Mokasin! Kerroin miehelle jota olen
Tapaillut puoli vuotta että haluaisin jo päästä panemaan. Nyt pelottaa mitä vastaa :/
Kommentit (166)
Tekis niin mieli laittaa viestiä..mutta pidäm pintani ja odotan..mutta jos tänään ei kuulu mitään niin kyllähän mä sit ymmärrän sanattoman viestin :( ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:02"]Kuulostaa vähän laastarisuhteelta mun korvaan. Omassa tilanteessa seksiä harrastettiin paljon ja oli hyvää, mies oli mukava kohtelias ja ihastuneen kuuloinen ja oloinen. Kunnes sitten yksi päivä läväytti päin naamaa ettei hän ole oikeasti minuun tykästynyt vaan halusi jonkun jonka lähellä olla. Pahoitteli kyllä kovasti ja jaksoi jauhaa kuinka hieno nainen olen ja tärkeä hänelle, mutta eihän hän minusta voinut pätkääkään välittää kun rikkoi minut tuolla "valehtelullaan". Ei kannata vasta eronneisiin koskea, varsinkin kun selkeästi ei ole yli päässyt vieläkään tuo sinun tapauksesi.
[/quote]
paljonhan mä olen ollut olkapäänä. ..ja jollain tapaa molemmat olemme myöntäneet laastarisuhteen..mutta tää on kyllä enemmän kuin laastari. Varmaan itse olen ihastuneempi kuin hän minuun..en koe sitä pahana. Viihdyn hänen seurassaan ja hän minun. Se on aitoa yhdessäoloa..sen aistii kyllä onko toinen läsnä vai ei. Ap
[/quote]
Niin aistin minäkin siitä miehestä. Hän oli aito ja en ollut hänenkaltaistaan ennen tavannut. Aiemmat ihastukset ollut kusipäitä ja luusereita. Tee mitä teet, mutta turha itkeä jälkeenpäin kun utse olet sokeana tuohon tilanteeseen itsesi pistänyt.
En ymmärrä tuota tilannetta. Jos toista kohtaa tuntee vetoa, ei siinä enää ajatella, silloin toimitaan. Miksi suostut tuollaiseen? Olemaan toisen laastari?
Jotenkin surullista :/
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:34"]
Tekis niin mieli laittaa viestiä..mutta pidäm pintani ja odotan..mutta jos tänään ei kuulu mitään niin kyllähän mä sit ymmärrän sanattoman viestin :( ap
[/quote]
No eiköhän se jo tullut selväksi kun ei ole n 16 tuntiin mitään kuulunut...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:02"]Kuulostaa vähän laastarisuhteelta mun korvaan. Omassa tilanteessa seksiä harrastettiin paljon ja oli hyvää, mies oli mukava kohtelias ja ihastuneen kuuloinen ja oloinen. Kunnes sitten yksi päivä läväytti päin naamaa ettei hän ole oikeasti minuun tykästynyt vaan halusi jonkun jonka lähellä olla. Pahoitteli kyllä kovasti ja jaksoi jauhaa kuinka hieno nainen olen ja tärkeä hänelle, mutta eihän hän minusta voinut pätkääkään välittää kun rikkoi minut tuolla "valehtelullaan". Ei kannata vasta eronneisiin koskea, varsinkin kun selkeästi ei ole yli päässyt vieläkään tuo sinun tapauksesi.
[/quote]
paljonhan mä olen ollut olkapäänä. ..ja jollain tapaa molemmat olemme myöntäneet laastarisuhteen..mutta tää on kyllä enemmän kuin laastari. Varmaan itse olen ihastuneempi kuin hän minuun..en koe sitä pahana. Viihdyn hänen seurassaan ja hän minun. Se on aitoa yhdessäoloa..sen aistii kyllä onko toinen läsnä vai ei. Ap
[/quote]
Niin aistin minäkin siitä miehestä. Hän oli aito ja en ollut hänenkaltaistaan ennen tavannut. Aiemmat ihastukset ollut kusipäitä ja luusereita. Tee mitä teet, mutta turha itkeä jälkeenpäin kun utse olet sokeana tuohon tilanteeseen itsesi pistänyt.
