Miksi nuorilla naisilla on niin isot rinnat?
Tuntuu kuin niiden koko kasvaisi jatkuvasti sukupolvi kerrallaan.
Kommentit (62)
Juu, sama kullien kanssa, uimahalleissa huomaa, että kaikilla alle 30 v. on valtava jorma.
Johtuu ihan siitä että aina vain useampi ja nuorempi hommaa silarit.
Ylipaino yleistyy ja sitä myötä rintojen koko kasvaa.
Hirveet rasvaperseet ja valtavat reidet. Yök. hoikat kauniit vähemmistönä.
Evoluutio vain tekee tehtäväänsä. Sama kullien kanssa, kasvavat koko ajan
Nuorilla miehilläkin noita paksuksi ruiskuteltuja kulleja alkaa olla paljon.
e-pillerit turvottavat rintoja ja push-upit viimeistelevät kakun.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sama kullien kanssa, uimahalleissa huomaa, että kaikilla alle 30 v. on valtava jorma.
No en tiedä onko kaikilla, mutta tuntuu kyllä, että kaikilla nuoremmilla miehillä joita olen alasti nähnyt, on ollut isot kalut. Enkä ole itsekään kuin 36. Mutta oma vaikutelma on se, että nuoremmissa sukupolvissa melkein kaikilla on iso. Tai sitten pienimunaiset eivät näyttäydy missään alasti.
Minä olen 41 ja hoikka. Suuri osa nykynuorista on minua muhkumpia joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko kaikilla, mutta tuntuu kyllä, että kaikilla nuoremmilla miehillä joita olen alasti nähnyt, on ollut isot kalut. Enkä ole itsekään kuin 36. Mutta oma vaikutelma on se, että nuoremmissa sukupolvissa melkein kaikilla on iso. Tai sitten pienimunaiset eivät näyttäydy missään alasti.
Veikkaan viimeistä lausettasi melko mahdolliseksi. Mitä olen ihmetellen seurannut, niin nykynuoret stressaa ihan hirveesti kaikesta turhasta. En yhtään ihmettelisi, että pienimunaiset nuoret stressaa siitäkin niin paljon, ettei kehtaa esiintyä missään alasti. Surullista kyllä, jos noin on.
Tuo peniksen koko on selitettävissä ihan sillä, että nuorena penis on aina isompi kuin vanhana. Noin 15-vuotiailla pojilla penis on juuri kasvanut täyteen mittaansa ja on silloin pisimmillään. Teinipojilta löytyykin todennäköisesti aina isommat penikset kuin aikuisilta. Sen jälkeen penis alkaa kutistua hiljalleen ja usein iän myötä kertyvä läski pahentaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että näin on. Isotissiset teinit ne kiihottaa valtavasti sinne kun saisi tissien väliin päänsä ja kullinsa upottaa.
Hanki apua, olet pedofiili, kun haaveilet seksuaalisesta kanssakäymisestä lapsien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tuo peniksen koko on selitettävissä ihan sillä, että nuorena penis on aina isompi kuin vanhana. Noin 15-vuotiailla pojilla penis on juuri kasvanut täyteen mittaansa ja on silloin pisimmillään. Teinipojilta löytyykin todennäköisesti aina isommat penikset kuin aikuisilta. Sen jälkeen penis alkaa kutistua hiljalleen ja usein iän myötä kertyvä läski pahentaa asiaa.
JA KYSYMYS KUULUI??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA KYSYMYS KUULUI??
Luetun ymmärtäminen ei ole palstahullujen vahvinta osaamisaluetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että näin on. Isotissiset teinit ne kiihottaa valtavasti sinne kun saisi tissien väliin päänsä ja kullinsa upottaa.
Hanki apua, olet pedofiili, kun haaveilet seksuaalisesta kanssakäymisestä lapsien kanssa
Ei ole pedofiliaa, jos kyseessä on biologisesti aikuisia henkilöitä. Kaikki yli 15-vuotiaat ovat jo fyysisesti aikuisia, vaikka juridinen aikuisuus saavutetaan vasta 18-vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili haaveilee lapsista. Ei lapsilla ole tissejä. 16v teiniä saa jo ihan laillisesti panna vaikka kuka vanha pappa hyvänsä.
Viestketjun aloittaja toteaa: ”Tuntuu kuin niiden koko kasvaisi jatkuvasti sukupolvi kerrallaan”. Tiedustelen aloittajalta, montako sukupolvea olet elänyt??