Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset tarkoittavat, kun sanovat haluavansa hauskan miehen?

Vierailija
24.09.2015 |

Mikä tekee miehestä hauskan?

Tarkoitetaanko tällä hauskuudella esimerkiksi sitä että:

-mies on itsessään hauska: humoristi (hilpeä mies joka osaa heittää kevyttä läppää keskustellessa)

-naiselle ei tule tylsää miehen seurassa koska mies on kiinnostava persoona (eli mies ei ole tylsä, muttei varsinaisesti hauska. Naista kiinnostaa miehen jutut)

-mies osaa pitää hauskaa, viihdyttäen naista (mies järjestää naiselle huvituksia, vieden tätä ravintoloihin ja baareihin jne. niin että nainen saa pitää hauskaa)

Vai onko hauskuus jotakin muuta? Kertokaa naiset oma määritelmänne hauskasta miehestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on huumorintajuinen ja meillä kotona nauretaan paljon. Mies ei kerro vitsejä, mutta on hyvä tilannekomiikassa. En nyt ymmärrä tuota naisen viihdyttämistä, minusta baarireissut eivät ole mukavia. Kyllä me nyt joskus jotain yhteisiä menoja sovitaan, mutta kummankaan tarkoitus ei ole toimia toisen hupimestarina.

Vierailija
2/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että miehen on oltava hyvännäköinen ja edes vähän huumorintajuinen. Ruma mies ei pääse jatkoon, vaikka olisi hauskuudeltaan joku samihedberg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tarkoittaa valoisaa, rentoa ja huumorintajuista elämänasennetta. Että mies ei ole täynnä kiukkua, kaunaa ja katkeruutta.

Vierailija
4/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä, iloinen ja osaa heittää läppää sopivassa määrin, mikään pelle ei pidä olla.

Vierailija
5/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa jokaisen naisen kohdalla eri asiaa, koska jokaisella on omanlaisensa huumorintaju.

Vierailija
6/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:14"]Kai se tarkoittaa valoisaa, rentoa ja huumorintajuista elämänasennetta. Että mies ei ole täynnä kiukkua, kaunaa ja katkeruutta.
[/quote]
Juuri näin. Tärkeintä on, miten kohtelee ympärillään olevia ihmisiä. Suhtautuu positiivisesti elämään ja näkee elämän myönteiset puolet. Vastakohta ruikuttaa, valittaa, on mörökölli.

Vierailija
7/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtaisin sanan hauska sanaan huumorintajuinen. Se tarkoittaa minun tapauksessani sitä, että vaikkei mies osaisikaan olla itse hauska ja osoittaa huumorintajuaan sanallisesti, hän ainakin ymmärtää monenlaista huumoria ja arvostaa sitä. Ihan hymyileminenkin (oikeassa paikassa tietysti) voi riittää. Suupaltteja ja ns. supliikkimiehiä en jaksa, koska liika ulospäinsuuntautuvuus on uuvuttavaa.

Asiaa voi ajatella myös siltä kannalta, mitä hauskuus ei ole. Yksi miesystäväni kehui olevansa huumorintajuinen mies. Todellisuudessa hän ei oikein ymmärtänyt hyväntahtoista hupailua eikä sietänyt vähääkään joutumista itse sen kohteeksi. Tilannehuumori oli hänelle mysteeri, kielellä leikkiminen vielä isompi mysteeri. Hän kertoi silloin tällöin vitsejä, jotka menivät aina hukkaan, koska ne olivat poikkeuksetta joko väkivaltaisia tai naista halventavia. Olen tavannut muitakin tällaisia ihmisiä, mutta oppinut pysymään kaukana heistä.

Ai niin, joskus olen loukannut miestä yksinkertaisesti olemalla liian hauska eli viemällä valokeilaa mieheltä itseltään tai porukan miehiltä. Joillekin hauska nainen on todella vaikea asia sietää. Mutta en minä yleensä joudu kahdesti tällaisten ihmisten seuraan.

Minulle hauskuus siis on huumorintajua. Muille se voi olla jotain muuta.

Vierailija
8/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä että toiset miehet nauravat sen miehen vitseille, eivät sille miehelle.

Vierailija
9/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaa miestä, jolla on samankaltainen huumorintaju kuin mulla. Että ymmärretään toistemme huonoa läppää ja nauretaan samoille asioille.

Vierailija
10/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:31"]

Mulle se tarkoittaa miestä, jolla on samankaltainen huumorintaju kuin mulla. Että ymmärretään toistemme huonoa läppää ja nauretaan samoille asioille.

[/quote]

Miksi niin monet ihmiset kehuvat, että juuri heidän vitsinsä ja juttunsa ovat "huonoja"? Jos pitää niitä naureskelemisen arvoisina, kai niitä pitää siinä samalla hyvinä?

Vierailija
11/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että kun tällaisia aletaan vaatimaan, niin minä lähen kaljalle. t. tylsä mies

Vierailija
12/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on suunnilleen tuo ensimmäinen. Että mies olisi iloinen luonteeltaan ja hänellä olisi nokkela huumorintaju. Tietysti myös haluan, että miehen kanssa voi pitää hauskaa eli tehdä välillä jotain erikoista.

Tosin nykyinen mies ei loppujen lopuksi ole siinä mielessä kovin hauska, että saisi mut nauramaan vedet silmissä usein. On aika vakavamielinen, mutta kuitenkin saa mut hymyilemään kieroutuneelle huumorilleen.

Vierailija
13/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen, itseironinen, asioiden koomiset ja myös muut puolet huomaavat, leikkisä.