Jaa sitä on taas örvelletty oikein kunnolla kännissä... Ja nyt ei muisteta mitään. Ovat varmaan pakastimessa: putosivat sinne, kun hait jäitä taas seitsemänteen tai kahdeksanteen drinksuun.
Aurinkolasien kotelossa? Jos on ns. avainkaappi eteisessä, niin sen päällä/sisällä? Hattuhyllyllä?
Käy kotonasi läpi paikat, joissa kuljit ennen lasien katoamista. Eteisen hyllyt ja pöydät, jääkaappi, pakastin, muut kaapit, joihin olet laittanut ostoksia... Vessa. Takintaskut. Kassit. Tällaisista paikoista omat kadonneet lasit, puhelimet, avaimet ja lompakot yleensä ovat lopulta löytyneet.
Ovatko siis kotona vai jossain muualla?
Kaukolasit vai lukulasit vaiko peräti aurinkolasit?
Mitä teit sunnuntaina? Milloin lasit olivat sinulle viimeksi varmasti silmillä? Missä tilanteissa normaalisti otat lasit pois?