Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut tilannetta, että rahat loppu, seuraavaan tukipäivään aikaa ja dödö, hammastahna, shampoo, siteet, vessapaperi tms loppu

Vierailija
05.04.2022 |

Miten pärjäsit, uskalsitko poistua kotoa?

Kommentit (63)

1/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaan rahaa joltain sisarukselta.

Vierailija
2/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole edes mahdollista jos pitää edes alkeellista kotivaraa, joka kuuluu varsinkin vähävaraisella olla. Pitää olla aina avaamaton pakkaus tilalle, kun jonkin edellisen avaa. Näin ei mikään ikinä lopu ja siitä on helppo kartuttaa ihan oikeakin kotivara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin.

Vierailija
4/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuollaista tilannetta.

Vierailija
5/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olis peiliin katsomisen paikka jos noi kaikki olis samaan aikaan loppu. Kurjuuden maksimointia.

Vierailija
6/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tuollainen tilanne tosin olin osa-aikatyössä. Palkka jäi niin pieneksi, että raha loppui aina kesken. Olen pessyt hiukset käsisaippualla, joskus hoitoaineella, vessapaperiksi jouduin ottamaan ensin nenäliinat, sitten joululautasliinat.

Siihenkin tottuu.

Vierailija
7/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ikinä tuollaista tilannetta.

T. Pitkäaikaistyötön

Vierailija
8/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella et tollaseen tilanteeseen joutuu esim sellanen ihminen jolle tupakka on prioriteetti #1, tai joku muu riippuvuus.

Toisin sanoen vastuuton ihminen.

Vierailija
9/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana kerran loppui vessapaperi. Kaupan halvin paketti oli 2rullan paketti, jossa oli sinistä vessapaperia. Toki rullaa kohden se oli kalleinta, mutta ei ollut rahaa ostaa isompaa pakettia. Joku muu olis varmaan pöllinyt koululta.

Vierailija
10/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei, vaikka juon (käyn siis töissä) ja rahat on siksi koko ajan loppu, ja myös siksi, että liian hyväsydämisenä maksan myös alkoholisitikaverieni laskuja ja syömisiä, koska olen ainoa työssäkäyvä, mutta olen jotenkin onnistunut pitämään kiinni siitä, ettei nuo perusjutut pääse koskaan loppumaan. Onneks on palkkapäivä kahdesti kuussa. Ruoka kyllä meinaa usein loppua, onhan se säälittävää ja töissäkäyvänä ei leipäjonoonkaan ehtisi :D

Vierailija
11/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei, vaikka juon (käyn siis töissä) ja rahat on siksi koko ajan loppu, ja myös siksi, että liian hyväsydämisenä maksan myös alkoholisitikaverieni laskuja ja syömisiä, koska olen ainoa työssäkäyvä, mutta olen jotenkin onnistunut pitämään kiinni siitä, ettei nuo perusjutut pääse koskaan loppumaan. Onneks on palkkapäivä kahdesti kuussa. Ruoka kyllä meinaa usein loppua, onhan se säälittävää ja töissäkäyvänä ei leipäjonoonkaan ehtisi :D

Niin ja kysyttiin työttömiltä mutta näin oli myös silloin, kun elin työttömänä. Nykyisin ei varmaan enää onnistuisi.

Vierailija
12/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tukipäivään. Meillä sitä sanotaan palkkapäiväksi. Vessapaperin sijasta käytän käsisuihkua ja pyyhettä. Hampaat pesen suolavedellä. Shampoota ei tarvita. Hiukset voi pestä palasaippualla. Siteitäkin voi tehdä vanhoista pyyheliinoista. Deodoranttia olen ostanut viimeksi 15 vuotta sitten. Tämä kaikki sen takia, että verottaja vie mahtiosan palkasta. Bussilippu pitää olla. Kauraryyniä sekoitan aamulla veteen ja ostan kaupasta halvimpia tarjoushedelmiä. Vaatteet korjaan viimeisen päälle, kunnes alkavat pudota päältä. Pesuaineena käytän mäntysuopaa. Näin meillä eletään ilman tukia.

Vierailija
13/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tukipäivään. Meillä sitä sanotaan palkkapäiväksi. Vessapaperin sijasta käytän käsisuihkua ja pyyhettä. Hampaat pesen suolavedellä. Shampoota ei tarvita. Hiukset voi pestä palasaippualla. Siteitäkin voi tehdä vanhoista pyyheliinoista. Deodoranttia olen ostanut viimeksi 15 vuotta sitten. Tämä kaikki sen takia, että verottaja vie mahtiosan palkasta. Bussilippu pitää olla. Kauraryyniä sekoitan aamulla veteen ja ostan kaupasta halvimpia tarjoushedelmiä. Vaatteet korjaan viimeisen päälle, kunnes alkavat pudota päältä. Pesuaineena käytän mäntysuopaa. Näin meillä eletään ilman tukia.

Ihanaa kurjuuden maksimointia. Masokistin unelma 🖤

Vierailija
14/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainakierteeseen vaan tai sitten hankit verottomia sivutienestejä.

Vierailija
15/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mitoitan menot tulojen mukaan.

Vierailija
16/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ikinä tuollaista tilannetta, kun on se kuuluisa kotivara. Ostan aina tarjouksista lueteltuja tarvikkeita jo ennen kuin ne ovat läheskään loppu kaapeista.

Vierailija
17/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Opin jo lapsena suhteuttamaan menot tuloihin ja pitämään huolen hygieniatarvikkeiden riittävyydestä.

Kun entinen käy vähiin, ostan uuden. Mikään ei lopu yllättäen saati kaikki kerralla.

Oletko tuurijuoppo?

Vierailija
18/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä? Toivottavasti teillä ei ole lapsia, eikä ainakaan teinityttöjä.

Vierailija
19/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut tuollainen tilanne tosin olin osa-aikatyössä. Palkka jäi niin pieneksi, että raha loppui aina kesken. Olen pessyt hiukset käsisaippualla, joskus hoitoaineella, vessapaperiksi jouduin ottamaan ensin nenäliinat, sitten joululautasliinat.

Siihenkin tottuu.

Et voinut pyrstöäsi käsisuihkulla pestä?

Vierailija
20/63 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölli osastolta niinku aina hoitsu, vähän luontoisetuja. Ai niin mutku sä oot lakossa, ethän sä nyt tosiaan pääse sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi