Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi farkut

Vierailija
04.04.2022 |

Kertokaapa nyt arvon naiset miksi käytätte tiukkoja farkkuja.
Omasta mielestä ne ovat parasta herkkua mitä voi olla

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kyllä kunnon farkkuperse parasta mitä voi olla näin talvella vain liikaa pitkiä takkeja tiellä mutta onneksi kesä on tulossa.

Tulee aina joskus tehtyä ylimääräinen lenkki kaupassa kun eteen sattuu pyöreä pakarainen ihanuus

Vierailija
2/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, kyllä kunnon farkkuperse parasta mitä voi olla näin talvella vain liikaa pitkiä takkeja tiellä mutta onneksi kesä on tulossa.

Tulee aina joskus tehtyä ylimääräinen lenkki kaupassa kun eteen sattuu pyöreä pakarainen ihanuus

Äidillä vai tyttärellä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään enemmän niukoista hameista ja kesämekoista. Varsinkin, kun rohkeimmat naiset liikkuvat niissä ihan kommandoina. Terasseilla vilahtelee joskus aivan upeat näkymät.

Vierailija
4/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tykkään enemmän niukoista hameista ja kesämekoista. Varsinkin, kun rohkeimmat naiset liikkuvat niissä ihan kommandoina. Terasseilla vilahtelee joskus aivan upeat näkymät.

Ellei oma ukko ole jarruna mukana

Vierailija
5/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidillä vai tyttärellä??

Omasta mielestä yli 20 vuotta niin alkaa olemaan parhaimmillaan, hieman saa olla leveyttä ja farkut saisi olla mieluiten mahdollisimman kireät.

Missä muuten kaikki naiset voisi joku edes kommentoida tuota alkuperäistä kysymystä

Vierailija
6/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidillä vai tyttärellä??

Omasta mielestä yli 20 vuotta niin alkaa olemaan parhaimmillaan, hieman saa olla leveyttä ja farkut saisi olla mieluiten mahdollisimman kireät.

Missä muuten kaikki naiset voisi joku edes kommentoida tuota alkuperäistä kysymystä

Tämän palstan naiset eivät ole vielä syntyneetkään

Vierailija
7/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto kaikille naisille jotka käyttävät tiukkoja ja hyvin istuvia farkkuja, siinä silmä lepää

Vierailija
8/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tiukkoja farkkuja koska minulla on hyvä perse. Yläosa voi sitten vastapainoksi olla löyhempi. Tykkään olla naisellinen. Ja kyllä se tuntuu kivalta kun miehet katsovat. Olen sinkku, ja senkin puolesta on kiva kiinnittää miesten huomio, ehkä sieltä löytyy joku päivä kumppani.

Tykkään myös siitä ettei ole leveitä lahkeita viuhumassa. Lenkille sitten taas laitan aina normiverkkarit, en kaipaa silloin mitään kummempaa miesten huomiota.

Vierailija
9/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän tiukkoja farkkuja koska minulla on hyvä perse. Yläosa voi sitten vastapainoksi olla löyhempi. Tykkään olla naisellinen. Ja kyllä se tuntuu kivalta kun miehet katsovat. Olen sinkku, ja senkin puolesta on kiva kiinnittää miesten huomio, ehkä sieltä löytyy joku päivä kumppani.

Tykkään myös siitä ettei ole leveitä lahkeita viuhumassa. Lenkille sitten taas laitan aina normiverkkarit, en kaipaa silloin mitään kummempaa miesten huomiota.

Kiitos että kaltaisiasi on vielä olemassa, tuot suurta iloa miesten elämään

Vierailija
10/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan exäni farkkupeppua. Hänellä oli paras perse jonka olen koskaan nähnyt ....ja kokenut.

Vierailija
11/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on muodokas peppu ja pitää silloin tällöin lahjaksi ostamiani Freddyjä jalassa. Ei ehkä tajuakaan, kuinka paljon saa vierailta miehiltä salaisia katseita.

Vierailija
12/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on muodokas peppu ja pitää silloin tällöin lahjaksi ostamiani Freddyjä jalassa. Ei ehkä tajuakaan, kuinka paljon saa vierailta miehiltä salaisia katseita.

Voi-voi!! Eikö Fredi ole kuollut?

Vierailija
13/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat mustat nahkafarkut ovat parhaat! Niissä katse lepää ja mielikuvitus vilkastuu. Mitä löytyy nahkafarkkujen alta ja millaiset aromit! Wau!

Vierailija
14/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuijottelette vieraita naisia? Hävetkää.

Vierailija
15/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat mustat nahkafarkut ovat parhaat! Niissä katse lepää ja mielikuvitus vilkastuu. Mitä löytyy nahkafarkkujen alta ja millaiset aromit! Wau!

Nahkafarkut, täh???

Vierailija
16/21 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuijottelette vieraita naisia? Hävetkää.

Kyllä hyvä perse ansaitsee tulla tuijotetuksi, ei kukaan katsele huonoa

Vierailija
17/21 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osaa käyttää enää muita kuin farkkuja, jos housuihin hyppään.

Vierailija
18/21 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvä farkkuperse on ilo silmälle

Vierailija
19/21 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvä farkkuperse on ilo silmälle

Ilo silmälle ja koko sielu hymyilee sisältäpäin.

Vierailija
20/21 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori, mutta mieheni haluaa että aina farkut minulla;kehuu ja muutkin, että parhaalta näytän näin. Itsekkin ajattelen että se on aina ollut tyylini, En muuta sitä, enkä pitkiä vaaleita hiuksiakaan, ja siihen pikkutakkia, mieluiten mustaa, lyhyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme