Oletko joutunut kohtaamaan ihmisiltä sadistista, ylimielistä ja alentavaa käytöstä
Kommentit (23)
Kuka täällä kaikkien mielenterveysongelmat ehtii kartoittaa.
Kyllä, en ota rokotteita ja minua melkein vainottiin!
Juu. Jo lapsesta asti omilta vanhemmilta. Opettajilta. Professoreilta. Sairaalahenkilökunnalta. Työkkärissä. Ylipäänsä melkein kaikilta, jotka kokivat omasta mielestään olevansa arvoasteikossa ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, todellakin. Psykiatrilta.
Psykiatrit rakastavat kastijakoa!
Narsisti-työkaverilta. Varmaan nautti siitä kun sain kärsiä hänen seurassaan.
Eilen viimeksi. Eräs hoitoalan esimies ehdotti sairauslomalaiselle itsemurhaa.
Isältäni. Syytä en tiedä, ikuinen mysteeri.
Kyllä. Viimeksi taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan taholta. Noin 5-6 vuotta, kunnes muutin pois.
Sairaalassa lääkäri suhtautui alentuvasti ja ylimielisesti, kunnes tajusi, mikä on ammattini. Oli sen jälkeen suorastaan lipevä. Etovaa.
Neuvolassa huudettiin jo ovella, että miksi ei lasta ole tuotu neuvolaan aiemmin. Oltiin juuri muutettu ja ne aiemmat dokumentit jääneet sieltä edelliseltä paikkakunnalta toimittamatta eteenpäin, vaikka luvattiin niin toimia. Sopisi kysyä ennen kuin alkaa räyhäämään.
Vastaavia esimerkkejä terveydenhuollon puolelta maaseutupaikkakunnalta löytyy. Asiakkaisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti kuin he olisivat kaikki joitakin kouluttamattomia juntteja ja hoitohenkilökunta asukkaiden aatelia.
Olen. Esimerkki: olin kerhon hyvin vointi päivillä 21.3.22 Kalliossa.Yhdistetty kerho Itä-Helsinki Kalion tapahtumaan. Kohteliaasti menin omalta kerholtani 69v naista tervehtimään,Hän sanoi älä tule lähelleni haiset,haiset urheilu salikin!Siinä kyllä vieressä oli kaunis meitä nuorempi nainen ja hyvä kroppainen joka tuoksui hyvälle hajuvedelle ! Nostin kissan pöydälle,uskalsin : " olen siis mulkku!" Kun vetäjät kysyivät päivästä mitä hyvää tapahtui? Sitten mitä huonoa? Rohkeana sanoin henkilön nimen, henkilö loukasi ja sanoi minä haisen! Minä todella en haise millekään!Hiljaisuus tuli tapahtumaan ja aihe muttui muuksi.Kun tilaisuus loppui hänellä oli otsaa tulla sanomaan: Tulitko onneliseksi? Lähdin paikalta pois.Naiselta eli 69 vuotialta oli epäkunniottava,kunnioituksen ja käytöstapojen puute!Todella loukkaavaa!
Olen, työskentelin perinnässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Juu. Jo lapsesta asti omilta vanhemmilta. Opettajilta. Professoreilta. Sairaalahenkilökunnalta. Työkkärissä. Ylipäänsä melkein kaikilta, jotka kokivat omasta mielestään olevansa arvoasteikossa ylempänä.
Sama täällä.
Ja aina jos täällä mainitseekin tästä, saman tyylinen porukka tulee huutelemaan että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tää on oikeesti törkeästi sanottu.
Koko iän ollut liian kiltti, taatusti yhtäkään törkeyttä en ole esim. lääkäreille sanonut, pahimmillaan itkien pyytänyt apua.
Ehkä suurin osa noista ihmisistä nauttii heikompien potkimisesta ja vielä perään ilkkuvat että katso peiliin, ihan itse olet syypää.
Narsistinen esimies koki minun kääntyneen häntä vastaan. Nähtyäni, miten hän lukuisia muita ”vihamielisiä tahoja” kohteli, en varainaisesti ollut yllättynyt hänen minuun kohdistamasta vihasta. Sen, että firman hr-henkilö riemulla ryhtyi hänen kanssaan minua hiillostamaan, koin ylimielisenä vallankäyttönä tämän hr-henkilön taholta.
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen esimies koki minun kääntyneen häntä vastaan. Nähtyäni, miten hän lukuisia muita ”vihamielisiä tahoja” kohteli, en varainaisesti ollut yllättynyt hänen minuun kohdistamasta vihasta. Sen, että firman hr-henkilö riemulla ryhtyi hänen kanssaan minua hiillostamaan, koin ylimielisenä vallankäyttönä tämän hr-henkilön taholta.
*varsinaisesti
Kyllä, seurakunnassa papeilta toistuvasti.