[/quote]
Se että sulle kävi noin..ei tarkoita että kaikille käy..jos toi mies ois halunnu musta pelkän seksilelun nii sen se olis tehnyt jo. Tietää mun historian miesten suhteen eikä halua satuttaa/loukata . Hyvä mies se on. Kovasti satutettu edellisessä suhteessa että varmadti on niitä haavoja syvällä ja paljonkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:06"]
En haluaisi luovuttaa :( niinvahva on kemia välillämme..haluaisin katsoa mihin johtaa..on ollut niin kivaa..mutta nyt tää varmaan loppu. tai sit se ei vastaa koska ei ollu kysymysmerkkiä "D :D
[/quote]
Jos sinulla on ripauskaan itsekunnioitusta, niin nyt elät omaa elämääsi täysillä, keskityt hauskanpitoon tai alat tapailemaan jopa uusia miehiä samanaikaisesti. Nyt tuhlaat aikaasi mieheen, joka ei ole sinun kanssasi rehellinen eikä avoin.
[/quote]
Ai vittu :D Sekin käännetään miehen viaksi jos on epävarma seksin suhteen. "Ei ole avoin tai rehellinen" Pitäisköhän mun syyllistää jotain naista tolla seuraavan kerran, kun nainen on epäselvä seksin suhteen? No sehän olisi tietysti raiskauskulttuuria...
[/quote]
Kumpikin osapuoli käyttäytyy lapsellisesti. Ap:n ongelmana on kommunikointivaikeudet, itsekunnioituksen puute ja miehen ongelmana kommunikointivaikeudet pääasiassa.
Normaalit aikuiset ihmiset eivät käyttäydy noin. Ja ota sinä nuo vihaajalasit pois silmiltäsi, en ole vain miestä syyttänyt kuviossa. Kai käsität, että tuollaiseen pelleilyyn tarvitaan kaksi osapuolta. Mutta eiiii, minäpä av lassukka heti räjähdän kun vihjataan, että miehelläkin on tilanteessa ongelma!1
[/quote]
Ilman muuta ap:n uusi mies käyttäytyy lapsellisesti. Se ei kuitenkaan ole väärin, jos ei toista loukkaa. AP:n mies ei normaali myöskään ole, mutta mitä sitten? Ei hänellä ole mitään lähtökohtaista velvollisuutta olla avoin tunteistaan naiselle, jos ei siihen pysty. Ei se ole mitään mistä voi alkaa miestä syyllistää, ellei nyt voida osoittaa että hän tuolla manipuloi ap:ta. Vastaapa että mistä kaikesta muusta mies voidaan vaatia vastuuseen, jos kerran seksin suhteen ei saa olla komplekseja? Saako mies olla sosiaalisesti epävarma? Ulkonäöstään epävarma?
Jos sulla olis yhtään munaa niin myöntäisit, että on epäreilua syyttää miestä siitä ettei tämä ole naisen mieleinen tai kykenevä puhumaan ongelmistaan. Ei hän niitä ongelmia ole itselleen valinnut kiusatakseen ap:ta tai naisia yleensä.
Lassukat saat tunkea perseeseesi.
[/quote]
Ei se mua ole loukannut..hiljaisuuteen oli syynsä. Ja nyt on aktiivisesti viestitelty..ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:26"]En ymmärrä tuota tilannetta. Jos toista kohtaa tuntee vetoa, ei siinä enää ajatella, silloin toimitaan. Miksi suostut tuollaiseen? Olemaan toisen laastari?
Jotenkin surullista :/
[/quote]
En oo vain laastari. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:44"] Sovittiin että menen hänen luokseen sunnuntaina ja annetaan tilanteen viedä :) ap [/quote] Pidä huoli nyt silti ettei mies käytä sinua vain laastarina vaikeassa elämänvaiheessaan. Tosin sun kohdalla on jo liian myöhäistä varmaan kun hyppäisit varmaan kaivoon jos mies käskisi... [/quote] mistähän senkin sit tietää??
[/quote]
Ainakin ap:n tapauksessa ilmiselvä keissi. Lue noita sen säälittäviä vastauksia.
Jotenkin surettaa ihmiset, jotka ei arvosta itseään vaan antaa muiden alentaa henkisesti tueksi ja korvikkeeksi sille oikealle, menetetylle rakkaudelle...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:34"]
[/quote]
No eiköhän se jo tullut selväksi kun ei ole n 16 tuntiin mitään kuulunut...
[/quote]
No niinpä :(
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:44"] Sovittiin että menen hänen luokseen sunnuntaina ja annetaan tilanteen viedä :) ap [/quote] Pidä huoli nyt silti ettei mies käytä sinua vain laastarina vaikeassa elämänvaiheessaan. Tosin sun kohdalla on jo liian myöhäistä varmaan kun hyppäisit varmaan kaivoon jos mies käskisi... [/quote] mistähän senkin sit tietää??
