Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että muut pystyvät lukemaan ajatuksiani. Onko minulla siis skitsofrenia?

Vierailija
04.04.2022 |

Ja auttaisiko skitsofrenialääkkeet pääsemään tästä luulosta eroon? Muita oireita ei ole, paitsi olen muutenkin kauhean epäluuloinen ja vainoharhainen. En kuitenkaan täysin usko niitä vaan ne on juurikin vain epäluuloisuutta. Mutta tämän kyllä uskon, että ainakin jotkut (jos ei kaikki) ihmiset pystyvät lukemaan ajatuksiani, koska siitä on todisteita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan hyvää aloitusta et osaa tehdä. Eli luettele todisteet tai poista lankasi.

Vierailija
2/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo skitsofreniaa vaan voi olla tottakin tämä. Monet eivät kuitenkaan ole telepaatteja, mutta alitajuisen kollektiivin kautta voivat saada tietoa sinusta ja puhua niinkuin tietäisivät enemmänkin. Todellisuudessa ne ovat vain tiedon jyväsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisi olla hyvä saada apua. Tilanne voi huonontua.

Vierailija
4/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ajatuksia ei voi lukea.

Vierailija
5/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse usko harhoihisi. Et ole sairas.

Vierailija
6/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniaa sairastava voi kokea harhanomaisesti muun muassa, että hänen ajatuksiaan voidaan lukea tai ne kuuluvat kaikuna ääneen.

Ajoissa aloitettu asianmukainen hoito skitsofrenian esioirevaiheessa voi viivästyttää ensipsykoosin ilmenemistä tai parantaa sairauden pitkän aikavälin ennustetta.

Joidenkin tutkimusten valossa omega-3-rasvahappojen säännöllinen käyttö voi viivästyttää sairastumista skitsofreniaan, mutta merkitys on hyvin rajallinen.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148

Vierailija
7/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusten lukeminen ei ole mahdollista, mutta toki jotkut ihmiset ovat huomattavasti parempia lukemaan toisia ihmisiä ja päättelevät taitavasti asioita, siihen suurimman osan ennustajista työskentely perustuu.

Jos epäilet että joku lukee sinun ajatuksiasi, niin testaa sitä ajattelemalla jotain randomia tiettyä asiaa ja katso miten käy, ottaako se toinen saman asian puheeksi. Jos toinen oikeasti osaa lukea ajatuksia, se olisi hänelle miljoonien arvoinen taito, siitä voisit sinäkin hyötyä jos paljastat hänet.

Mutta jos epäilet useamman kun yhden ihmisen lukevan sinun ajatuksiasi, mene lääkäriin.

Vierailija
8/12 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai me pystymme lukemaan toisten ihmisten ajatuksia. Minäkin tiedän, mitä suurin osa ihmisistä ajattelee ensimmäisen lauseen luettuaan.

- "No, mitä minä nyt ajattelen" on oikea vastaus!

Vierailija
9/12 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan hyvää aloitusta et osaa tehdä. Eli luettele todisteet tai poista lankasi.

Mitä helvettiä nyt taas? Mul oli täsmälleen samanlaisia oireita kuin ap kuvasi ennen kunnon psykoosia ja skitsofreniadiagnoosia ja tää ei oo vitsi. Mitkä todisteet? Psykoosissa juuri kyse on epäloogisista harha-ajatuksista. Toki kyseessä voi olla muukin asia kuin skitsofrenia.

Vierailija
10/12 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noita ajatuksia myös ennen kuin ne paheni ja vajosin syvään psykoosiin.

Jos tunne on todellinen, hae apua ja kerro rehellisesti se kokemus. Minä en kertonut kellekään. Oisin päässyt vähemmällä ehkä.

Ja siinä on se pieni "ikkuna", jolloin epäilee omaa hulluutta. Se sulkeutuu pian.

Vierailija
11/12 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla vain harhaluuloisuushäiriö tai epäluuloinen persoonallisuus ja asia on kyllä selvitettävissä ja hoidettavissakin kun vain hakeudut avun piiriin. Siten tilanteesi voidaan selvittää ja tutkia. Pelkästään noilla antamillasi tiedoilla ei kukaan voi sinua diagnosoida.

Vierailija
12/12 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tekniikkaa ajatustenlukuun kehitetään koko ajan.

Sivulla 18 Ajatusten luku ja muokkaus suoraan aivoista
https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/julkaisut/Documents/tuv…

Kannattaa lukea tuo eduskunnan linkki, mitä kaikkea kansalaisten elämän kyttäämiseksi on suunnitteilla.

Mutta ap, hae apua, jos koet sairaudentunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän