Vierailija

oli pakko hieraista silmiä, että mitä hemmettiä?

Sivut

Kommentit (33)

Mä en tajua sitä mainosta. Voiko joku selittää sen?

Tosin en oo pystynyt siihen keskittymään, kun mainostauoilla harvemmin tuijotan telkkaria, ja nyt kun olen yrittänyt ymmärtää mainoksen punaista lankaa, lapset häiritsee keskittymistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvä Lordi! Mun mielestä just hyvä että on tullut mainokseen piipahtamaan! Mainoshan on tehty just AP:n kaltaisia ja heidän ennakkoluulojaan kärjistämään!

Tosi hyvä mainostoimisto Lidlillä ainakin on, taas se on tullut todistettua! Rohkeaa, uudenlaista mainostusta, jossa tartutaan rohkeasti Lidlin suurimpiin kynnyskysymyksiin. Ja se toinenkin samaan settiin kuuluva maitomainos Oiva Lohtanderin äänellä. "Mutta ei pojalle Milbona kelpaa...." :D

Naurattaa aidosti! 

No tyyppi saa varmasti oivasti pätikkää. Ei se muusikon leipä niin leveä ole Suomessa. Ja olihan Lordi aivan oiva esim. mummojen kanssa kuorosodassa. Onko se alasvajoamista, jos tienaa enemmän laihoina vuosina?

Vierailija

Mä en tajua sitä mainosta. Voiko joku selittää sen?

Tosin en oo pystynyt siihen keskittymään, kun mainostauoilla harvemmin tuijotan telkkaria, ja nyt kun olen yrittänyt ymmärtää mainoksen punaista lankaa, lapset häiritsee keskittymistä :)

Et tajua mainosta? Siis mitä erityistä "tajuamista" siinä edes on?

Lidl mainostaa maitotuotteitaan (Milbonan tuotteet on enimmäkseen - vai jopa kaikki? - kotimaisia nimestään huolimatta) ja käyttää mainoksissa tuota ylemmyydentuntoista, Lidliä periaatteen vuoksi vastustavaa suomalaisen miehen stereotypista hahmoa. Lidl ja Lidlin tuotteet tulee nyt hänen uniinsakin, erityisesti painajaisiin. Ehkä tuossa haetaan jotakin alitajunnan ja unimaailman välistä yhteyttä...?

Vierailija

Hyvä Lordi! Mun mielestä just hyvä että on tullut mainokseen piipahtamaan! Mainoshan on tehty just AP:n kaltaisia ja heidän ennakkoluulojaan kärjistämään!

Tosi hyvä mainostoimisto Lidlillä ainakin on, taas se on tullut todistettua! Rohkeaa, uudenlaista mainostusta, jossa tartutaan rohkeasti Lidlin suurimpiin kynnyskysymyksiin. Ja se toinenkin samaan settiin kuuluva maitomainos Oiva Lohtanderin äänellä. "Mutta ei pojalle Milbona kelpaa...." :D

Naurattaa aidosti! 

Minua taas vituttaa vanhana Lordi-fanina että Putaansuu yrittää pitää bändinsä uskottavana rockbändinä ja sitten piipahtaa noissa hölmöissä mainoksissa, Possessa, Hasselhoff show'ssa jne. En ihmettele että täällä uskottavuus on jo mennyt, toivottavasti ulkomailla pitäytyy jatkossakin pelkissä perusrockkuvioissa. Alkaa olla yhtä alas vajonnutta meininkiä kuin esikuvallaan Gene Simmonsilla. Sinänsä ironista että musiikki on parantunut viimeisen parin vuoden aikana huomattavasti.

Vierailija
Vierailija

Naurattaa aidosti! 

Lordin musiikki ei kiinnosta enää ketään joten Mr. Lordin täytyy mennä mainoksiin kun assan siivoojaksi joutuisi muuten.

Minua taas vituttaa vanhana Lordi-fanina että Putaansuu yrittää pitää bändinsä uskottavana rockbändinä ja sitten piipahtaa noissa hölmöissä mainoksissa, Possessa, Hasselhoff show'ssa jne. En ihmettele että täällä uskottavuus on jo mennyt, toivottavasti ulkomailla pitäytyy jatkossakin pelkissä perusrockkuvioissa. Alkaa olla yhtä alas vajonnutta meininkiä kuin esikuvallaan Gene Simmonsilla. Sinänsä ironista että musiikki on parantunut viimeisen parin vuoden aikana huomattavasti.

No selvästihän tuossa haetaan nyt sitä, että tyyppi junttimaisesti ja jääräpäisesti vastustaa Lidliä vaikka järkikin jo yrittää sanoa, että kannattaisi ostaa kun saa samaa laatua edullisemmin. Ja sitten Lidl tulee jo unimaailmaankin. 

Voisin ennustaa, että seuraava mainos tuohon samaan saadaan on joku terapeuttisessio, eli mies on terapeutin tuolilla kertomassa Lidl-ongelmistaan ja terapeuttinsa paljastaa käyttävänsä Lidlin tuotteita...

[/quote]  Lordin musiikki ei kiinnosta enää ketään joten Mr. Lordin täytyy mennä mainoksiin kun assan siivoojaksi joutuisi muuten.

[/quote]

Tuntuu ulkomailla kiinnostavan.

[/quote]

Vierailija
Vierailija
tartutaan rohkeasti Lidlin suurimpiin kynnyskysymyksiin.

Joita ovat?

Mun nähdäkseni Lidlillä olisi Suomessa enemmänkin asiakaspotentiaalia jonka esteenä, kynnyksenä, edelleenkin ovat:

- Junttimaiset periaate-ihmiset, jotka vastustavat Lidliä ja Lidlin tuotteita vain koska kyseessä alunperin on saksalainen kauppaketju.

- Syvään juurtuneet stereotypiat tyyliin: "saksalaisessa kaupassa ei voi olla kotimaisia, suomalaisia, tuotteita".

- yleisesti halpakauppaan liittyvät stereotypiat, joiden mukaan halvalla ei voi saada laatua tai hyvää. Muka ainoastaan kallis on laadukasta ja hyvää.

Huoh tää av-kakka... Toisaalla valitetaan sitä kun töitä ei oikeasti kaikille oke vaikka yrittäisikin sitä lyhintä mahdollista kortta (tämä on totta.) ja täällä sitten nauretaan kun joku on joutunut mainokseen. Idiootit...

Vierailija
Vierailija
Vierailija
tartutaan rohkeasti Lidlin suurimpiin kynnyskysymyksiin.

Joita ovat?

Mun nähdäkseni Lidlillä olisi Suomessa enemmänkin asiakaspotentiaalia jonka esteenä, kynnyksenä, edelleenkin ovat:

- Junttimaiset periaate-ihmiset, jotka vastustavat Lidliä ja Lidlin tuotteita vain koska kyseessä alunperin on saksalainen kauppaketju.

Joo, minä tiedän ihmisen, joka ei ole ikinä suostunut edes käymään Hong Kongissa, koska luulee kyseessä olevan kiinalainen kauppa, joka myy vaan kiinalaisia tavaroita :D ei kuulemma tarvitse syömäpuikkoja ja "riisinkeräyshattuja". :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat