Kuinka paljon viiniä voi juoda illalla, jos seuraavana päivänä on töitä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
0 annosta, jos on fiksu ja vastuuntuntoinen ihminen. Sä selkeästi et ole.
Mitäh?!? 🤣
Kello on nyt 19.34 ja mun työt alkaa huomenna klo 15, ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että jos olen fiksu ja vastuuntuntoinen, en voisi nyt juoda lasia viiniä?
Aikamoista.
Kannnnnnnabis pitäääää laillistaaa meillä ihan kuten tehtiin Kaaliforniassa, Cooloradossa, Waashingtonissa, Alaaskassa, Oreegonissa, Waashington D.C.:ssä, Maainessa, Maassachusettsissa, Neevadassa, Miichiganissa, Veermontissa, Guuamissa, Illinooisissa, Ariizonassa, Montaanassa, Neew Jeerseyssä, Neew Yoorkissa, Viirginiassa, Neew Meexicossa, Coonnecticutissa, Kanaadassa, Maaltalla, Luuxemburgissa, Uruuguayssa ja Itaaliassa. Veerotulot ohjaamme valtion kassaan, juu.
Hyvä ystävä, Pooista liinkeistä väälilyönnit ja selvitä TIETEEEEELLISET TOTUUUUUDET...
h ttps://w ww.b bc.com/news/uk-11 660210
h ttps://r ikoksentorjunta.fi/alko holi-ja-vakivalta
h ttps://t ekniikanmaailma.fi/alko holi-tappaa-sanoo-tutkimus
Nauttikaa Pyhästä Yrtistä, hyvät ystävät. Ja jättäkää alkoholi ja rööki kokonaan pois. Terveytenne kiittää.
Itselleni raja on noin kaksi lasia ja niistäkin ruoan kanssa ainakin toinen.
Sitä enemmän vaikuttaa yöuniin eli nukun huonosti sekä heräilen pohtien tuleeko krapula vai ei.
Aamuinen herätykseni on klo 6 ja olen normaalipainoinen, jos nuo tiedot koetaan tärkeäksi.
Sekä omaan aika huonon viinapään.
Vierailija kirjoitti:
Normi ihmiset ei juo. Kysymyksestä päätellen poikkeat joukosta.
Päinvastoin. Poikkeavat eivät juo.
Vierailija kirjoitti:
Normi ihmiset ei juo. Kysymyksestä päätellen poikkeat joukosta.
Ei tässä kysytty, juonko minä ja paljon arkena. Vastasin vain kysymykseen, että paljon VOISIN juodatässä tilanteessa.
Eilen join neljä lasia ja aamulla oli lähes normaali olo. Joskus taas tulee jo kahdesta krapula. Unen laatua alkoholi kuitenkin heikentää huomattavasti, joten viikonpäivää tärkeämpää on, että nukut viikon muina öinä riittävästi, jolloin yksi huonompi yö ei haittaa.