Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö mennä lääkäriin tai jotain??

Vierailija
17.08.2008 |

Olen nyt alkanut miettimään tosissaan että onko mulla kaikki kunnossa...Mulla on ollu jo kauan taipumusta hermostua todella herkästi,rupean karjumaan toiselle pikkuasioista, ja olen huomannut tätä tapahtuvan varsinkin väsymyksen ym.mieltä painavan asian yhteydessä,monesti kyllä muutenkin huudan ilman hyvää syytä,masentaa tällä hetkellä paljon,ei huvita olla tekemisissä kenenkään kanssa,haluan olla omissa oloissani, ja sellasta myös että minulla oli viime talvena kummia ajatuksia että ei haittaisi yhtään jos ajaisin kolarin tms. olen tällä hetkellä ärtynyt,välillä taas olo on kaikinpuolin hyvä,mutta nyt ei kyllä olossa kehumista....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä depressio... psyykkinen kuormitus aiheuttaa tollasta. Onks tapahtunu jotain? millon tollanen toiminta/käytös on alkanut?

Vierailija
2/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo herkästi suuttuminen on ollut mulla niin kauan kuin muistan..yli 10 v..nuorempana en ilmeisesti tiedostanut että jokin on vialla,epäilen itsekin masennusta tms..yli vuosi sitten lapsellamme todettiin sairaus,mikä ehkä osaltaan on tuonut huonoa oloa ja mielellään omissa oloissani oloa enemmän esille ja itse sen olen tiedostanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut depressiota ja kuvaamasi "oireet" tuntuvat tutuilta. Masennuksesta voi parantua, itselläni auttoi lyhytaikainen lääkehoito yhdessä pidempään kestäneen terapian kanssa. Mun tapausta hankaloitti se, että sairaus oli saanut kehittyä rauhassa useamman vuoden ennen kuin itse tajusin olevani pahasti sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme