Nainen miksi farkut
Kertokaapa nyt arvon naiset miksi käytätte tiukkoja farkkuja.
Omasta mielestä ne ovat parasta herkkua mitä voi olla
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllä kunnon farkkuperse parasta mitä voi olla näin talvella vain liikaa pitkiä takkeja tiellä mutta onneksi kesä on tulossa.
Tulee aina joskus tehtyä ylimääräinen lenkki kaupassa kun eteen sattuu pyöreä pakarainen ihanuus
Äidillä vai tyttärellä??
Kyllä minä tykkään enemmän niukoista hameista ja kesämekoista. Varsinkin, kun rohkeimmat naiset liikkuvat niissä ihan kommandoina. Terasseilla vilahtelee joskus aivan upeat näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tykkään enemmän niukoista hameista ja kesämekoista. Varsinkin, kun rohkeimmat naiset liikkuvat niissä ihan kommandoina. Terasseilla vilahtelee joskus aivan upeat näkymät.
Ellei oma ukko ole jarruna mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllä kunnon farkkuperse parasta mitä voi olla näin talvella vain liikaa pitkiä takkeja tiellä mutta onneksi kesä on tulossa.
Tulee aina joskus tehtyä ylimääräinen lenkki kaupassa kun eteen sattuu pyöreä pakarainen ihanuusÄidillä vai tyttärellä??
Omasta mielestä yli 20 vuotta niin alkaa olemaan parhaimmillaan, hieman saa olla leveyttä ja farkut saisi olla mieluiten mahdollisimman kireät.
Missä muuten kaikki naiset voisi joku edes kommentoida tuota alkuperäistä kysymystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina joskus tehtyä ylimääräinen lenkki kaupassa kun eteen sattuu pyöreä pakarainen ihanuusÄidillä vai tyttärellä??
Omasta mielestä yli 20 vuotta niin alkaa olemaan parhaimmillaan, hieman saa olla leveyttä ja farkut saisi olla mieluiten mahdollisimman kireät.
Missä muuten kaikki naiset voisi joku edes kommentoida tuota alkuperäistä kysymystä
Tämän palstan naiset eivät ole vielä syntyneetkään
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina joskus tehtyä ylimääräinen lenkki kaupassa kun eteen sattuu pyöreä pakarainen ihanuus
Hatunnosto kaikille naisille jotka käyttävät tiukkoja ja hyvin istuvia farkkuja, siinä silmä lepää
Minä käytän tiukkoja farkkuja koska minulla on hyvä perse. Yläosa voi sitten vastapainoksi olla löyhempi. Tykkään olla naisellinen. Ja kyllä se tuntuu kivalta kun miehet katsovat. Olen sinkku, ja senkin puolesta on kiva kiinnittää miesten huomio, ehkä sieltä löytyy joku päivä kumppani.
Tykkään myös siitä ettei ole leveitä lahkeita viuhumassa. Lenkille sitten taas laitan aina normiverkkarit, en kaipaa silloin mitään kummempaa miesten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän tiukkoja farkkuja koska minulla on hyvä perse. Yläosa voi sitten vastapainoksi olla löyhempi. Tykkään olla naisellinen. Ja kyllä se tuntuu kivalta kun miehet katsovat. Olen sinkku, ja senkin puolesta on kiva kiinnittää miesten huomio, ehkä sieltä löytyy joku päivä kumppani.
Tykkään myös siitä ettei ole leveitä lahkeita viuhumassa. Lenkille sitten taas laitan aina normiverkkarit, en kaipaa silloin mitään kummempaa miesten huomiota.
Kiitos että kaltaisiasi on vielä olemassa, tuot suurta iloa miesten elämään
Kaipaan exäni farkkupeppua. Hänellä oli paras perse jonka olen koskaan nähnyt ....ja kokenut.
Vaimolla on muodokas peppu ja pitää silloin tällöin lahjaksi ostamiani Freddyjä jalassa. Ei ehkä tajuakaan, kuinka paljon saa vierailta miehiltä salaisia katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on muodokas peppu ja pitää silloin tällöin lahjaksi ostamiani Freddyjä jalassa. Ei ehkä tajuakaan, kuinka paljon saa vierailta miehiltä salaisia katseita.
Voi-voi!! Eikö Fredi ole kuollut?
Tiukat mustat nahkafarkut ovat parhaat! Niissä katse lepää ja mielikuvitus vilkastuu. Mitä löytyy nahkafarkkujen alta ja millaiset aromit! Wau!
Miksi tuijottelette vieraita naisia? Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Tiukat mustat nahkafarkut ovat parhaat! Niissä katse lepää ja mielikuvitus vilkastuu. Mitä löytyy nahkafarkkujen alta ja millaiset aromit! Wau!
Nahkafarkut, täh???
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijottelette vieraita naisia? Hävetkää.
Kyllä hyvä perse ansaitsee tulla tuijotetuksi, ei kukaan katsele huonoa
En edes osaa käyttää enää muita kuin farkkuja, jos housuihin hyppään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvä farkkuperse on ilo silmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvä farkkuperse on ilo silmälle
Ilo silmälle ja koko sielu hymyilee sisältäpäin.
En ole nuori, mutta mieheni haluaa että aina farkut minulla;kehuu ja muutkin, että parhaalta näytän näin. Itsekkin ajattelen että se on aina ollut tyylini, En muuta sitä, enkä pitkiä vaaleita hiuksiakaan, ja siihen pikkutakkia, mieluiten mustaa, lyhyttä.