En muuten mene tuonne ulos. Järkyttävä lumisade, maa valkoisena, ikkunat märkinä
Kommentit (15)
Oli oikein miellyttävää lähteä aamusella töihin, kun piti ensin puoli tuntia kaivaa autoa esiin kinoksesta.
Onneks työt vasta illalla. Saa toivoo, et silloin loppuu toi älytön pyryttäminen.
Kyllä tässä reillun neljänkymmenen vuoden aikana on tottunut lumeen, joten ei estä menemästä ulos. Illalla saa taas mukavasti hyötyliikuntaa, kun käy kolaamassa pihan. Ihan turhaa toisaalta, kun ensi viikolla tulee taas plussakelit, mutta saa mukavasti hien pintaan.
Illalla on pakko käydä kaupassa hakemassa olutta vaikka kaamea keli onkin.
Oikein raikas lenkkeilykeli. Ei tarvitse liukastella.
Toivottavasti tämä jatkuisi juhannukseen asti, saa lisää hiihtokilometrejä alle. Lumi ja talvi on ihanaa ja parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä reillun neljänkymmenen vuoden aikana on tottunut lumeen, joten ei estä menemästä ulos. Illalla saa taas mukavasti hyötyliikuntaa, kun käy kolaamassa pihan. Ihan turhaa toisaalta, kun ensi viikolla tulee taas plussakelit, mutta saa mukavasti hien pintaan.
Tässä ei illan odotukset auta. Taas kävi aurakuski vetäisemässä tienliittymän tukkoon, kun se id.iootti ei osaa käyttää laitetta.
Minun mieltäni ei järkytä lumisade. Käyn ainakin yhden reissun pyörällä tänään.
Mä olen jo umpihangessa työmatkat pyöräillyt tänään ja nyt kotona. Enää en kyllä ulos lähde, siellä on ihan kamalaa. Tuulee ja tuiskuttaa, eikä huoltomiehet ole hoitaneet hommiaan. Veiköhän ne auransa jo kesäsäilöön, kun täältä oli jo lumet ehtineet sulaa 🤔
Ei kiinnosta kyllä mennä ulos. Onneksi kävin eilen kaupassa, niin ei tarvitse lähteä mihinkään. Pihassakin on vielä jäätä ja nyt siinä on lumista loskaa päällä, liukastumisvaara.
Pääkaupunkiseudulla näyttää maisema ikkunasta katsoessa ihan jouluiselta postikortilta. Toivottavasti Juhannukseen mennessä ehtii nämä lumet sulaa.
Pakko oli lähteä töihin. Sen sijaan pakko ei olis ollut laittaa kesäkenkiä, mutta enpä tajunnut, kun kuitenkin on jo huhtikuu. Tarvii vissiin vielä töiden jälkeen mennä kauppaan, kun ei lompakkoakaan tullut otettua mukaan...
Sinun päätös. Suomessa on eri vuoden ajat ja säät .Luulisi olisit tottunut jo Suomen sää olosuhteet? Minä ainakin menen ulos. Moido!
Kyllä se nyt vaan on mentävä. Heippa!