Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45veet, oletko yhä täysin terve vai mitä kremppoja löytyy?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla ei oo vielä mitään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan muuta kuin uniapnea :(

Vierailija
2/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi, pco ja bipolaari olleet jo parikymppisestä. Muuten oon perusterve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42. Epäilen alkavaa astmaa (en ole vielä päässyt lääkärille) ja lisäksi on refluksitauti.

Vierailija
4/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjäykkyys (kilpirauhasen vajaatoiminta), muuten perusterve. T:46v

Vierailija
5/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endo mullakin ja nivelrikko polvissa ja toisessa nilkassa. Juu, urheilija ei tosiaan tervettä päivää näe. (Viitaten nivelrikkoihin). Lisäksi löytyy migreeni, siitepölyallergioita, mahahaava ja atooppinen ihottuma.

Vierailija
6/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikänäkö on alkanut kiusaamaan ja nivelet on välillä tosi kipeät

Vierailija
7/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet vähän reistailleet ja sitä myötä epäily alkavasta nivelrikosta polvissa. Muuten terve kuin pukki. Pystyn kyllä harrastamaan edelleen lentopalloa ja muutakin monipuolista liikuntaa, että vain aika ajoin noita oireita.

Viime viikkoina olen herännyt öisin lievään hikoiluun ja googletellut kuumista aalloista :/

Vierailija
8/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainelääkkeet, vanhempani saivat jo kolmekymppisinä. Ei auta laihdutus tai elintavat, kaikki kondiksessa. Vanhuksetkin porskuttavat edelleen.

Vierailija
9/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainetauti. Nivelrikko polvissa ja varpaissa. Migreeni, neurologin toteama sellainen. Prolapseja selässä 3kpl. Muut krempat on jo leikattu ja korjattu.

Vierailija
10/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen selkäsärky ollut jo pian 25vuotta, siitepölyallergia alkoi muutama vuosi sitten. Mutta molempien kanssa tulen toimeen. Sukurasitteiden vuoksi odottelen syöpää jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi