Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä jotka ovat AINA negatiivisia?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla on yks tälläinen kaveri... Aina vain valitusta ja ulinaa. Uutisissa kaikki on pielessä, vituttaa kun joutuu lähtemään kauppaan, vituttaa laittaa ruokaa, vituttaa tiskata, vituttaa olla kotona, vituttaa mennä töihin, vituttaa kun sataa, vituttaa kun on aurinkoista, vituttaa kun on kylmä, vituttaa kun on kuuma, vituttaa siivota. Siis mä en oo useiden vuosien aikana kuullut sen suusta juurikaan mitään positiivista. Kaikki on aina pielessä. Aina. Miten joku voi olla noin negatiivinen? No, se kyllä heijastuu elämässäkin melko hyvin. Jos ajattelee että kaikki on paskaa niin kaikki on silloin paskaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun äiti :/

Vierailija
2/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylipäätään naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi, AV:llä näitä näkee ihan riittämiin.

Vierailija
4/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti

Vierailija
5/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan psykologien toimesta neuvottu, että noiden seuraa kannattaa välttää. Ja mä olen kyllä sitä mieltä kanssa.

Vierailija
6/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä nämä ovat myös kovia haukkumaan muita ihmisiä heidän tekemisistään, ulkonäöstä yms. Negatiivinen ajattelumaailma harvoin rajoittuu pelkästään omaan elämään, vaan yleensä siihen vedetään kaikki muutkin mukaan.

Vierailija
7/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen yhden ihmisen, joka on lähes aina negatiivinen. Tutustuin häneen erään yhdistyksen kautta, ja aluksi oltiin muutenkin tekemisissä, mutta mun oli pakko ottaa etäisyyttä, koska mä en tykkää puhua pahaa muista ihmisistä. Luulen, että hänelle käy ihmissuhteissaan usein samalla tavalla.

Vierailija
8/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen kaveri. Kestin koska mulla oli vähän kavereita, ja kun ajattelin et oli se mua tukenutkin. Kerran sitten sanoin, että valitat kyllä aika turhasta, kun mun muilla ystävillä oli oikeita ongelmia, sairautta ym eivätkä silti valittaneet. Kaverista ei ole kuulunut enää mitään, mutta oma oloni on parempi ilman ainaisia valituksia!

Vierailija
9/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin. Laitoin välit poikki, juurikin negatiivisuuden takia. Raskasta olla ihmisen seurassa joka löytää kaikesta huonoa. :-)

Vierailija
10/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse.

Vierailija
11/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri oli sellanen. Valitti ja haukkui, itse oli uhri, muttei kuitenkaan koska osasi niin näpsäkästi pistää muille jauhot suuhun. Oli mua vielä reippaasti vanhempi nainen, jonka lapsien iät olivat lähempänä mun ikää. Jäädytin välit ja ihan kuin sadepilvi olisi väistynyt auringon tieltä :)

Vierailija
12/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:12"]Minä itse.
[/quote]

jes, asiantuntija paikalla. Eli miksi valitat?

Vierailija
13/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemallani tyypillä parisuhteet katkesivat aina aika nopeasti ja toki silloinkin miehissä oli pelkästään se vika. Vihjasin että olisiko omalla negatiivisuudella jotain tekemistä asian kanssa, niin ei. :-) Suruksi kävi kuunnella sitä miesten mollaamista kyläilyjen aikana etten ihmettele hetkeäkään kun häipyivät.
Sama homma oli kaverisuhteissa.

10

Vierailija
14/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen negatiivinen. Mutta en kyllä koskaan hauku muita ihmisiä tai valita heistä. Mutta en kyllä muutenkaan oo noin pahasti negatiivinen ku nämä ketjun esimerkit.

Vierailija
15/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille harvoin myös kelpaa mikään. "Vituttaa olla kotona, tylsäääää!!!" - "Haluatko tulla mun luokse kahville?" - "En jaksa lähtee"

Tapahtunut monta, monta kertaa. Kova ruikutus mutta mikään ei kelpaa. Mihinkään ei kiinnosta lähteä vaikka inisee että seinät kaatuu niskaan kotona.

Vierailija
16/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Olen havahtunut tilanteeseen ja alkanut tietoisesti muokkaamaan tapaani puhua, mutta todella vaikeaa se on kun tähän on tottunut.

Vierailija
17/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Kajaanissa...tarvitseetko muuta edes sanoa? 

Vierailija
18/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:29"]

Minä itse. Olen havahtunut tilanteeseen ja alkanut tietoisesti muokkaamaan tapaani puhua, mutta todella vaikeaa se on kun tähän on tottunut.

[/quote]

Hyvä juttu! Takaan, että elämäsi tulee muuttumaan. Kyllä se siitä, pikku hiljaa. Ja voit myös miettiä sanottavaa etukäteen.

Vierailija
19/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:50"]

Siis ylipäätään naisia?

[/quote]

ei kai? ex-avomieheni oli ainainen valittaja, kaikki oli huonosti joka jumalan päivä. Tuli usein töistä niin, että potki kenkiä eteisessä ja kiroili. Valitti työpäivästä, valitti ruuasta, valitti kutisevista vaatteista, liian kuumasta tai liian kylmästä asunnosta, valitti naapureista ja valitti naapureille, valitti sängyssä, valitti matkoilla, valitti ja nalkutti taukoamatta. Olin niin nuori, että katsoin valittajaa peräti 3 vuoden ajan, sitten muutimme erillemme. Sen jälkeen valitti kaikille, kuinka paska ämmä olin ollut. Myöhemmin tapasin erään naisen, joka oli myös hänen ex-avovaimonsa ja eka asia jonka hän yhteisestä exästämme kertoi oli ainainen valitus kaikesta :DD

Vierailija
20/31 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla itse. En kyllä juttele ihmisten kanssa niin ei kukaan joudu kuuntelemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän