Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään sellasta takiaistuttua joka kyselee sun menoista yms?

Vierailija
24.09.2015 |

Melkeen jatkuvasti kyselee mitä teen ja koska nähdään porukalla. Mun yks sukulainen on tämmönen ikää hänellä 20 ja kyselee melkein jokapäivä viesteillä mitä teette, koska nähään, pitäs tehä sitä ja tätä jne.

Ihan kiva että joskus juttelee ja näkee mutta tätä pitäs melki jokaviikko nähdä ja viestitelläkki jokapäivä. Tää meni tämmöseksi kun hankittiin whatsapp.

Ehkä jonkun mielestä outo ongelma mut te keillä saanlainen tuttu niin tiedätte tämän. En muutenkaan pidä tätä ihmistä muutakuin kaverina en minään ylimpänä ystävänä koska ikäeroa liikaa ja se näkyy hän on siis nuorempi. Ollaan muutenki aika erilaisia nykyään.

Mitä tehdä? en halua kuitenkaa loukata

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sitten voi tavata häntä ja käydä vaikka oluella? Mitä sitten jos on sinua nuorempi?

Vierailija
2/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nuorten tapa. Nuoret toimii nykyään noin. Ole hänen kanssaan kärsivällinen kyllä hän siitä aikuistuu ajan myötä. Tai sitten ilmitat hälle ystävällisesti että nyt ei jouda tapaileen. Ja ei sun aina tarvii vastata hänen viesteihinsä heti. Kyllä hän oppii kun huomaa että sinulla on muutakin elämää kuin istua kännykkä, tapletti tai tietokoneauki ja vastailla ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:12"]

No et sitten voi tavata häntä ja käydä vaikka oluella? Mitä sitten jos on sinua nuorempi?

[/quote]

No kyllä voinkin tavata mutta pointoo oli siinä että takertuu muhun ja toiseen tuttuun. Hän on aika "itsekeskeinen"  ja ottaa asiat aina itseensä ja loukkaantuu pikkuasioista ja sitten "murjottaa" tai laittaa passiivisagressiivisia viestejä. Hän myös ryyppää jokaviikonloppu paljon.

Vierailija
4/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät viesteilyä, sanot että olet kiireinen jossain askareessa. Kerrot ettei ole mitään suunnitelmia, jne. Kyllä se vähitellen löytää jonkun toisen johon takertua. Mullakin on ollut tällaisia tuttuja menneisyydessä, eivät nekään loputtomasti jaksa yksipuolisesti viestitellä, jos et vastaile/olet hyvin lyhytsanainen/sanot olevasi kiireinen. Hankkiudu eroon Whatsappista tai blokkaa hänet?

Vierailija
5/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:13"]

Se on nuorten tapa. Nuoret toimii nykyään noin. Ole hänen kanssaan kärsivällinen kyllä hän siitä aikuistuu ajan myötä. Tai sitten ilmitat hälle ystävällisesti että nyt ei jouda tapaileen. Ja ei sun aina tarvii vastata hänen viesteihinsä heti. Kyllä hän oppii kun huomaa että sinulla on muutakin elämää kuin istua kännykkä, tapletti tai tietokoneauki ja vastailla ihmisille.

Oonkohan tulossa vanhaksi? Olen 24-vuotta :D Yläasteella kaverille piti soitella jokapäivä ja jatkuvasti olla heidänkanssaan iltaisin.

[/quote]

Vierailija
6/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi vaikka kerran kuussa joku homma missä näette. Se ikäero kutistuu henkisesti ennemmin tai myöhemmin ja olisi varmasti kiva että voi joskus sitten yhdessä muistella menneitä tekemisiä. Eikä varmaan ota koko ajan yhteyttäkin kun tietää tasan että silloin ja silloin näette. 

Vierailija
7/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:22"]

Sovi vaikka kerran kuussa joku homma missä näette. Se ikäero kutistuu henkisesti ennemmin tai myöhemmin ja olisi varmasti kiva että voi joskus sitten yhdessä muistella menneitä tekemisiä. Eikä varmaan ota koko ajan yhteyttäkin kun tietää tasan että silloin ja silloin näette. 

[/quote]

tääon hyvä

Vierailija
8/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tää tyyppi laitto yli 30 äänitettä omista mies jutuista ja turhaa jaarittelua puolet voi viesteistä. Niinku olis aikaa lukea noita ja vastailla

Vierailija
9/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen.

Vierailija
10/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen kaveri. Lisäksi suuttui, jos tein jotain ilman häntä. Se oli tosi ahdistavaa, kun en osannut sanoa, ette sä mua nyt NOIN paljon kiinnosta. Tyyppi oli aikaisemmin kiusannut minua, olisi vain pitänyt sanoa sille, että sä olet takiainen ja kestää sitten se, ettei asioita tehdä koskaan niin kuin mä haluan. Tosin ei niitä tehty vaikka yritinkin olla hänelle ystävällinen. Puistattaa vieläkin kun ajattelen...

Vierailija
11/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin ihanan erikoisia :)) Mulla oli sellainen takiaistuttu, joka ei oikeastaan halunnut viettää mun kanssa aikaa, mutta halusi käyttää mua astinlautana uusiin tuttavuuksiin. Lähetteli kaveripyyntöjä mun kavereille, työkavereille ja sukulaisille. Jotkut tuli kyselemään multa, että osaatko sanoa, miksi tää haluaa heidän kaveriksi, vaikkei olla koskaan nähty eikä ole muuta yhteistä kuin sinun tunteminen.

