Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään sellasta takiaistuttua joka kyselee sun menoista yms?

Vierailija
24.09.2015 |

Melkeen jatkuvasti kyselee mitä teen ja koska nähdään porukalla. Mun yks sukulainen on tämmönen ikää hänellä 20 ja kyselee melkein jokapäivä viesteillä mitä teette, koska nähään, pitäs tehä sitä ja tätä jne.

Ihan kiva että joskus juttelee ja näkee mutta tätä pitäs melki jokaviikko nähdä ja viestitelläkki jokapäivä. Tää meni tämmöseksi kun hankittiin whatsapp.

Ehkä jonkun mielestä outo ongelma mut te keillä saanlainen tuttu niin tiedätte tämän. En muutenkaan pidä tätä ihmistä muutakuin kaverina en minään ylimpänä ystävänä koska ikäeroa liikaa ja se näkyy hän on siis nuorempi. Ollaan muutenki aika erilaisia nykyään.

Mitä tehdä? en halua kuitenkaa loukata

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:40"]Muutamalle kaverille en yleensä jaksa vastata puhelimeen. Sieltä tulee heti ristikuulustelu: -MOI MITÄ TEET??? -Ööh, no en niin mitään... -No hyvä, me tullaan koko porukalla kylään vartin päästä! (Voi vittu, ette varmaan tule, mä en jaksa...Isi, äiti, kolme lasta joista kaksi nuorinta saa kusta aina lattialle) -No voi harmi kun en ole enää silloin kotona, kun lupasin käydä auttamassa mummoa... -Ai, mikäs sillä on hätänä? -Öö, tota, se ei ööö saa sen ovikelloa toimimaan... -Ok, no siinä ei varmaan kauaa mene, me tullaan tunnin päästä, nähään, moido! *tuut tuut tuut* -Aha. [/quote] Hyi! Minä en vastaisi enää ikinä!

[/quote]

tää veti kyl pohjat..

Vierailija
22/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele passiivisagressiiviset viestit ja lopeta tossuna oleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:13"]

Se on nuorten tapa. Nuoret toimii nykyään noin. Ole hänen kanssaan kärsivällinen kyllä hän siitä aikuistuu ajan myötä. Tai sitten ilmitat hälle ystävällisesti että nyt ei jouda tapaileen. Ja ei sun aina tarvii vastata hänen viesteihinsä heti. Kyllä hän oppii kun huomaa että sinulla on muutakin elämää kuin istua kännykkä, tapletti tai tietokoneauki ja vastailla ihmisille.

[/quote]

Kuinka monta vuotta meidän täytyy vielä odottaa? On jo yli 60, eikä ole vielä tajunnut että meille ei soitella pitkin työpäivää tai koulupäivää, ei soiteta 25 kertaa päivässä, kysellä kuka kävi paskalla ja millaista paska oli kun muutakaan ei ole ehtinyt tapahtua edellisen soiton jälkeen. No joo, on nyt vähän rauhoittunut kun tarpeeksi raivostuttiin, mutta pelottaa että hän saa selville että lapsellamme on jo oma kännykkä ja aloittaa lapsen häiriköinnin.

Vierailija
24/36 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tommosia. Jääny joku teinivaihde päälle tai jotain.

Vierailija
25/36 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että joistakin ihmisistä ei koskaan kuulu mitään mutta ne joista kuuluu liimautuu kiinni?

Vierailija
27/36 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä asiaa voi ees olla samalle tyypille jokapäivä. Me ei ees parisuhtees soitella päivittäin. Meneekö ystävyys poikki jos on viikontauko yhteydessä?

Vierailija
28/36 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kaverini kanssa juhannuksena yhessä tapahtumassa ja sitte etsin kaveria ja tää oli jossaki ties missä, no aloin jutella jollekki randomille sitten siinä ja myöhemmin tää kaveri sanoi miten juttelin kokoajan vaan tän uuden tuttavuuden kanssa.

kaveri siis muutenkin vähän samantapainen kuin ap:lla ja on hyvin mustis kavereistaan ja hänellä pitää olla aina joku "ykköskaveri" ja se on hän joka häntä eniten mielistelee ja on tossuna.

Tää ihminen on siis sukulainen joka ehkä vähän ihmetyttää.

Vierailija
29/36 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. 

