Miksi mies ei vastaa puhelimeen?
Ollaan tapailtu nyt jonkun aikaa ja yhtäkkiä mies alkoi hankalaksi yhteydenpidossa. Saattaa olla että ei vastaa puhelimeen, soittaa takaisin monen päivän päästä tai ei ollenkaan. Sitten yhtäkkiä soittaa itse että haluaa nähdä. Selvästi haluaa vielä viettää aikaa yhdessä mutta ei vastaa puhelimeen tai tekstiviestiin paitsi silloin harvoin kun itseään huvittaa. Tuhlaanko aikaani odottelemalla, pitäisikö vaan antaa mennä?
Kommentit (8)
Olisko varattu?! Ja hankala vastata .....
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:41"]Olisko varattu?! Ja hankala vastata .....
[/quote]
Ei ole varattu. Sen tiedän varmana.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:41"]sillä on toinen
sitähän sää kysyit
[/quote]
En usko että on ketään toista.
Kaipaa tilaa ja omaa aikaa, oot ollut liian ahdistava. Kaipaa sua vain sopivina annoksina, muuten haluaa olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:52"]Kaipaa tilaa ja omaa aikaa, oot ollut liian ahdistava. Kaipaa sua vain sopivina annoksina, muuten haluaa olla rauhassa.
[/quote]
Ollaan viime aikoina nähty vain noin kerran viikossa. Aiemmin paljon useammin. Millaista tapailua on nähdä kerran viikossa? Eihän tässä silloin ole järkeä, miksi hän edes haluaa tapailla jos haluaa nähdä noin harvoin eikä edes puhua välissä?
Olen nainen, mutta tällä miehellä voi olla sama juttu kuin minulla: jätän monesti vastaamatta myös tapailemilleni miehille. Turhat puhelut ovat tosi rasittavia. "Mitä kuuluu ja mitäs touhuut" jne jne. Tyhjää jaarittelua.
Päivällä minulla on kiire, ja iltaisin tykkään olla kaikessa rauhassa. Miksi ei vain voi soittaa silloin kun on asiaa. Monesti tällainen turha soittelu tuntuu kyttäämiseltäkin. Kyllästyn myös helposti näihin soittelijoihin, tietynlainen jännitys puuttuu erityisesti suhteen alussa. 324
Olen sosiaalinen, eikä vuorovaikutustaidoissani ole mitään vikaa, mutta en vain jaksa. Tai sitten, ehkä en ole pitkään aikaan ollut ihanstunut tai rakastunut.
Olisiko mahdollista miehesi kohdalla?
sillä on toinen
sitähän sää kysyit