Lue keskustelun säännöt.
Mies- vai naisgyne vai ihan sama?
Kommentit (3)
Pari kertaa on ollut miesgyne, ja jos oon kysellyt jotain niin ovat aina kysyneet myös toista mielipidettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Minä ramppaan riskiraskauteni kanssa äitipolilla joka viikko enkä todellakaan voi valita, kenet haluan gyneksi.
Minä ramppaan riskiraskauteni kanssa äitipolilla joka viikko enkä todellakaan voi valita, kenet haluan gyneksi.