Mullakin oli kaveri, mikä soitteli jatkuvasti. Pahinta sen soittelussa oli, että se soitti niin kauan että vastaan - ei väliä, olinko tiettävästi koulussa, nukkumassa vai poikaystävän luona. Kun en vastannut, hän laittoi viestiä. Koputuspalvelun jouduin ottamaan pois kokonaan, koska en jaksanut sitä puheluiden häiriköintiä koko ajan. 

Puhelut olivat sitä, että kun nousin junastakin kauheat kantamukset mukana ja menin vastaamaan koska näin kuka soittaa (ei sitä pirinää jaksa kuunnella ja äänettömällä ei voi pitää) niin asia koskee jotain ikivanhaa riitaa mikä ei kiinnosta ketään mutta josta on pakko päästä marisemaan. 

Tää sama ämmä soitteli jatkuvasti ja kyseli kuulumisia ja alkoi aikatauluttaa mun puolesta. "Ai sulla on vapaa? No sähän voit tulla tänne sunnuntaina ja lähteä siitä maanantaina töihin tai suoraan kouluun" "No etkö sä voisi tulla mun luo yöksi.. No etk sä vosi tulla koulun jälkeen.." ja juttu jatkui. Ei käsitystäkään siitä, että mulla olisi oma elämä ja haluaisin itse päättää vapaa-ajastani. 

Lopulta mimmi tuli puhelimessa silmille, kun en suostu raskaan työviikon jälkeen tulemaan sen luokse perjantaina kuuntelemaan yksivuotiaan väsynyttä kitinää, vaan halusin viettää aikaa lemmikkieläinteni ja poikaystäväni kanssa. "Sä meet aina VAAN RYYPPÄÄMÄÄN!!!" 

Kauheeta rybäilyä tosiaan. 

Vierailija
30/36 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tämä ihminen pyytää muakin mukaan aina vaikka ei huomioi mua mitenkää aina porukassa? ei siis aina tee tätä mutta joskus tuntuu että olen "kolmas pyörä" Kerran otettiin illanistujaisissa valokuvia tosi paljon ja oli tarkoitus ottaa porukkakuva ja olimme mun luona. No.. seuraavana päivänä katoin faceen ja oli lisätty kuva missä mua ei ollut. Olivat siis ottaneet kuvan kun kävin vessassa.

ap

Vierailija
31/36 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tämä ihminen pyytää muakin mukaan aina vaikka ei huomioi mua mitenkää aina porukassa? ei siis aina tee tätä mutta joskus tuntuu että olen "kolmas pyörä" Kerran otettiin illanistujaisissa valokuvia tosi paljon ja oli tarkoitus ottaa porukkakuva ja olimme mun luona. No.. seuraavana päivänä katoin faceen ja oli lisätty kuva missä mua ei ollut. Olivat siis ottaneet kuvan kun kävin vessassa.

ap

Manipulointia, vallankäyttöä....

Vierailija
32/36 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä on synttärit enskuus ja baariin pitäs. Ittiä ei enää yhtää kiinnosta mikkää teini yökerhot. Onko paha jos meen vaan käymään hänen työnä menemättä baariin?

Vierailija
33/36 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tyypillä on synttärit enskuus ja baariin pitäs. Ittiä ei enää yhtää kiinnosta mikkää teini yökerhot. Onko paha jos meen vaan käymään hänen työnä menemättä baariin?

Oikein on hyvä. Edelleenkin sä päätät itse omasta ajastas ja seurastas. Tuut huomattavasti onnellisemmaks ku teet miten itsestä hyvält tuntuu!

Vierailija
34/36 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se normaalia että kaveri viestittää jokapäivä? Toimiiko muut noin? Mietin, että missä menee sen sairauden läheisriippuvaisuus? rajat 

Vierailija
35/36 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se normaalia että kaveri viestittää jokapäivä? Toimiiko muut noin? Mietin, että missä menee sen sairauden läheisriippuvaisuus? rajat 

mitä eroa on seurankipiällä ja läheisriippuvalla?

Vierailija
36/36 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähä ton tapainen tuttu ja arvatkaapa mitä... se on jäämässä pian työttömäksi. Se tietää sitä, että jokaviikko tulee tapaamisehdotuksia 1-2 kertaa.Onko mitään ahdistavampaa kun avaa wapin ja siellä on tapaamisehdotuksia!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi