Mokasin! Kerroin miehelle jota olen
Tapaillut puoli vuotta että haluaisin jo päästä panemaan. Nyt pelottaa mitä vastaa :/
Kommentit (166)
Voi tsiisus... Naisten analysointia taas. Jotkut odottaa vaikka sen puoli vuotta ennen seksiä. Ei kaikki hyppää sänkyyn niillä "kolmansilla treffeillä". Kyllä minäkin halusin miestäni, olin kuolannut yli vuoden hänen perään. Mutta mies ei halunnut ja se sopi mullekin. Tutustuttiin rauhassa ja ym. Lopulta asia sujui ihan omalla painollaan. Mutta kerettiin tapailla noin 5kk. Ja siis, haluja kyllä oli molemmilla mutta omien asioiden vuoksi haluttiin myös niin, että pää ja tunteet on myös mukana. Ja olihan ne, seksi ollut upeaa aina. Siis en tarkoita mollata, vaikka olisi yhden yön juttuja tai muuta. Tarkoitus vaan sanoa, että se odottaminen voi olla myös ok.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:51"]Voi tsiisus... Naisten analysointia taas. Jotkut odottaa vaikka sen puoli vuotta ennen seksiä. Ei kaikki hyppää sänkyyn niillä "kolmansilla treffeillä". Kyllä minäkin halusin miestäni, olin kuolannut yli vuoden hänen perään. Mutta mies ei halunnut ja se sopi mullekin. Tutustuttiin rauhassa ja ym. Lopulta asia sujui ihan omalla painollaan. Mutta kerettiin tapailla noin 5kk. Ja siis, haluja kyllä oli molemmilla mutta omien asioiden vuoksi haluttiin myös niin, että pää ja tunteet on myös mukana. Ja olihan ne, seksi ollut upeaa aina. Siis en tarkoita mollata, vaikka olisi yhden yön juttuja tai muuta. Tarkoitus vaan sanoa, että se odottaminen voi olla myös ok.
[/quote]
Mä niin toivon että hän ei säikähtänyt. Aamulla joko on viesti tai ei "D. Mutta minä en laita enää viestejä. Kyllä mun pointti tuli selväksi :) ap "näillä mennään"
Miksi pitää olla seksiä? Ihan normaaliahan se on, ettei haluta. Mä tykkäisin tuollaisesta miehestä ihan hulluna.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:30"]Tuli vastaus? Mitä tarkalleen ottaen sanoi? Mitä nyt?
[/quot
Eikun vaimo jätti. Ei ole vastannut mitään :( ap
Eniten tässä ketjussa ihmetyttää se, miten joku voi luokitella seksihalujen ilmaisemisen puolen vuoden päästä noloksi. Ennemmin se on noloa viikon jälkeen tai nämä joidenkin naisten laittamat muka seksyt kuvat itsestä puolituntemattomille miehille.
Munaton äijä. Olisi edes kohteliaasti laittanut poikki.
Uskomatonta! Onpa kyllä omituinen mies. Ei taida teidän tarinalla olla jatkoa sitten, jos seksi ei kiinnosta :(
No ainakin tein selväksi oman kantani ja kyllä hänkin on sellaisia viestejä antanit et saattaisi kiinnosttaa ;)
Jos elämässä ei ota riskejä ei voi saada mitä haluaa..tässä tais tulla nyt takkiin ja pahasti "/ap
Parempi että selvisi nyt eikä myöhemmin. Mut sä et tehny mitään väärää tai noloa, olisin minäkin jo kyselly sen seksin perään noin pitkän tapailun jälkeen :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:26"]Tiedätkö miksi mies erosi?
[/quote]
En tiedä
Jos mies on kuitenkin sellainen yhden naisen mies, tuliko jätetyksi? Jos tuntee jotenkin pettävänsä ex- vaimoaan ja toivoo vielä yhteen paluuta?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:26"]Parempi että selvisi nyt eikä myöhemmin. Mut sä et tehny mitään väärää tai noloa, olisin minäkin jo kyselly sen seksin perään noin pitkän tapailun jälkeen :)
[/quote]
Joo ja tää oli asia joka piti saada sanottua. Ap
Laita sille reippaasti vaan viesti että tajusit hiljaisuuden kieltäytymiseksi ja jatkat jollain normaalilla jutulla.
Jos se ei edelleenkään vastaa, niin soita ja pyydä anteeksi.
6kk? Miten olet jaksanut odottaa noin kauan?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:34"]Minäkään en ymmärrä miten voi tapailla puoli vuotta ilman seksiä, varsinkin, jos on selvästi kemiaa. Itse olen tapaillut ihanaa miestä nyt pari kuukautta. Seksiä oli kolmansilla f-2-f treffeillä, kun kumpikaan ei vaan pystynyt pitämään näppejään erossa. Tuota ennen oli paljon viestittelyä ja puheluita. En usko, että odottelu olisi voinut tehdä yhtään paremmaksi.
[/quote]
Mies on eron jäljiltä rikki..siksi ..