Vierailija
12/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:58"]

Eilen tää tyyppi laitto yli 30 äänitettä omista mies jutuista ja turhaa jaarittelua puolet voi viesteistä. Niinku olis aikaa lukea noita ja vastailla

[/quote]

Onkohan hänellä kaikki hyvin henkisesti? Kuulostaa näin äkkiseltä, häntä tietenkään mitenkääntuntematta, aika oudolta, että lähettää tuollaisen määrä viestejä päivässä! Voi olla vain yksinäinenkin, mutta tämä pisti erityisesti silmään.

Vierailija
13/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa on tosi paljon samanlaisia outojayhdyssanoja?

Vierailija
14/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Onkohan hänellä kaikki hyvin henkisesti? Kuulostaa näin äkkiseltä, häntä tietenkään mitenkääntuntematta, aika oudolta, että lähettää tuollaisen määrä viestejä päivässä! Voi olla vain yksinäinenkin, mutta tämä pisti erityisesti silmään.

[/quote]

Hänellä on ystäviä kyllä. Melkein jokapäivä jonkun kanssa. En kyllä ole tämmöiseen tottunut. Näin tämän tyypin viimeviikolla ja eilen kyseli koska me nähään porukalla koska juodaan porukalla vaikka sovittiin vaikka mitään ei olla sovittu.

Tosi kivaa oli viikonloppunakin kun olin miehen luona ja oli tekemistä ja tonne whatsappiin tuli 100 äänitettä. Meillä on siis kolmen ihmisen ryhmä ja tää yksi toinen vastasi tälle joka niitä eniten laittoi.. Tavallaan siinä sitten tulee huono omatunto kun ei ehdi kuunnella niitä ja vastata ja ingooraa ne keskustelut, mutta eikö se oo pääasia että joku sielä vastaa?

eikö nää viestittelijät oikeesti tee/harrasta mitään sitä ihmettelen :D

Miten te muut toimitte ryhmäkeskustelussa vastaatteko kaikille?

Vierailija
15/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta se että sitä viestiketjua pitäs jatkaa loputtomiin seuraavaanpäivään.

Vierailija
16/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaverisuhteet oo mitään parisuhteita että pitäis jatkuvasti viestiä. Yläasteella piti kaverin kanssa nähdä kokoajan mutta epänormaalia musta jo parikymppiseltä.

Vierailija
17/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalle kaverille en yleensä jaksa vastata puhelimeen. Sieltä tulee heti ristikuulustelu:

-MOI MITÄ TEET???

-Ööh, no en niin mitään...

-No hyvä, me tullaan koko porukalla kylään vartin päästä!

(Voi vittu, ette varmaan tule, mä en jaksa...Isi, äiti, kolme lasta joista kaksi nuorinta saa kusta aina lattialle)

-No voi harmi kun en ole enää silloin kotona, kun lupasin käydä auttamassa mummoa...

-Ai, mikäs sillä on hätänä?

-Öö, tota, se ei ööö saa sen ovikelloa toimimaan...

-Ok, no siinä ei varmaan kauaa mene, me tullaan tunnin päästä, nähään, moido! *tuut tuut tuut*

-Aha.

Vierailija
18/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:40"]Muutamalle kaverille en yleensä jaksa vastata puhelimeen. Sieltä tulee heti ristikuulustelu:

-MOI MITÄ TEET???

(Voi vittu, ette varmaan tule, mä en jaksa...Isi, äiti, kolme lasta joista kaksi nuorinta saa kusta aina lattialle)

-No voi harmi kun en ole enää silloin kotona, kun lupasin käydä auttamassa mummoa...

-Ok, no siinä ei varmaan kauaa mene, me tullaan tunnin päästä, nähään, moido! *tuut tuut tuut*

-Aha.
[/quote] Hyi! Minä en vastaisi enää ikinä!

Vierailija
19/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:40"]

Muutamalle kaverille en yleensä jaksa vastata puhelimeen. Sieltä tulee heti ristikuulustelu:

-MOI MITÄ TEET???

-Aha.

[/quote]Mistä noita rasittavia ihmisiä oikein tulee? Osaako kukaan kertoa? Mulla kans tuttavia, jotka luulee, että heti kun heidän päähän pälähtää, voidaan ilman muuta nähdä. Eikö noi tyypit ole itse koskaan väsyneitä, halua olla rauhassa kotona, olla puhumatta kenellekään?

Muutenkin pitäisi odottaa, että kutsutaan. Toisten koteihin ei tungeta muutenkaan, saati vartin varoitusajalla.

Jostain syystä passiivisuus ei näihin auta, heitä ei yhtään häiritse olla aina yhteydenpitäjänä. Kerran olin tulossa työmatkalta ja istuin junassa ja idioottina menin vastaamaan puhelimeen. Olisivat tulossa kylään ja ai jaa, oot junassa.  No monelta se juna on perillä? Odotellaan teidän pihassa sitten, koita tulla nopeasti asemalta kotiin!

Vierailija
20/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:28"]

Ei kaverisuhteet oo mitään parisuhteita että pitäis jatkuvasti viestiä. Yläasteella piti kaverin kanssa nähdä kokoajan mutta epänormaalia musta jo parikymppiseltä.

[/quote]Ystävyyksiä on laidasta laitaan. Jotkut on hyvinkin tiiviisti yhdessä, aivan parisuhteeseen rinnastettavalla määrällä. Eihän se kiellettyä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän