Joku spuge raivostui eilen (ilmeisesti) siitä että olin laittautunut
Olimme kavereiden kanssa baarissa ja odottelin siinä n.klo 12 yöllä bussia. Minulla oli mekko (päällä neuletakki jossa kimalletta) korkkarit, hiukset kiharrettuna ja vahva meikki. Spuge käveli ohitseni, katsoi päästä varpaisiin ja alkoi hullun katse silmissä huutaa "pirun hienohelma, pirun nättinokka, vi*** sipsuttaja"
Siinä kohtaa kyllä myönnän että pelotti. En sanonut hänelle mitään. Voiko joku tosiaan raivostua noin siitä että nainen on laittautunut nätiksi? Nyt jo vähän huvittaa :D
Onneksi siinä oli kioski vielä auki, pakenin sinne odottamaan bussiani ja se myyjä laittoi ovet lukkoon siksi aikaa. Kuulemma se mies on häiriköinyt siellä usein ennenkin.
Kommentit (42)
Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:42"]Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[/quote]
Helsingin keskustassa? Ehkä joku vuosi taaksepäin minulle huuteli muutama mies ja joku körmy jäi lähettyville ja mulkoili niitä miehiä pahasti :D Lähti vasta kun pääsin turvallisesti taksiin.
Tuosta syystä välttelen yksinkulkemista kun olen lähdössä viihteelle. Häiriköijien ei tarvitse olla edes spugeja, pääasiassa suomalaisia humalaisia miehiä, jotka haluavat huudella.
4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
Onneksi on, vähän turvallisemmin mielin saa kulkea kun vielä löytyy herrasmiehiä :) T.4
Kannattaa mennä ainakin Helsingin keskustassa taksitolpan lähettyville hengailemaan jos joutuu pitkään odottelemaan bussia.
Taksikuskit ovat melko valpasta porukkaa ja jos oikeasti tulee paniikki tilanne niin livahtaa taksiin turvaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:41"]
Olisit huutanut vaan perään että ainakaan en oo alkoholisti. Ei noita kannata pelätä, ei ne oikeasti mitään tee. Nistit on sitten vähän kuumottavampia tapauksia.
[/quote]
Väkivalta- ja henkirikostilastot eivät ainakaan tue väittämääsi.
Itse olet viikolla ryyppäämässä ja haukut muiden alkoholinkäyttöä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:42"]Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[/quote]
Säälittävä spede olet. Saat pataan jos tulet vastaan.
Se oli katkera siitä kun ties varsin hyvin ettei sillä oo mitään mahkuja. Näitähän löytyy.
Ei spugejen sanomisia kannata miettiä. Ei ollut henk kohtaista. Yhtä lailla olisi voinut haukkua, jos et olisi laittautunut.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:42"]
Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[/quote]
Eikö ritari 205cm auta ollenkaan miehiä? Miksi ei?
En ymmärrä aloituksen tarkoitusta. Jos yhtään enempää olet liikkunut aikoihin paikoissa, joissa alkkiksia ja nistejä liikkuu tiedät ettei jutuissa ole ikinä mitään järkeä. Osa huutelee pelotellakseen, osa turhautuneisuuttaan ja osa on niin sekaisin ettei edes tiedä mitä tekee.
Kerran yksi vanha viinanhajuinen mies tuli luokseni ja tokaisi "anna toi leipä mulle". Siihen vastasin, että en tosiaan anna kun tämä on minun leipäni. Siinä se sitten väitteli ja kirosi, mutta pysyin kannassani ja ukko lähti. Nauratti jälkeenpäin kun tuli mieleen frendien kohtaus, missä Joey huutaa: "Joey doesnt share food!". Leivän olisin voinut antaakin jos olisi kysytty kohteliaasti, mutta en palkitse tuollaista käskytystä ja ilkeää sävyä.
Pitää myös muistaa, etteivät kaikki alkoholistit ole pahoja ihmisiä. Olen usein nähnyt niitä, jotka ovat hyvin kohteliaita myyjille/bussikuskeille, antavat tilaa avaamalla oven, hymyilevät ja pari kertaa ovat pysäyttäneet bussin kun kaukaa on juossut nainen rattaiden kanssa ja kuski ei ole tätä huomannut. Tekee pahaa katsoa, kun tällaiset kohteliaatkin ihmiset saavat osakseen ilkeää tuijottelua ja kaukaa kiertämistä. En muutenkaan lähtisi ikinä huutelemaan kenenkään perään mitään "en ainakaan ole alkoholisti hehehe" niinkuin joku tuolla ehdotti, helvetin törkeää. Mieluummin vain ignooraa tuollaiset jotka huutelevat turhanpäiväisyyksiä, tuskin kukaan loukkaantuu jonkun tuntemattoman ihmisen huuteluista, varsinkin jos näkee ettei huutelijalla itsellään ole kaikki kunnossa. Agressiiviset nistit ym. ovat sitten täysin eri asia, onneksi harvemmin liikkuvat ulkona ollessaan porukassa ja aineissa.
T.Mies 205cm
[/quote]
Asiaa
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:42"]Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[/quote]
Helsingin keskustassa? Ehkä joku vuosi taaksepäin minulle huuteli muutama mies ja joku körmy jäi lähettyville ja mulkoili niitä miehiä pahasti :D Lähti vasta kun pääsin turvallisesti taksiin.
[/quote]
Ihanaa.
Olen törmännyt Helsingissä tällaiseen jamppaan. Istuin ystäväni (miespuolisen) kanssa raitiovaunussa ja mies rupesi tuijottamaan, sitten puhumaan ja huutamaan kuinka meillekin vielä tulee käymään huonosti ja millaisia kermaperseitä olemme. Uhkaili ja huusi kunnes jäimme pois. Emme vastanneet mitään emmekä edes katsoneet miestä päin.
Onneksi ei käynyt mitään.
Jostain syystä tuo nättinokka sana mua naurattaa.
Ilmeisesti olisi voinut tuo henkilö raivostua tai huutaa ap;lle jostain muusta syystä jos ei olisi laittautunut, jos kioskinpitäjäkin tiesi häirikön niin arvaan näin.
Avohoidossa ei ole resursseja, osastopaikat poistetiin 90-luvun laman aikana kun katsottiin, että avohoito on inhimillisempää, unohtui vaan ne määrärahat sillä mitään hoitoa ei käytännössä ole.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:58"]
Itse olet viikolla ryyppäämässä ja haukut muiden alkoholinkäyttöä.
[/quote]
Ei haukuttu alkoholinkäyttöä, vaan käyttäytymistä alkoholin vaikutuksen alaisena.
Olisit huutanut vaan perään että ainakaan en oo alkoholisti. Ei noita kannata pelätä, ei ne oikeasti mitään tee. Nistit on sitten vähän kuumottavampia tapauksia.