[/quote]
Ainakin ap:n tapauksessa ilmiselvä keissi. Lue noita sen säälittäviä vastauksia.
Jotenkin surettaa ihmiset, jotka ei arvosta itseään vaan antaa muiden alentaa henkisesti tueksi ja korvikkeeksi sille oikealle, menetetylle rakkaudelle...
[/quote]
Kyllä hän minusta itsestäni pitää.. se on selvää. ap
Sano sille miehelle että et usko tarinoita kuinka häntä on muka satutettu. Ja blaa blaa.. voisin kertoa aika ikävän tarinan millaisia pelimiehiä löytyykään
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:05"]Sano sille miehelle että et usko tarinoita kuinka häntä on muka satutettu. Ja blaa blaa.. voisin kertoa aika ikävän tarinan millaisia pelimiehiä löytyykään
[/quote] ai niin mutta ethän sinä usko kun olet niin lumoissasi. Tiedän vähän samanlaisen tapauksen jossa miehen vaimo on raskaana ja mies odottaa vain että lapsi syntyy, jonka jälkeen hän uskaltaisi kunnolla alkaa säätämään muualla.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:05"]Sano sille miehelle että et usko tarinoita kuinka häntä on muka satutettu. Ja blaa blaa.. voisin kertoa aika ikävän tarinan millaisia pelimiehiä löytyykään
[/quote]
Kun tiedän että on satutettu. Aika läheltä olen eroa seurannut. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:05"]Sano sille miehelle että et usko tarinoita kuinka häntä on muka satutettu. Ja blaa blaa.. voisin kertoa aika ikävän tarinan millaisia pelimiehiä löytyykään
[/quote] ai niin mutta ethän sinä usko kun olet niin lumoissasi. Tiedän vähän samanlaisen tapauksen jossa miehen vaimo on raskaana ja mies odottaa vain että lapsi syntyy, jonka jälkeen hän uskaltaisi kunnolla alkaa säätämään muualla.
[/quote]
Ettekö te jo usko että se on hyvä mies! Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:05"]Sano sille miehelle että et usko tarinoita kuinka häntä on muka satutettu. Ja blaa blaa.. voisin kertoa aika ikävän tarinan millaisia pelimiehiä löytyykään
[/quote]
[/quote] no niinhän sinä luulet tietäväs! Onko se mies kertonut miten se itse satutti vaimoaan?!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:05"]Sano sille miehelle että et usko tarinoita kuinka häntä on muka satutettu. Ja blaa blaa.. voisin kertoa aika ikävän tarinan millaisia pelimiehiä löytyykään
[/quote]
[/quote] no niinhän sinä luulet tietäväs! Onko se mies kertonut miten se itse satutti vaimoaan?!
[/quote]
Se mies jätettiin kun vaimo löhti toisen miehen matkaan. Ap
Ihan kummallista. Ensinnäkin se, ettei ap voinut ottaa asiaa esille kasvokkain vaan lähetti jonkin viestin. Ja toiseksi se, että miehellä kesti noin kauan se vastauksen keksiminen. Ja kolmanneksi tietenkin se, että jos kerran tapaillaan/seurustellaan niin kai siihen aikuisilla ihmisillä seksikin kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:32"]Ihan kummallista. Ensinnäkin se, ettei ap voinut ottaa asiaa esille kasvokkain vaan lähetti jonkin viestin. Ja toiseksi se, että miehellä kesti noin kauan se vastauksen keksiminen. Ja kolmanneksi tietenkin se, että jos kerran tapaillaan/seurustellaan niin kai siihen aikuisilla ihmisillä seksikin kuuluu.
[/quote]
Se viesti oli vastaus hänen aikaisempaan kommenttiin eräästä asiasta jika tapahtui.ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:20"]
Ootkohan sä ap deittaillut puoli vuotta homoa? Ei oo normaalia, että mies ei puolen vuoden aikana muka halua/ ehdota/ vonkaa seksiä lainkaan. Lopeta tuo turha tapailu ja ala tapailla sellaisia miehiä, jotka haluaa myös seksiä kanssasi.
[/quote]
Aivan! TÄYTYY olla homo tai sitten joku mielipuolipsykopaatti, jolla ei ole normaaleja haluja.
Missään nimessä ei voi olla niin että esim. ex-tyttöystävä tai ankea lapsuus on vienyt itseluottamuksen...
Mä laittaisin että olisin toivonut että miehessä olisi ollut sen verran miestä että olisi edes kertonut suoraan ettei halua. Ja hyvästi.