Tunnetteko ihmisiä jotka ovat AINA negatiivisia?
Mulla on yks tälläinen kaveri... Aina vain valitusta ja ulinaa. Uutisissa kaikki on pielessä, vituttaa kun joutuu lähtemään kauppaan, vituttaa laittaa ruokaa, vituttaa tiskata, vituttaa olla kotona, vituttaa mennä töihin, vituttaa kun sataa, vituttaa kun on aurinkoista, vituttaa kun on kylmä, vituttaa kun on kuuma, vituttaa siivota. Siis mä en oo useiden vuosien aikana kuullut sen suusta juurikaan mitään positiivista. Kaikki on aina pielessä. Aina. Miten joku voi olla noin negatiivinen? No, se kyllä heijastuu elämässäkin melko hyvin. Jos ajattelee että kaikki on paskaa niin kaikki on silloin paskaa.
Kommentit (31)
TUnnen miehen joka valittaa kaikesta, ihan kaikesta. Kiroilee vaan ja valittaa. Mikään ei ole koskaan hyvin, jos joku asia onnistuu se on mennyt lyhyesti ja ytimekkäästi "ihan ok". Ei koskaan sano että hienoa, onnistui!
Kyllä tunnen. Oma äitini on tuollainen. En muista onko ollut aina, vai onko vain "katkeroitunut" iän myötä. Vie kovasti energiaa olla tuollaisen ihmisen lähellä jonka mielestä kaikki on paskaa paitsi kusi.
Joo, anoppini. Valittaa ja etsii kaikesta huonot puolet, haukkuu muita ja rypee itsesäälissä. Ei kykene ymmärtämään että ihan itse voi omilla valinnoillaan vaikuttaa elämäänsä. Mutta ei, hänellä on aina kurjinta ja surkeinta, hän on uhri! Voi vittu.
No, nyt itsekin valitin anopista. Onneksi emme juuri tapaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:12"]Minä itse. [/quote] jes, asiantuntija paikalla. Eli miksi valitat?
[/quote]
Miksi ei? Elämä nyt on pääosin kurjaa suossa tarpomista. Joskus sitä istahtaa kannolle ja löytää pari marjaa jotta taas saa jatkaa hetken tarpomista. Ei tässä kovin paljoa järkeä ole.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:50"]
Siis ylipäätään naisia?
[/quote]
ei kai? ex-avomieheni oli ainainen valittaja, kaikki oli huonosti joka jumalan päivä. Tuli usein töistä niin, että potki kenkiä eteisessä ja kiroili. Valitti työpäivästä, valitti ruuasta, valitti kutisevista vaatteista, liian kuumasta tai liian kylmästä asunnosta, valitti naapureista ja valitti naapureille, valitti sängyssä, valitti matkoilla, valitti ja nalkutti taukoamatta. Olin niin nuori, että katsoin valittajaa peräti 3 vuoden ajan, sitten muutimme erillemme. Sen jälkeen valitti kaikille, kuinka paska ämmä olin ollut. Myöhemmin tapasin erään naisen, joka oli myös hänen ex-avovaimonsa ja eka asia jonka hän yhteisestä exästämme kertoi oli ainainen valitus kaikesta :DD
[/quote] Mun ex....no se loppu lyhyeen ja nopeasti se suhde.Siis se on pahimmillaan ahdistava olla valittajan seurassa...yrität jutella semmoselle normaalisti tai oot ilonen, niin se valittaja käsittää aina väärin kaiken, jopa keskustelut! Se on niin syvällä siinä valituksessa! Mun ex valitti säästä! Se keksi kaikesta sitä valitusta, ei semmosen kanssa voi olla hullukaan! Ja valittaja keksii lisää valittamista, kun yrität sanoa että jo loppuu tuo valitus, valittaja valittaa sillon sinusta jollekin! Hymy hyytyy valittajan seurassa ja päivän päätteeksi energiat on loppu!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:50"]
Siis ylipäätään naisia?
[/quote]
ei kai? ex-avomieheni oli ainainen valittaja, kaikki oli huonosti joka jumalan päivä. Tuli usein töistä niin, että potki kenkiä eteisessä ja kiroili. Valitti työpäivästä, valitti ruuasta, valitti kutisevista vaatteista, liian kuumasta tai liian kylmästä asunnosta, valitti naapureista ja valitti naapureille, valitti sängyssä, valitti matkoilla, valitti ja nalkutti taukoamatta. Olin niin nuori, että katsoin valittajaa peräti 3 vuoden ajan, sitten muutimme erillemme. Sen jälkeen valitti kaikille, kuinka paska ämmä olin ollut. Myöhemmin tapasin erään naisen, joka oli myös hänen ex-avovaimonsa ja eka asia jonka hän yhteisestä exästämme kertoi oli ainainen valitus kaikesta :DD
[/quote] Mun ex....no se loppu lyhyeen ja nopeasti se suhde.Siis se on pahimmillaan ahdistava olla valittajan seurassa...yrität jutella semmoselle normaalisti tai oot ilonen, niin se valittaja käsittää aina väärin kaiken, jopa keskustelut! Se on niin syvällä siinä valituksessa! Mun ex valitti säästä! Se keksi kaikesta sitä valitusta, ei semmosen kanssa voi olla hullukaan! Ja valittaja keksii lisää valittamista, kun yrität sanoa että jo loppuu tuo valitus, valittaja valittaa sillon sinusta jollekin! Hymy hyytyy valittajan seurassa ja päivän päätteeksi energiat on loppu!
[/quote] En etes lukenut loåpuun tuota tekstiä minkä kirjotin, mutta kirjoittajalla ja itsellä oli aikalailla samanlainen kokemus!! "tekstinloppu" :D
Jep, anoppi. Yritin kuunnella sitä ainaista valitusta ja auttaa, löytää positiivisia asioita. Mutta ei, jopa kaikki juhlat kääntyi jossakin vaiheessa jonkun kuolemasta puhumiseen, ihan käsittämätöntä! Kyllä kymmenessä vuodessa vei minusta mehut, joten tapaamme vain pakollisissa pippaloissa.
Mä tunnen yhden ihmisen, joka on aina positiivinen. Aluksi se ärsytti, mutta nykyään ihailen :)
Tapahtumatyöntekijänä törmään usein valittaviin naisiin. Milloin mikäkin asia on pielessä, usein sellaiset joihin me työntekijät emme voi vaikuttaa kuten siihen että automaattiset kuulutukset (messukeskus, tieto messujen alkamisesta/päättymisestä) tulevat liian kovalla, pysäköinti hallissa maksaa liikaa tma