Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea huoli potilaista ja vanhuksista!

Vierailija
05.04.2022 |

Tai siltä näyttää että monille on nyt sydämenasia ettei potilasturvallisuus tai kenekään henki vaarannu.
Miksi nämä huolissaan olevat eivät ole hoitoalalla?
Voin sanoa ettei minua kiinnosta saako joku vanhaikodin Ritva oikeat lääkkeet tänään.
Jos sinua kiinnostaa niin oletko hoitoalalla jo itse tai edes sinne hakeutumassa nyt?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tehköön sitä missä on hyvä. Miksi yleensä läksivät opiskelemaan ja veivät jonkun motivoituneemman paikan, jos itse ei viitsitä, haluta, jakseta?

Minua kiinnostaa hoitajien palkka yhtä paljon kuin Ritvan lääkkeet.

Ihmettelen miksi hoitoalalla on niin hirveä pula työvoimasta vaikka nyt puoli Suomea on huolissaan siitä kuoleeko joku Maikki kun ei saa syöpähoitoa?

Ap

Työssäkäyntitilaston tiedoissa hoitaja pula ei näy. Tyhjät tynnyrit kolisee enemmän ja hoitajia edustaa se pieni koviten huutava joukko. Itselläni on virka kahdessa eri kunnassa ( millä muualla alalla mahdollista) ja näissä kunnissa hoitaja mitoitus on riittävä ja nyt lakon aikana meitä on yksi hoitaja enemmän vuorossa kuin normaalisti.

Mitä itse olen ymmärtänyt niin se pula olisi enemmänkin hoivakodeissa, vahukset ja vammaiset, ei siellä sairaalassa sairaanhoitajan työssä.

Mutta ei kai ne yhteikunnan heikoimmat ja heidän olot ketään kiinnosta. Muuten pulaa tekijöistä ei ole, vai mitä.

Ap

Toinen virkani on vanhustenhuollossa johon on sijoitettu myös vammaisia. Toinen terveyskeskuksen päivystyksessä.

Vierailija
42/44 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ihmisiä kiinnostaa asia nyt, potilasturvallisuus vaarantuu joka ikinen päivä kun tehdään vajaalla työtä. Eipä ole ennen ihmiset olleet huolissaan.

Tämä, potilasturvallisuus on vaarantunut vuosia, joka päivä.

Ritva saa lääkkeensä, he, jotka ovat hengen vaarassa saavat hoidon niinkuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tärkeästä avauksesta tuli mieleen ajatus, että vapaaehtois työntekijät voisivat mennä vanhainkoteihin auttamaan siinä, mitä osaavat. Ja pitämään seuraa.

Vierailija
44/44 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tärkeästä avauksesta tuli mieleen ajatus, että vapaaehtois työntekijät voisivat mennä vanhainkoteihin auttamaan siinä, mitä osaavat. Ja pitämään seuraa.

Mistä me saadaan niitä vapaaehtoisia? Heistä on huutava pula myös lapsi- ja nuorisotyössä. Ihmisten sanat ja teot ei kohtaa.