Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö junassa takkikoukkua, jos olet käytäväpaikalla?

Vierailija
04.04.2022 |

Itse en käytä. Ja vain kerran on käynyt niin, että ollessani ikkunapaikalla käytäväpaikkalainen on ripustanut takkinsa koukkuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä takkia saa laittaa toisten niskaan!

Vierailija
2/9 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkikoukku on vain ikkunapaikkalaiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On sen verran pitkä matka, että rupea takki sylissä istumaan koko matkaa tai ruttaa selän takana.

Vierailija
4/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran käytäväpaikalla ja vieressä istuja laittoi märän tupakalta ja homeelta haisevan takkinsa kasvojeni viereen. Otin takin ja ojensin sen takaisin sanoen, että takki haisee. Kaveri otti sen hyvin happaman tuntuisena. Jos ei olisi ottanut, olisin tiputtanut sen lattialle.

Vierailija
5/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikkunapaikalla istuu joku niin tottakai sinne käytäväpaikan matkustaja takkinsa laittaa..lisäksi säätää,liikkuu ,räplää koko matkan jotain outoa..

Anteeksi saanko käyttää sitä ja tätä ja anteeksi ym ym ..Nyt tulee mieleen tyypillinen tälläinen matkustaja..Noin 25-35 vuotias silmälasipäinen ,villapaita mies joka matkustaa jonnekin landelle kun on käytnyt isolla kirkolla. Koko matkan puhuu puhelimeen jossa kertoo että kuinka se se sitä ja tätä..ja kyllä se lande paikka on niin mahtava että koko vaunu tietää mistä mies on kotoisin.

Vierailija
6/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, koska en halua että joku vieras ihminen nojailee takkiini. Nostan takkini matkatavarahyllylle.

Vierailija
7/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran käytäväpaikalla ja vieressä istuja laittoi märän tupakalta ja homeelta haisevan takkinsa kasvojeni viereen. Otin takin ja ojensin sen takaisin sanoen, että takki haisee. Kaveri otti sen hyvin happaman tuntuisena. Jos ei olisi ottanut, olisin tiputtanut sen lattialle.

Olisit pyytänyt vaihtaa paikkaa käytävän puolelle. Minun takkiini et olisi koskenut tai olisin tiputtanut sinut lattialle.

Vierailija
8/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita, koska en halua että joku vieras ihminen nojailee takkiini. Nostan takkini matkatavarahyllylle.

No just tämä. Jonkun mahdolliset rasvaiset hiukset tai naama oman takin hihaan lepäilemässä, ei kiitos.

Vierailija
9/9 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. On sen verran pitkä matka, että rupea takki sylissä istumaan koko matkaa tai ruttaa selän takana.

Tykkään siitä jos käytäväpaikalla oleva on laittanut oikein ison ja pehmeän takin koukkuun, siitä saa kivan pehmusteen torkkuhetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän