Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ottaa päähän parisuhteessasi tällä hetkellä?

Vierailija
24.09.2015 |

Vituttaa kun miehellä on tarve käydä bilereissuilla ulkomailla kavereiden kanssa. Hän myös käyttää kokaiinia, ekstaasia.. - name it. Ei tähän mennessä ole muodostunut ongelmaksi.. Hyvin hoitaa työnsä, urheilee jne.. mutta joskus vielä. Ei tommosesta oo isäksi, onneksi meillä ei ole lapsia. Joo, hyvä suhde meillä. :) Antoi ymmärtää itsestään vähän muuta kun tapailtiin, mukavia pikku juttuja paljastunut tämän vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu. Lähden suhteesta kun olen saanut masennukseni hoitoon.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähteä vielä vaihtoon, mutta mies ei haluaisi olla enää erossa. Ymmärrän kyllä hyvin, mutta olen vasta nuori :/

Vierailija
2/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun mies on lihonnut yhdessäolon aikana melkein 30 kiloa. Taas se mussuttaa pullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen pihtaa.

Vierailija
4/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu koneella illat pitkät ja mä tylsistyn kuoliaaksi!

Vierailija
5/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pattiin kun mies olettaa eräässä isommassa hankinnassa mun olevan vain hiljainen toinen maksaja. Kyllä, mies tietää asiasta enemmän, mutta se ei tarkoita etteikö minulla voisi olla mielipidettä siitä, mihin rahani tarkalleen ottaen ovat menossa.

Vierailija
6/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ottaa päähän ettei mies edes eron jälkeen saanut avattua suuta ja kerrottua, että lopultahan eron syynä häämötti uusi suhde.

Vierailija
7/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää erektiolääkkeitä eikä tiedä että tiedän. En kehtaa udella vaikka haluaisin, kun aihe voi olla hyvin arka.

Vierailija
8/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa. Lämpöä peräti 36,9

Vierailija
9/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
10/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö räkää. Ällöttää..

Vierailija
11/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtaa, käyttäytyy kuin sika ( nakkaa vaatteita lattialle, jotka minä keräilen sit pois, jättää astioita ympäriinsä) , hänellä on tällä hetkellä paha miesflunssa joten ei tee muuta kun makaa ja valittaa niin hirveän sairasta oloa -.-

Vierailija
12/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu lapsen teon yritykseen. Eikä sillä ole mitään järkevää perustelua asiaan. Eikä suostu puhumaan asiasta.

Vierailija
13/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sotkuinen, kömpelö, ei osallistu askareisiin, tulee liian nopeasti, kuorsaa

Vierailija
14/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksiä ja mies haluaa. Eikä sille riitä mikään perussetti vaan minun pitäisi vielä nauttiakin. En jaksa feikata...

Vierailija
15/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin lähteä opiskelemaan ensi syksynä. Tai ainakin haen, toivottavasti pääsen. Nykyinen työ aiheuttaa vielä mahahaavan, en oo onnellinen. Mies taas haluaisi ostaa talon. Meillä ei ole säästöjä, pienipalkkaiset työt kummallakin. Voidaan kuulemma pyytää hänen äitiä takaamaan... Siinäpähän pyytää ja maksaa ite lainansa.

Vierailija
16/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:27"]

Miesflunssa.

[/quote]

:D

Vierailija
17/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tällä hetkellä. Olen onnellinen ♡♡

Vierailija
18/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  ota aivoon mikään.

Vierailija
19/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähäinen yhteinen aika. Olen tällä viikolla nähnyt miestäni 10 min/päivä. :(

Vierailija
20/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei meillä ole aitoa läheisyyttä. En edes tiedä, miten sitä saisi. En vain taida osata sitä. En ole ollut koskaan läheinen, mutta vasta nyt olen alkanut kaipaamaan oikeaa läheisyyden tunnetta. Mietin, voiko olla niin, että mieheni on siihen vain väärä kumppani, vai ajattelenko läheisyydestä jotenkn perustavalla tavalla "väärin". 

Se kai joko syntyy tai ei synny, eikä meillä ole syntynyt sen enempää kuin on enkä koe sitä riittävänä. Haluaisin sellaisen mielettömän "tunnen sinut läpikotaisin" -tunteen ja että sä tunnet minut ja hyväksyt. Mutta ei oo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan