Miltä näyttää mielestäsi misu (miesten sanomana jostain naisesta)?
Kommentit (5)
pörröiset hiukset, seksikäs, meikattu
Olen kuullut työkaveri-miesten kutsuvan misuiksi kaikkia muita paitsi oikeasti vanhoja naisia tai todella rumia. Ei tarvitse olla mitenkään superkaunis tai myöskään tosi nuori, kaikki normaalinätit alle nelikymppiset voivat tarvittaessa olla misuja.
Mua monesti kutsutaan misuksi tai kissaksi, ym:):):):)
Itseäni tuo vain naurattaa, koska mielestäni en todellakaan ole tuommoinen, en sisäisesti enkä ulkoisesti.
Minulla on lyhyt punainen tukka ja olen hoikka, en muodokas (paitsi ehkä urheilullisesti:) En pidä itseäni todellakaan kauniina en söpönä, aivan tavallistakin tavallisemmalta. Mutta monesti minua baarissa ym sanotaan tosi nätiksi ja saan monesti juuri sen miehen kun haluan, mutta syyytä en tähän todellakaan tiedä.
Luonteeltani olen iloinen, nauravainen, sosiaalinen, temperamenttinen ym. Ja niin olen 25v.
T:tuota misu-sanaa jatkuvasti kuuleva ei-misu:D
Jakaus on toisella sivulla alhaalla, meikkiä on paljon silmissä, huulissa kiiltoa ja solariumissa on käyty pari krt liikaa.
Vaateosasto koostuu kaikesta kittanasta, kiiltävästä ja pintamuodikkaasta.
hiusten väri joko blondi tai suklaan ruskea. Paljon silmämeikkiä (tumma), paljon huulikiiltoa, kikattelee paljon, käyttää tyköistuvia/ paljastavia asuja, ei ole kovin älykäs.
=)